Xboxlife forum

Xbox One Hardware - more than meets the eye

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf tue69 » 1. jun 2015 19:32

Enlighten me, Niculla. Kan ikke finde det. (Læs: jeg bliver sindssyg af at læse på den side...)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Blauwy » 1. jun 2015 21:17

tue69 skrev:Enlighten me, Niculla. Kan ikke finde det. (Læs: jeg bliver sindssyg af at læse på den side...)


Jeg opgav også ca 10 sekunder inde. Kæft en umulig side at læse. Det er bare wall of text med rablende sindssyge individer. Ville jeg se på det, ville jeg læse på Eb's Nationen.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Niculla » 2. jun 2015 06:53

Det var nu mest for at drille Cigi lidt. Det var bare den kære Cigi_68-bruger der hele to gange skriver:

"You are a fucking genius a real sherlock MrC"

MrC er så vidt jeg kan se MisterX's "højre hånd" [-o<

Edit: Tror godt du kan tage lidt sjov Cigi. Hvis det viser sig at "I" har ret, så kan du sq altid give lidt tilbage :P
Senest rettet af Niculla 2. jun 2015 07:17, rettet i alt 1 gang.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf tue69 » 2. jun 2015 07:07

Ahh okay. Jeg tror sådan set ikke at alt der er på MisterX er noget skrald. Der er da kommet nogle ting ud derfra som har vist sig at holde vand. Jeg foretrækker bare at læse det, der alligevel bliver offentliggjort i medierne end at læse flere sider med nær-religiøs pladder som er trukket ud af fri fantasi.

Jeg læser heller ikke på GAF af samme grund, da det simpelthen bliver for ensporet og dumt nogle gange.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Niculla » 2. jun 2015 07:13

tue69 skrev:Ahh okay. Jeg tror sådan set ikke at alt der er på MisterX er noget skrald. Der er da kommet nogle ting ud derfra som har vist sig at holde vand. Jeg foretrækker bare at læse det, der alligevel bliver offentliggjort i medierne end at læse flere sider med nær-religiøs pladder som er trukket ud af fri fantasi.

Jeg læser heller ikke på GAF af samme grund, da det simpelthen bliver for ensporet og dumt nogle gange.


Kan godt være der er ramt rigtigt på noget af det, men hold da op, der har også været mange forskellige forslag oppe. Et eller andet kan man altid dreje over til at være rigtigt. Ingen tvivl at nogle af dem derinde har teknisk indsigt, men de ser også mange spøgelser.

Så lige hurtigt den sidste post, hvor "insideren" påstår at der er 4096-bit (4 x 1024) memory på rammene. Det virker helt absurd, når AMD's single kerne flagskip har 512-bit og de nye HBM-ram har 1024-bit.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde

+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Slimjay DK » 2. jun 2015 08:14

Skyder man med spredhagl rammer man også rigtig på et tidspunkt. Problemet er bare at hvis der nævnes 100 ting og kun 1 af tingene holder stik, så tages det som en sejr, fremfor et nederlag :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+2

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Blauwy » 2. jun 2015 09:50

Slimjay DK skrev:Skyder man med spredhagl rammer man også rigtig på et tidspunkt. Problemet er bare at hvis der nævnes 100 ting og kun 1 af tingene holder stik, så tages det som en sejr, fremfor et nederlag :)


Og vi kommer aldrig til at høre andet når det sker.
I 2078 når Xbox9000 får 4K kommer den:

"JEG SAGDE DET JO, SAGDE JEG DET IKKE, JO JEG GJORDE, I KUNNE BARE IKKE SE LYSET HAHA!"
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Mike JezZ » 2. jun 2015 10:36

tue69 skrev:Ahh okay. Jeg tror sådan set ikke at alt der er på MisterX er noget skrald. Der er da kommet nogle ting ud derfra som har vist sig at holde vand. Jeg foretrækker bare at læse det, der alligevel bliver offentliggjort i medierne end at læse flere sider med nær-religiøs pladder som er trukket ud af fri fantasi.

Jeg læser heller ikke på GAF af samme grund, da det simpelthen bliver for ensporet og dumt nogle gange.


Det er især så underholdende at læse derinde, hver gang når et nyt spil kommer, så er der ikke så stor grafisk forskel som de troede, mellem PS4 og XO. Moneyhat kommer altid på bordet, og når disse fanboys bliver konfronteret med, at PS4 altså ikke er dobbelt så kraftig som XO, så bryder deres verden sammen og internettets største flamewar starter. Det sker hver gang, og det er helt sygt, så mange der overvurdere PS4's hardware i forhold til Xbox One. Mange derinde tror, at gappen er ligeså stor som Xbox 1(den oprindelige) vs. PS3.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf tue69 » 2. jun 2015 10:39

Det har jeg helt oprigtigt ikke brug for at læse med på GAF om, Mike. :) Voksne mennesker der konstant skændes over hardware på som var livet på spil, er en af grundene til at det kniber med befolkningstilvæksten i visse dele af verdenen.

Men det lyder bestemt plausibelt, sørgeligt nok... :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Mike JezZ » 2. jun 2015 10:53

Ja det er skræmmende, at konsoller idag ligestilles med religion ekstremisme.

Jeg skriver inde på en anden dansk side, hvor jeg bliver klantret for at været Xbox fanboy-ekstremist, blot fordi jeg foretrækker den fremfor PS4. Men havde jeg fulgt strømmen og foretrukket PS4, var der aldrig set skævt på mig derinde.

Hvorfor tager folk det så seriøst? :?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf JohnH » 2. jun 2015 11:20

Mike JezZ skrev:Ja det er skræmmende, at konsoller idag ligestilles med religion ekstremisme.

Jeg skriver inde på en anden dansk side, hvor jeg bliver klantret for at været Xbox fanboy-ekstremist, blot fordi jeg foretrækker den fremfor PS4. Men havde jeg fulgt strømmen og foretrukket PS4, var der aldrig set skævt på mig derinde.

Hvorfor tager folk det så seriøst? :?


Hvad for en strøm? :roll:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Mike JezZ » 2. jun 2015 11:34

JohnH skrev:
Hvad for en strøm? :roll:


Strømmen af gamers der har købt en PS4 fordi de har hørt fra mund til mund snak om at den er ti gange kraftigere end XO, og har bedre spil og er bedre osv.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf JohnH » 2. jun 2015 11:49

Mike JezZ skrev:
JohnH skrev:
Hvad for en strøm? :roll:


Strømmen af gamers der har købt en PS4 fordi de har hørt fra mund til mund snak om at den er ti gange kraftigere end XO, og har bedre spil og er bedre osv.


Ahhh, dem der tror at dette er den nye PS4 :wink: :lol:

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Slimjay DK » 2. jun 2015 12:28

Mike JezZ skrev:
JohnH skrev:
Hvad for en strøm? :roll:


Strømmen af gamers der har købt en PS4 fordi de har hørt fra mund til mund snak om at den er ti gange kraftigere end XO, og har bedre spil og er bedre osv.


sjovt som den bliver kraftigere og kraftigere hver gang du poster ... Det passer jo ikke ... men bedre spil og bedre osv. passer ganske fint :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Mike JezZ » 2. jun 2015 12:53

Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:
JohnH skrev:
Hvad for en strøm? :roll:


Strømmen af gamers der har købt en PS4 fordi de har hørt fra mund til mund snak om at den er ti gange kraftigere end XO, og har bedre spil og er bedre osv.


sjovt som den bliver kraftigere og kraftigere hver gang du poster ... Det passer jo ikke ... men bedre spil og bedre osv. passer ganske fint :lol:


Jeg siger ikke at det er alle, vel ;) Men en meget stor del af dem.

Synes ellers at folk skaber sig rimeligt meget over at W3 kører bedre på Xbox One :P

Glæder mig til at de bedre spil lander, så jeg kan få brugt min PS4 i soveværelset :P

Edit: Hvorfor skal det her nu vendes om til en fanboy fight? Og hvorfor melder jeg mig ind i den? #-o
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron