Xboxlife forum

Med eller uden Kinect?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Med eller uden Kinect?

Indlægaf Elgaard » 18. jul 2014 10:03

BuBubbi skrev:
Elgaard skrev:Jeg ved hvor mine Pins ligger, tro mig, jeg kan gøre det hurtigere end Kinect. Selv hvis jeg ikke gjorde, så er det 1-2 sekunder der er vundet max., og det er forudsat Kinect reagerer første gang, hvilket langt fra er en selvfølge.

... og så selvfølgelig den bonus at man slipper for at sidde og ligne en kæmpe idiot når man snakker til sin konsol. :lol:

Hvis nu jeg lader være med at kalde dig for en kæmpe idiot, så kunne du jo overveje at gøre det samme om os andre.
Ellers er jeg sikker på du vil have meget mere succes inde på Ekstrabladets Nationen.
Der er absolut ingen grund til at synke ned på deres niveau herinde.

Og der er sikkert nogle der ikke har fået kalibreret deres kinect korrekt, som så resultere i at den ikke lytter hver gang..
Men det kan altså sagtens lade sig gøre.
Min lytter fint hver gang jeg snakker til den.

Men det der ryster mig mest er sgu at folk herinde ikke kan snakke ordentligt til hinanden.

Jeg melder mig ud af vores lille diskussion, da jeg ikke gider mere af dit børnehave snak.
Jeg er trods alt en voksen mand, og jeg ved ikke med dig, da jeg ikke kender dig..
Men jeg kunne i hvert fald aldrig finde på at kalde folk jeg ikke kender for kæmpe idioter, bare fordi de har et andet standpunkt end mig selv.

Det er sgu skuffende.


Det er sq imponerende at du kan hyle så meget over noget jeg aldrig har kaldt dig. :lol: Prøv lige at læse hvad jeg skriver en gang til, så burde det være rigmelig klart for dig at den ikke var rettet imod nogen specielt.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Med eller uden Kinect?

Indlægaf Shooter DK » 18. jul 2014 12:35

Elgaard skrev:
BuBubbi skrev:
Elgaard skrev:Jeg ved hvor mine Pins ligger, tro mig, jeg kan gøre det hurtigere end Kinect. Selv hvis jeg ikke gjorde, så er det 1-2 sekunder der er vundet max., og det er forudsat Kinect reagerer første gang, hvilket langt fra er en selvfølge.

... og så selvfølgelig den bonus at man slipper for at sidde og ligne en kæmpe idiot når man snakker til sin konsol. :lol:

Hvis nu jeg lader være med at kalde dig for en kæmpe idiot, så kunne du jo overveje at gøre det samme om os andre.
Ellers er jeg sikker på du vil have meget mere succes inde på Ekstrabladets Nationen.
Der er absolut ingen grund til at synke ned på deres niveau herinde.

Og der er sikkert nogle der ikke har fået kalibreret deres kinect korrekt, som så resultere i at den ikke lytter hver gang..
Men det kan altså sagtens lade sig gøre.
Min lytter fint hver gang jeg snakker til den.

Men det der ryster mig mest er sgu at folk herinde ikke kan snakke ordentligt til hinanden.

Jeg melder mig ud af vores lille diskussion, da jeg ikke gider mere af dit børnehave snak.
Jeg er trods alt en voksen mand, og jeg ved ikke med dig, da jeg ikke kender dig..
Men jeg kunne i hvert fald aldrig finde på at kalde folk jeg ikke kender for kæmpe idioter, bare fordi de har et andet standpunkt end mig selv.

Det er sgu skuffende.


Det er sq imponerende at du kan hyle så meget over noget jeg aldrig har kaldt dig. :lol: Prøv lige at læse hvad jeg skriver en gang til, så burde det være rigmelig klart for dig at den ikke var rettet imod nogen specielt.


Alle mennesker der går med bukser er dumme! Tag den Elgaard. ;)
PS: Jeg ved faktisk ikke om du går med bukser. :mrgreen:
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Med eller uden Kinect?

Indlægaf Scooter dk » 19. jul 2014 08:29

Jeg har brugt kinect siden dag 1 og kunne ikke finde på at koble den fra.

Synes den har mange fede features, mest stemme styring.

