Xboxlife forum

Xbox Live Rewards

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox Live Rewards

Indlægaf teko92 » 11. aug 2014 11:12

Ser ud til at der er rullet rabatsystem ud for at belønne loyale xbox live kunder. Man får således rabat jo flere achievement point man har og jo flere penge man bruger i xbox store.

Hjemmesiden med information er rewards.xbox.com. Når man forsøger at melde sig til som dansker får man som forventet beskeden: "Unfortunately, you can't join Xbox Live Rewards right now. It's strictly because the program is not available in your country. Check back often as new countries are being added to the program."

Er der nogle der har læst hvornår/hvis dette kommer til Danmark? Det ser ud til at det er understøttet i eksempelvis Sverige allerede. Listen af lande der understøttes er tilsyneladende: "Open to residents of the 50 United States (including District of Columbia), United Kingdom, Canada, Mexico, France, Germany, Australia, New Zealand, Ireland, Singapore, Hong Kong, Japan, Italy, Spain, Taiwan, and Sweden 13 years and older. "
teko92
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Re: Xbox Live Rewards

Indlægaf Slimjay DK » 11. aug 2014 11:16

Det har eksisteret i mange år, så om det noglesinde kommer til DK vides ikke, men det tror jeg ikke du skal forvente.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Live Rewards

Indlægaf teko92 » 11. aug 2014 11:17

Øv. Så nu at flere havde stemt på Danmark allerede tilbage i 2012. Men Sverige ??? Hvad har vi gjort forkert ???
teko92
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Re: Xbox Live Rewards

Indlægaf Mike JezZ » 11. aug 2014 11:28

Nice, det skal jeg da lige Signe op til nu hvor jeg køber på us store :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox Live Rewards

Indlægaf teko92 » 13. aug 2014 05:50

Desværre kun et vagt svar fra Microsoft: "Hi K0LDING & Bhutankam Pema. We are currently evaluating the program and will provide news if your countries are added to Xbox Live Rewards. Thanks for your support!".
teko92
Niveau 1
 
Indlæg: 75



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron