Xboxlife forum

Afstemning: Microsofts E3 konference

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvad synes du om Microsofts E3 konference?

Super god!
31
24%
Den var OK
54
42%
Lidt skuffende
22
17%
Super skuffende
15
12%
Har ikke set den
7
5%
 
Afgivne stemmer : 129

Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf nakka » 9. jun 2014 21:25

jeg kan godt lide eksklusivt indhold, så længe det IKKE er tidseksklusiv. hvis det er tilfældet så fuck af.

MS havde en fin konference. ikke noget der kan sige WOW, eller gøre sony nervøse. men et sikkert 8tal herfra udad 13! games games games!
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf DinesJ » 9. jun 2014 21:29

nakka skrev:jeg kan godt lide eksklusivt indhold, så længe det IKKE er tidseksklusiv. hvis det er tilfældet så fuck af.

MS havde en fin konference. ikke noget der kan sige WOW, eller gøre sony nervøse. men et sikkert 8tal herfra udad 13! games games games!


For en gang skyld enig med dig.
Solid præsentation uden at være overvældende :)
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf IkkNico » 9. jun 2014 21:31

Endte med at stemme OK, men var tæt på at vælge super. Jeg havde forventet en kæmpebombe, men den udeblev for mit vedkommende ... og sikkert ikke for andre.

Phil Spencer lovede inden præsentationen; games games games, og det leverede de i den grad, og så endda med et minimum af snak.

COD:AW, Dragon Age Inquisition, Evolve og The Division med ekslusivt DLC (timed) var nyt.

Af helt nye titler var der Fable Legends (mener ikke den var annonceret tidligere), Halo Master Chief Collection, Phantom Dust, Scalebound, Inside og Crackdown 3 (som åbenbart vil lave en kæmpeverden med hjælp fra skyen), krydret med udvidelser til Forza 5 (gratis bane), Dead Rising 3 (ny gamemode), Dance Central og Killer Instinct.

Og så ellers bare nyt om spil vi allerede kendte til Forza Horizon 2, Forza 5, Sunset Overdrive, Project Spark, Halo 5, Tomb Raider, The Witcher 3 og en ordentlig røvfuld ID@Xbox spil (bla. Ori)

I tørre tal blev det til 20 konkrete spil på 90 min (har jeg glemt noget?)
Det er sgu' godkendt i min bog.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf DinesJ » 9. jun 2014 21:41

IkkNico skrev:Endte med at stemme OK, men var tæt på at vælge super. Jeg havde forventet en kæmpebombe, men den udeblev for mit vedkommende ... og sikkert ikke for andre.

Phil Spencer lovede inden præsentationen; games games games, og det leverede de i den grad, og så endda med et minimum af snak.

COD:AW, Dragon Age Inquisition, Evolve og The Division med ekslusivt DLC (timed) var nyt.

Af helt nye titler var der Fable Legends (mener ikke den var annonceret tidligere), Halo Master Chief Collection, Phantom Dust, Scalebound, Inside og Crackdown 3 (som åbenbart vil lave en kæmpeverden med hjælp fra skyen), krydret med udvidelser til Forza 5 (gratis bane), Dead Rising 3 (ny gamemode), Dance Central og Killer Instinct.

Og så ellers bare nyt om spil vi allerede kendte til Forza Horizon 2, Forza 5, Sunset Overdrive, Project Spark, Halo 5, Tomb Raider, The Witcher 3 og en ordentlig røvfuld ID@Xbox spil (bla. Ori)

I tørre tal blev det til 20 konkrete spil på 90 min (har jeg glemt noget?)
Det er sgu' godkendt i min bog.


+1

For fedt at der lige var en dejlige gave til Forza 5, spillerne :D
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf Shreik » 9. jun 2014 21:48

Jeg hader Microsoft. Den Conker teaser var det værste i verden. Jeg troede lige de gav Rare lov til at lave et godt spil igen.
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf Competa » 9. jun 2014 21:53

Rigtig fedt show ! Blev lige super hyped !

Shreik skrev:Jeg hader Microsoft. Den Conker teaser var det værste i verden. Jeg troede lige de gav Rare lov til at lave et godt spil igen.


Ja, det var også som et spark i kuglerne, men det skal nok komme. Jeg tror det var mere et, "vi har ikke glemt Conker serien, så lav lige noget imens til vi får Rare op at køre igen efter efter de her fail kinect spil".
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf BuBubbi » 10. jun 2014 00:55

Forstår ikke rigtigt hvorfor det er skuffende at de viser et spil der er multiplatform.
Jeg er selv fløjtede ligeglad med hvad PlayStation og PC får af spil, jeg så kun præsentationen med min egen Xbox One i tankerne,
og der er jeg da helt vildt begejstret.
Forza Horizon 2, Sunset Overdrive, Halo, Tomb Raider og specielt Crackdown.
Det bliver SÅ fedt med en masse nye spil.

Kan allerede høre en svag lyd af agility orbs i baggrunden. :D
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf CaptainKicker » 10. jun 2014 01:01

Folk forventer meget åbenbart. Nu skal vi huske, at uanset hvad Sony gør, så er det en fremragende præstation ligesom det var sidste år, hvilket jeg stadig ikke forstod.

Oh well, mange fede spil der blev vist, men ikke "blown away" som sidste år.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf CaptainKicker » 10. jun 2014 02:53

Redman DK skrev:Forresten er jeg blevet godt træt af det åndssvage "nyt indhold først på Xbox One". Hvem fanden skal det gavne? Det gavner i hvert fald ikke os spillere, min spil oplevelse bliver sgu ikke bedre af at folk med en anden konsol skal vente i længere tid på at kunne spille DLC'en.


