Xboxlife forum

Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Turtle Beach XO FOUR
7
12%
Turtle Beach XO SEVEN
4
7%
Microsoft Xbox One Stereo Headset
14
23%
Polk Audio 4Shot
1
2%
Andet headset
34
57%
 
Afgivne stemmer : 60

Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Haugboelle » 9. dec 2014 17:03

maagaard90 skrev:Jeg endte med i sidste ende at købe et par Audio-Technica M40X og jeg har ikke set mig tilbage siden. Er glad for kvaliteten og lyden, som gengiver præcist hvad, der udsendes. Den forstærker og forvrænger ikke det mindste. De findes til rimelig penge og er dem alle værd. De kåres igen og igen til at være de bedste til markedet i sin prisklasse og med god grund. Der findes dem, som er takket over, men jeg synes ikke den er springet værd, hvis I spørger mig.


De ser spændende ud!
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf DanniLaursen » 9. dec 2014 17:09

Jeg startet med Xo Seven og det synes jeg virkelig vær noget prut selvom jeg altid har været TB mand så må jeg kommer til kort og sige ud og ind med noget nyt...

Det nye blev så Astro X40 da jeg ikke er til trådløse ting..
De har 7 1 og det virker bare kæmpe god lyd og kvalitet er i top og så virker de bare 100 sammen med XO....
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Haugboelle » 9. dec 2014 17:15

DanniLaursen skrev:Jeg startet med Xo Seven og det synes jeg virkelig vær noget prut selvom jeg altid har været TB mand så må jeg kommer til kort og sige ud og ind med noget nyt...

Det nye blev så Astro X40 da jeg ikke er til trådløse ting..
De har 7 1 og det virker bare kæmpe god lyd og kvalitet er i top og så virker de bare 100 sammen med XO....


Hvor købte du dem og til hvilken pris ?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf DanniLaursen » 9. dec 2014 17:21

Jeg tog til gamestop i Slagelse og købte dem der for 2299kr nok lidt dyrt men gad ikke vente og spille med det andet bææ mere... men solgte mine Seven til en jeg spiller online med for 600kr så.. men tror bestemt man kan få dem billiger et sted på nettet...
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Haugboelle » 9. dec 2014 17:22

DanniLaursen skrev:Jeg tog til gamestop i Slagelse og købte dem der for 2299kr nok lidt dyrt men gad ikke vente og spille med det andet bææ mere... men solgte mine Seven til en jeg spiller online med for 600kr så.. men tror bestemt man kan få dem billiger et sted på nettet...


Ok tak.

Har også lidt kig på Kingston HyperX, de kan pt fåes for 500 kr og får gode anmeldelser med på vejen. Men hold nu op det en jungle...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756



Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf DanniLaursen » 9. dec 2014 17:26

Ja der er mange....

Men har bare hørt astro skulle være godt
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Haugboelle » 9. dec 2014 20:02

Nå jeg røg på et Kingston HyperX fra amazon.co.uk til 50pund, havde fået en masse gode anmeldelser rundt omkring, så nu prøver vi :) Kan lige skrive herinde når det er testet. Tak for hjælpen allle...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Blade Dk » 9. dec 2014 20:38

Skiftede mit turtlebeach px5 ud med et astro a40 lækkert. Headset
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf maagaard90 » 10. dec 2014 08:57

Haugboelle skrev:
maagaard90 skrev:Jeg endte med i sidste ende at købe et par Audio-Technica M40X og jeg har ikke set mig tilbage siden. Er glad for kvaliteten og lyden, som gengiver præcist hvad, der udsendes. Den forstærker og forvrænger ikke det mindste. De findes til rimelig penge og er dem alle værd. De kåres igen og igen til at være de bedste til markedet i sin prisklasse og med god grund. Der findes dem, som er takket over, men jeg synes ikke den er springet værd, hvis I spørger mig.


De ser spændende ud!


Det er de også. Der er dog ikke mikrofon i. Men efterhånden så spiller jeg ikke multiplayer særlig ofte, så jeg fravalgte det, da lyden og komforten var det vigtigste for mig
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Haugboelle » 10. dec 2014 10:14

maagaard90 skrev:
Haugboelle skrev:
maagaard90 skrev:Jeg endte med i sidste ende at købe et par Audio-Technica M40X og jeg har ikke set mig tilbage siden. Er glad for kvaliteten og lyden, som gengiver præcist hvad, der udsendes. Den forstærker og forvrænger ikke det mindste. De findes til rimelig penge og er dem alle værd. De kåres igen og igen til at være de bedste til markedet i sin prisklasse og med god grund. Der findes dem, som er takket over, men jeg synes ikke den er springet værd, hvis I spørger mig.


De ser spændende ud!


Det er de også. Der er dog ikke mikrofon i. Men efterhånden så spiller jeg ikke multiplayer særlig ofte, så jeg fravalgte det, da lyden og komforten var det vigtigste for mig


Ja det var også min tanke :) Men faldt dog for et Kingston HyperX til 500 kr, så må vi se.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Guru Inc » 10. dec 2014 20:31

Har brugt TB X4 til mine X360'ere og skiftet til TB X42 på XO. Og er yderst tilfreds :-)
Chat-ledningen bruges jo alligevel kun hvis man vil snakke sammen og behøves jo ikke altid at sidde i.
Billede
Billede
Guru Inc
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Lodberg » 11. dec 2014 20:34

Har du et sæt hovedtelefoner, kan du lave det til et headset ved at gøre som på nedenstående billede. Billede

Mindstepris:

100kr for mikrofon
100kr for de to kabler til sammen
450kr for en Turtle Beach DSS2
180kr for xbox chat adapter

Er dine hovedtelefoner gode til transportable enheder (fx Sennheiser hd598, Beyerdynamic DT770 Pro 80), får du et headsæt, som er bedre end dem Astro, Turtle Beach ect. laver. Derudover kan du bruge dem til det du plejer.
Du slipper dog ikke for ledninger....men derimod for at skifte batterier :)
Senest rettet af Lodberg 18. dec 2014 09:32, rettet i alt 1 gang.
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Haugboelle » 11. dec 2014 20:47

Guru Inc skrev:Har brugt TB X4 til mine X360'ere og skiftet til TB X42 på XO. Og er yderst tilfreds :-)
Chat-ledningen bruges jo alligevel kun hvis man vil snakke sammen og behøves jo ikke altid at sidde i.


Hvordan er x42?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf JohnH » 11. dec 2014 21:15

he1nz skrev:Har lige købt et Turtle Beach 500x og er meget tilfreds. Sindsyg 7.1 lyd.. og helt trådløst. På én opladning kørte de de lovede 15 timers gaming. Det er pebret (1972,- inkl. alt fra amazon) men pengene værd!
http://www.turtlebeach.com/product-deta ... h-500x/552


Hvordan virker de i de forskellige spil , COD, BF4 , Forza Horizon 2 m.m. , virker surrounden ordentligt ?
Har du opdateret dem? Har du ændret indstillingerne på dem ?

Er lidt hooked på dem, kunne godt tænke mig lidt bedre surroundlyd, men til den pris vil jeg være sikker på at de er det værd.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster

cron