Xboxlife forum

Xbox One Hardware - more than meets the eye

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf IkkNico » 22. jun 2015 19:04

Prozel skrev:Den såkaldte high road er way overdue. Han var satme en retard at høre på til sidst, og det skal man ikke pakke ind.

Det skal du fa'me ha' Prozel. Du dypper ikke dine meninger i gryden med politisk korrekt bullshit. Luvit :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf SteffenPoulsen » 22. jun 2015 19:31

Men ville i ikke skamme jer ret meget efter at have kaldt manden for retard, hvis det viser sig at Cigi faktisk er en stakkels multihandikappet mand med Downssyndrom og vejrtrækningsproblemer,hvis eneste sejr i livet er hans overlegne viden om xbox?
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Nougatmunken » 22. jun 2015 20:32

Når det er sagt - så tror jeg såmænd at der er en ganske logisk grund til, at Microsoft valgte ikke at bruge tid på DX12, idet at E3 i høj grad er en kommerciel konference. Et emne som DX12 hvor spec's og tekniske detaljer er i fokus, ville simpelthen ikke henvende sig til den brede gruppe af gamere, og er som sådan ikke noget der kan hjælpe mulige købere til at afgøre, hvorvidt de skal investere i en XO - af den simple årsag at de ikke har noget forhold til det.

Bag-ud kompatibilitet, nye titler, Hololens, Elite controller - disse ting er til at tage og føle på, og casual-gameren kan ubesværet vurdere, om det er noget der rykker for dem. Denne følelse tvivler jeg i høj grad på, at en snak om DX12 kunne skabe. I forhold til markedsføring ville DX12 højest sandsynligt falde igennem. Det er jo selvfølgelig bare en hypotese, men ikke mindst er det dét, som jeg har tænkt i forbindelse med MS' manglende snak om secret-sauce.
Nougatmunken
Niveau 0
 
Indlæg: 32

+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Elgaard » 22. jun 2015 20:47

BulletEyeDk skrev:Jeg er helt enig med jer i at Cigi måske nok har været lidt for optimistisk mht. xbox afsløringer til dette års E3, og det er selvfølgelig aldrig rart når fortiden indhenter en.

Når det så er sagt, så må flere af jer lige hanke op i jer selv, vi gider ikke se en egentlig personhetz her på siden og da slet ikke når manden ikke er her til at svare for sig.


Normalvis ville jeg være enig med dig, men ikke her - Manden har jo selv i en lang periode hævet sig selv op på sin egen lille pedestal, som den altid bedrevidende, og ofte selv langet ud efter andre der ikke deler hans opfattelse. Når man opfører sig sådan, og det hele falder på røven, så må man forvente en vis latterliggørelse.
Det skal selvfølgelig ikke tage overhånd, men det har det da slet heller ikke gjort - Nu høster han bare hvad han selv har sået.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers

+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Prozel » 22. jun 2015 21:01

SteffenPoulsen skrev:Men ville i ikke skamme jer ret meget efter at have kaldt manden for retard, hvis det viser sig at Cigi faktisk er en stakkels multihandikappet mand med Downssyndrom og vejrtrækningsproblemer,hvis eneste sejr i livet er hans overlegne viden om xbox?


Så ville han vel i den medicinske terminologi rent faktisk være en retard, vel? Så ville det jo egentlig bare passe.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen

+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf SteffenPoulsen » 22. jun 2015 21:28

Haha....du må da ikke gå rundt og kalde handicappede for Retards uanset om de så er retarderede! :-)
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf BulletEyeDk » 22. jun 2015 21:32

Elgaard skrev:
BulletEyeDk skrev:Jeg er helt enig med jer i at Cigi måske nok har været lidt for optimistisk mht. xbox afsløringer til dette års E3, og det er selvfølgelig aldrig rart når fortiden indhenter en.

Når det så er sagt, så må flere af jer lige hanke op i jer selv, vi gider ikke se en egentlig personhetz her på siden og da slet ikke når manden ikke er her til at svare for sig.