Haha, Sony har været mindst lige så slem til det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf arnel925 » 10. jun 2014 06:05

CaptainKicker skrev:
Redman DK skrev:Forresten er jeg blevet godt træt af det åndssvage "nyt indhold først på Xbox One". Hvem fanden skal det gavne? Det gavner i hvert fald ikke os spillere, min spil oplevelse bliver sgu ikke bedre af at folk med en anden konsol skal vente i længere tid på at kunne spille DLC'en.


Haha, Sony har været mindst lige så slem til det.

Sony er slemme med deres "hos os får du 5mun extra spille tid som vil ændre hele din spil oplevelse" men de pakker de begge godt ind, i sidste ende er det næsten ens produkt.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf Maltéz » 10. jun 2014 08:03

Pressekonferencen var noget nær præcis som forventet. En lang række spil i fornuftig kvalitet blev fremvist, og man kan sagtens blive underholdt af deres lineup, som dog stort set ikke har ændret sig siden Gears of War i 2006. Showet bestod som altid af 50 % FPS, 40 % TPS, 10 % alt andet, hvor der naturligvis skal være et enkelt Forza spil i blandt. Var det ikke nemmere at udgive en patch, DLC m.v i stedet for alle de "nye" udgaver?
Der er desværre bare meget langt imellem nye IPer og endnu længere imellem nyskabende nye IPer, og det virker som spildt potentiale nu hvor udviklerne man har fået fingre i ny hardware.

I disse år går jeg mest og venter på at Indie udviklerne når op på AA+ niveau i produktionsværdi, da det er her de bedste spil bliver udviklet. Det ses der flere eksempler på - ID software, Infinity Ward, Rareware, Bioware, Naughty Dog, Ion Storm, Eidos Montreal, Epic Games mv. har alle leveret deres bedste spil når udviklerholdene har bestået af 50-100 mand, hvor det handler mere om gameplay og mindre om microtransaktioner, laveste fællesnævner og aktier.

Til sidst skal det nævnes at det er godt at få lille Danmark på landkortet i form af Playdead's Inside, som faktisk for mig er det mest interessante spil på konferencen.
Senest rettet af Maltéz 10. jun 2014 15:03, rettet i alt 1 gang.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf Uzhgi » 10. jun 2014 13:53

Det var en fin konference. Kunne godt have tænkt mig et spil eller to mere vi ikke havde hørt om før, men Halo samlingen må siges at være en vinder hos mig. Derudover blev der vist en del fra tidligere annoncerede spil som så ret gode ud, så som Forza Horizon 2 og Sunset Overdrive.

Godt show, dog ikke helt super godt.
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf Redman DK » 10. jun 2014 14:02

jepsen80 skrev:
Redman DK skrev:Forresten er jeg blevet godt træt af det åndssvage "nyt indhold først på Xbox One". Hvem fanden skal det gavne? Det gavner i hvert fald ikke os spillere, min spil oplevelse bliver sgu ikke bedre af at folk med en anden konsol skal vente i længere tid på at kunne spille DLC'en.


Nej selvfølgelig du jo også Sony mand så det jo klart du ikke kan det.

CaptainKicker skrev:Haha, Sony har været mindst lige så slem til det.


Nu var mit indlæg også hendvendt til begge sider, jeg skrev bare "nyt indhold først på Xbox One" fordi Skou åbenbart fandt det vigtigt siden han skrev det på alle spillene hvor det var nævnt i konferencen.

Og hvis man har en Playstation er man åbenbart en Sony mand nu :roll: Er jeg så også en Panasonic mand pga. mit fjernsyn, en Apple mand grundet min mobil, en MS mand fordi jeg bruger Windows og har en 360, en Bacardi mand fordi jeg drikker Rom..
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2014 14:12

Nej Redman DK : hvis du kommer herinde og nævner ordet Sony eller PS4, så er du Sony mand. Sagt på en anden måde "Du er en fanboy" ... færdig bum ! :)

DLC .. hmm ja, Jeg køber sjældent DLC .. Det sidste jeg købte var et Season pass til BF3, det var spild af penge, for var allerede træt af spillet efter første DLC.

FUCK DLC ! :lol:
Senest rettet af Slimjay DK 10. jun 2014 14:16, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Afstemning: Microsofts E3 konference

Indlægaf Derp » 10. jun 2014 14:16

arnel925 skrev:
CaptainKicker skrev:
Redman DK skrev:Forresten er jeg blevet godt træt af det åndssvage "nyt indhold først på Xbox One". Hvem fanden skal det gavne? Det gavner i hvert fald ikke os spillere, min spil oplevelse bliver sgu ikke bedre af at folk med en anden konsol skal vente i længere tid på at kunne spille DLC'en.


Haha, Sony har været mindst lige så slem til det.

Sony er slemme med deres "hos os får du 5mun extra spille tid som vil ændre hele din spil oplevelse" men de pakker de begge godt ind, i sidste ende er det næsten ens produkt.


Jeg synes nu ellers at det eksklusive indhold bliver mere og mere vigtigt. I starten var det ofte bare ligegyldige skins, som de fleste ikke tænkte mere over. Nu lagde jeg f.eks mærke til at PS4 får ekstra Scarecrow missioner i Arkham Knight(som tidligere har været de bedste missioner) og muligheden for at en ven kan spille coop med dig i Far Cry 4 uden han har købt spillet.

Det synes jeg da er to ret betydelige features og hvis jeg skulle vælge, ville jeg da helt sikkert købe spillene til PS4.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron