Xboxlife forum

Xbox One Hardware - more than meets the eye

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf IkkNico » 15. apr 2015 15:13

Hmm, tænk hvis MS havde ventet et år med at anoncere og udgive XBO, så man i stedet havde lavet en fælles DX12 + XBO annoncering. Jeg tror sgu' det havde skabt væsentlig mere hype, OG MS var muligvis ikke røget i modvind pga online drm (som jo er ved at være standard på alle platforme).

cigi silk skrev:Efter de rygter jeg hører vil der være DX12 elemeter i Battlefront - hvor meget kan vi pt. kun gisne om, men med det grafiske sping som alle der har set spillet taler om, og DICE positive omtale af DX12 kan jeg ikke selv se andre muligheder.

Ja, den ligger rimeligt godt for. Jeg er helt enig i, at det dufter gevaldigt at DX12 til SWB, og det vil så være det første XBO spil fra en 3. part, der benytter det nye API.

Håber du får dit E3 i år Cigi, men pas nu på du ikke bliver skuffet igen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Erroneus » 15. apr 2015 19:18

Lidt rygter, netop om Battlefront: http://www.psu.com/news/26498/Star-Wars ... ms-insider - For dem der ikke kender Tidux, er han en svensker som har snablen godt inde i PlayStation, fordi han "leaker" ofte info som viser sig at være sande.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Slimjay DK » 16. apr 2015 14:23

Hvis det er sandt, så må man da håbe at Battlefront ikke er et DX12 spil ..
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf IkkNico » 16. apr 2015 15:21

Slimjay DK skrev:Hvis det er sandt, så må man da håbe at Battlefront ikke er et DX12 spil ..

Ja puha, nu bliver den svær.

På den ene side har vi en bekræftet EA /DICE?) ansat, der ytrer ønske om at få DX12 som minimumskrav om 18mdr, hvilket, uden at være urimleig, kan tolkes som, at DICE har arbejdet med DX12, og så ligger SWB jo lige for.

På den anden side en insider(?) med en anstændig trackrecord, der kommer med historier der i hvert fald underminerer ethvert rygte om DX12 i SWB, simplethen fordi XBO ikke kan følge med PS4 på opløsningen.

Personligt er jeg mest bekymret for gameplayet, og ikke mindst online. Det er trods alt EA vi har med at gøre, og DICE synes jeg heller ikke har performet med de sidste par BF spil.

Jeg glæder mig til den afsløring i morgen .)(
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Niculla » 17. apr 2015 21:21

Det blev fremvist med PS4 marketing.............. Så ham Tidux må da have fat i noget......
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Slimjay DK » 17. apr 2015 21:22

Det er sku ligemeget hvad det blev vist på .. hvis Grafikken bare nærmer sig traileren er jeg ganske tilfreds :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Blauwy » 17. apr 2015 21:34

Slimjay DK skrev:Det er sku ligemeget hvad det blev vist på .. hvis Grafikken bare nærmer sig traileren er jeg ganske tilfreds :)

Det gør den desværre nok ikke.

Det var det samme med Uncharted 4. Fantastisk første trailer/in engine footage. Men den rigtige trailer så helt anderledes ud.

Men det er sikkert for tidligt at sige noget, jeg er bare altid ultra skeptisk hvad tidlig footage angår.
Bliver da sikkert et pisse fedt spil, uanset hvordan det ser ud.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Niculla » 17. apr 2015 22:01

Det bliver bare købt på PC i stedet så.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde

+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Slimjay DK » 17. apr 2015 22:23

Niculla skrev:Det bliver bare købt på PC i stedet så.


Det har jeg sku ikke PC til :) Så de har bare at lave det ordentligt på en af konsollerne. Så er jeg fanme ligeglad om der står Microsoft eller Sony på æsken. 8)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf GrillBillerDK » 29. apr 2015 17:15

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Slimjay DK » 29. apr 2015 17:45

Så DX 12 kommer først til preview members .. Får vi så også nogle gratis spil vi kan teste det på :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Mike JezZ » 30. apr 2015 15:23

Slimjay DK skrev:
Niculla skrev:Det bliver bare købt på PC i stedet så.


Det har jeg sku ikke PC til :) Så de har bare at lave det ordentligt på en af konsollerne. Så er jeg fanme ligeglad om der står Microsoft eller Sony på æsken. 8)


Det kræver jo at konsollerne har hardware der kan trække det.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf hackNICE1112@ » 30. apr 2015 19:29

Lidt nyt om DX12 til pc og Xbox one :-)

http://m.ign.com/articles/2015/04/30/di ... directx-11
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf SteffenPoulsen » 30. apr 2015 22:05

hackNICE1112@ skrev:Lidt nyt om DX12 til pc og Xbox one :-)

http://m.ign.com/articles/2015/04/30/di ... directx-11

Den artikel har da ikke noget med xbox one at gøre.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg

+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf JohnH » 1. maj 2015 10:18

En artikel og video , hvor de bl.a. spiller Sunset Overdrive, spillet på en Surface Pro 3 (WIN 10), streamet fra en Xbox One

http://www.engadget.com/2015/04/30/wind ... streaming/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 83 gæster

cron