Nogle af dem jeg lige kan komme i tanke om:

Ser meget netflix og her er stemmestyring virkeligt fedt. "xbox pause" på vej ud af stuen og "xbox play" på vej tilbage igen bliver brugt rigtig meget.

Når man har været ude af stuen et længere stykke tid, går skærmen i sort så der ikke brændes noget billede ind i plasmaskærmen, når man kommer tilbage og kinecten registrerer bevægelse, starter skærmen op igen :-).......virkelig en fed feature.

"Xbox record that" er en fed feature.

"Xbox on", "xbox go to titanfall" osv., "xbox go home", "xbox turn off" bliver brugt dagligt.

Selvfølgelig kan xbox´en bruges uden kinect, men for mig er den et plus.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Med eller uden Kinect?

Indlægaf Niller Interson » 19. jul 2014 09:10

du ska helt klart have den med kinect. kinect gør op levelsen tre hundrede gange bedre. det kan kun anbefales. med min gamle xbox 360 var jeg altid træt af at skulle bruge det joystick jeg allerede sad med i hænderne til at styre ting. nu ved hjælp af kinect kan jeg ligge mit joystick på bordet i den anden ende af stuen når jeg er ude i hovedmenuen og så bare sidde og bruge stemmen i stedet for. det er meget smarter og nemmer synes jeg.
det er også super nice når man ser film. nu behøves jeg ikk længere trykke på pause og afspil nu kan jeg bare tale til min xbox så gør den det. det er meget hurtigere og nemmere at tale end at trykke på en fjern betjening syns jeg. det har altid irreteret mig sårn som man skulle bruge en fjern betjening til alting.
så ja du ska helt klart ha en kinect. det er pisse smart.
Niller Interson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Med eller uden Kinect?

Indlægaf Sanxion » 21. jul 2014 13:12

Jeg har haft Xbox One + kinect i ca en måned nu og har endnu ikke koblet kinect'en til, jeg har ikke følt behovet.
Jeg har ligeledes haft kinect til min 360 siden kinect kunne købes men den var kun sat til de første par måneder, så fes interessen for den ud.

Måske jeg kobler kinect til One hvis det rigtige spil med de rigtige kinect features dukker op, ellers får den nok bare lov til at samle støv.
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Med eller uden Kinect?

Indlægaf Bavi » 21. jul 2014 14:07

Noget af det jeg synes er liret ved kinect er, når jeg forlader rummet og jeg er inde i noget på min xbox, så toner boxen automatisk farverne på skærmen ned, ligesom en skærm på en bærbar vil gøre for at sparre på strømmen.

Når jeg kommer ind i rummet, voila, så kører farverne op igen for fuld styrke, uden jeg har rørt ved min controller. Det er da bare en lille smule smart :)

Jeg bruger min kinect til xbox fitness. Hvis nogen derude ikke er i form, så tag lige 40 minutter i helvede... Det er for sindssygt :)
Konen klør på med Zumba.

Selvom jeg ikke bruger min kinect 24/7 med smarte voice commands, så vil jeg alligevel være ked af, at undvære den, da jeg er typen der ønsker den fulde oplevelse.
Nu har jeg ikke Zoo Tycoon, men har ladet mig fortælle, at man med sin kinect, kan 'håndfodre' sine dyr. Dette er blot et eksempel på hvordan jeg ville være træt af, at undvære en kinect, da jeg føler jeg går glip af noget.
Da kinect nu er unbundled, er mit bedste bud, at man har reduceret kinectens formål til netop disse småting i diverse kommende spil.

Dog vil jeg på den anden side mene, at sandsynligheden for at gå glip af noget content er større, ved ikke at tage kinecten med. Det er jo kun en plov til forskel. Herregud.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Med eller uden Kinect?

Indlægaf Akimov » 22. jul 2014 03:09

Jeg tror at jeg køber xbone uden kinect, fordi at som nogen tidligere skrev, så har man ikke behov for at skifte spil hurtigt, dog er det en luksus + der er hellere ikke rigtig nogen spil der udnytter kinect så meget.. Og man kan jo altid købe en kinect senere(?), hvis man synes man mangler den.
På den anden side, virker det til at hvis man ikke køber xbone med kinect virker det lidt mere "next-gen" :)
Akimov
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 74 gæster

cron