Normalvis ville jeg være enig med dig, men ikke her - Manden har jo selv i en lang periode hævet sig selv op på sin egen lille pedestal, som den altid bedrevidende, og ofte selv langet ud efter andre der ikke deler hans opfattelse. Når man opfører sig sådan, og det hele falder på røven, så må man forvente en vis latterliggørelse.
Det skal selvfølgelig ikke tage overhånd, men det har det da slet heller ikke gjort - Nu høster han bare hvad han selv har sået.


Elgaard jeg tror vi er ret enige, min kommentar var således også kun for at minde folk om at en egentlig personhetz ikke er acceptabel herinde...
Jeg er helt med på at cigi selv har smidt adskillige stykker brænde på det store bål i sin tid og at han heller ikke var for fin til at komme igen med skarpe kommentarer om andre på siden.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Prozel » 22. jun 2015 21:52

SteffenPoulsen skrev:Haha....du må da ikke gå rundt og kalde handicappede for Retards uanset om de så er retarderede! :-)


Så hvis de er retarderede så man jeg ikke kalde dem det? Er jeg havnet i tumblr?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Prozel » 22. jun 2015 21:53

BulletEye det er ikke personhetz da jeg ikke kender ham personligt, men med det gøgl han lagde for dagen, gav han mig adskillige grunde til at danne et ringe indtryk af ham.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf SteffenPoulsen » 23. jun 2015 00:18

Prozel skrev:
SteffenPoulsen skrev:Haha....du må da ikke gå rundt og kalde handicappede for Retards uanset om de så er retarderede! :-)


Så hvis de er retarderede så man jeg ikke kalde dem det? Er jeg havnet i tumblr?

Det må du selvfølgelig selv om, men tvivler på det er noget du bliver vildt populær på i det virkelige liv. Husk lige at filme det og lægge det op herinde næste gang du går ned i klub mælkebøtten og friskt råber "Hva så Retards" ind af døren! :lol:
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf JohnH » 24. jun 2015 09:59

Det ser ud til at den nye controller er rimeligt gennemtænkt, nice!



http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/acce ... controller
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf tue69 » 24. jun 2015 10:04

Muligheden for at skifte thumbsticks alene gør købet værd (i al fald når man har døjet med Dualshock 4 på en release-PS4'er).

Fed, fed controller og fedt at man laver en elite-controller fra officiel side. Ikke fordi at Scuf fejler noget, men man kunne måske håbe på en mere konkurrencedygtig pris?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf JohnH » 24. jun 2015 10:23

tue69 skrev:Muligheden for at skifte thumbsticks alene gør købet værd (i al fald når man har døjet med Dualshock 4 på en release-PS4'er).

Fed, fed controller og fedt at man laver en elite-controller fra officiel side. Ikke fordi at Scuf fejler noget, men man kunne måske håbe på en mere konkurrencedygtig pris?


Ja og det er også et meget stort plus at de laver thumbsticks i metal , for mine slider godt nok meget plast af kabinettet ... jeg skal ihvertfald have en når kommer på markedet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Slimjay DK » 24. jun 2015 10:56

tue69 skrev:Muligheden for at skifte thumbsticks alene gør købet værd (i al fald når man har døjet med Dualshock 4 på en release-PS4'er).

Fed, fed controller og fedt at man laver en elite-controller fra officiel side. Ikke fordi at Scuf fejler noget, men man kunne måske håbe på en mere konkurrencedygtig pris?


Ingen tvivl om det er en fed controller, men med en pris på 150$ rammer vi nok 1000 danske kroner ..
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf tue69 » 24. jun 2015 10:59

Slimjay DK skrev:
tue69 skrev:Muligheden for at skifte thumbsticks alene gør købet værd (i al fald når man har døjet med Dualshock 4 på en release-PS4'er).

Fed, fed controller og fedt at man laver en elite-controller fra officiel side. Ikke fordi at Scuf fejler noget, men man kunne måske håbe på en mere konkurrencedygtig pris?


Ingen tvivl om det er en fed controller, men med en pris på 150$ rammer vi nok 1000 danske kroner ..


Ja okay.... Ouch...
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron