Xboxlife forum

Undgå nye spil er i kø

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Undgå nye spil er i kø

Indlægaf Scurvy Lobster » 9. sep 2014 13:01

Er det muligt at undgå, at spil man netop har købt til Xbox One på LIVE sættes i kø?

Dvs. at de downloader med det samme man har købt dem (som det er kendt fra Xbox 360).

Historien bag dette er, at jeg i går købte Metro Redux bundlen, og troede den downloadede mens jeg var på arbejde. Men ak nej, spillene stod bare pænt i 'kø' og ventede formålsløst på at jeg satte dl i gang...
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Re: Undgå nye spil er i kø

Indlægaf Slimjay DK » 9. sep 2014 13:10

Ja, det skulle være muligt. Det var vist en del af August updaten.

Xbox One owners will be able to to buy games and automatically download them to their consoles using the SmartGlass app or Xbox.com next month, thanks to the console's next system update.

Måske det her kan bruges :

http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/ ... ower-modes
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Undgå nye spil er i kø

Indlægaf Scurvy Lobster » 9. sep 2014 13:30

Tak for svar!

Jeg vil ved et af mine næste køb se om jeg kan gøre det uden om køen ved at købe fra Xbox.com eller SmartGlass. Bare for at prøve det af. Kunne være fint, hvis man på sin Xbox One kunne fravælge køsystemet - jeg har i hvert fald svært ved at se hvorfor spil ikke bare downloader, så snart de er købt.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Re: Undgå nye spil er i kø

Indlægaf ShumwayDK » 9. sep 2014 13:58

Det er jeg ret sikker på er noget nyt.
Tidligere når jeg har købt spil, så er jeg ret sikker på, at den er gået igang med at download med det samme. Men i går da jeg købte Metro bundlen, var jeg også noget overrasket over at se at de bare stod i kø.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Undgå nye spil er i kø

Indlægaf KlumpeStumpen » 10. sep 2014 07:52

Ved ikke lige hvordan det hænger sammen, men jeg "købte" fifa15 demoen igår formiddags og den startede med at hente da jeg tændte min One et par timer senere. Ikke noget med at jeg selv skulle ind og sætte den igang.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Undgå nye spil er i kø

Indlægaf livekiller92 » 10. sep 2014 08:05

Den sætter tingene i kø hvis der er opdateringer til andre spil.
Du kan sætte den igang ved at trykke på knappen med de 3 streger og trykke install now eller manage game.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Undgå nye spil er i kø

Indlægaf ShumwayDK » 10. sep 2014 10:52

KlumpeStumpen skrev:Ved ikke lige hvordan det hænger sammen, men jeg "købte" fifa15 demoen igår formiddags og den startede med at hente da jeg tændte min One et par timer senere. Ikke noget med at jeg selv skulle ind og sætte den igang.


Det jorde den også for mig, da jeg hentede fifa15 demoen i går. Men aftenen før da jeg købte Metro Redux bundlen, blev det bare smidt på kø. Begge dele blev gjort fra boxen. Underligt.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron