Xboxlife forum

Xbox One - Game Sharing - Guide

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf Krisgebis » 4. nov 2014 11:42

topfluffer skrev:Efter xbox one officielt blev released fortalte den mig, at jeg skulle opdatere mine login-oplysninger, da det så ud til, at en anden bruger havde adgang til min bruger. Jeg kunne altså ikke længere dele spil med min ven.

Er det ikke fordi i har gjort det forkert? Det er jo ikke meningen, at i skal logge ind som hinanden, men at jeres "home xbox" skal være den andens, således at i stadig logger ind med jeres eget ID, men på en "fremmed" xbox?

Eller det havde i måske også gjort?
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf Mike JezZ » 4. nov 2014 11:52

Hvordan fjerner jeg game sharing fra en ven jeg ikke snakker med mere?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf Rockanoid » 4. nov 2014 19:44

Sært, det fungerer stadig for mig..
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf Burnie.dk » 4. nov 2014 19:47

Fungerer også glimrende her :)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf zordiak » 4. nov 2014 23:45

Mike JezZ skrev:Hvordan fjerner jeg game sharing fra en ven jeg ikke snakker med mere?


du går bare ind og gør din egen xbox til din home xbox igen, så bliver det fjernet fra hans.
zordiak
Niveau 1
 
Indlæg: 67
By: Odense V


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf dk_iceman » 5. nov 2014 00:26

fungere glimrende her... deler med en god ven og det kører som smurt... en ting vi er lidt i tvivl om Hvad med Guld abn.. pt har vi det begge to men som jeg forstår det bruger han teknisk set mig GOLD abn da min konto er som HOME på hans ?

en positiv ting ved det er vi køber noget flere spil på denne måde en vi gjorde på vores PS3-4 da vi kombinere det med at købe spillene på US
dk_iceman
Niveau 2
 
Indlæg: 100
By: 7950


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf BuBubbi » 5. nov 2014 06:58

Virker også fint her.
Har her på det sidste købt både Sunset Overdrive og CoD:AW + Season pass pg ham jeg deler med har fået det hele.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf Mike JezZ » 5. nov 2014 16:01

zordiak skrev:
Mike JezZ skrev:Hvordan fjerner jeg game sharing fra en ven jeg ikke snakker med mere?


du går bare ind og gør din egen xbox til din home xbox igen, så bliver det fjernet fra hans.


Men han kan vel bare vælge at logge ind som din bruger igen?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf JohnH » 5. nov 2014 17:10

Mike JezZ skrev:
zordiak skrev:
Mike JezZ skrev:Hvordan fjerner jeg game sharing fra en ven jeg ikke snakker med mere?


du går bare ind og gør din egen xbox til din home xbox igen, så bliver det fjernet fra hans.


Men han kan vel bare vælge at logge ind som din bruger igen?


Ja, kræver nok en password-ændring også :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf OleBachJunior » 7. nov 2014 10:30

Så det virker stadigvæk - og det vil det formentlig blive ved med?
OleBachJunior
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Aalborg - Nordens Paris


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf BuBubbi » 7. nov 2014 11:35

OleBachJunior skrev:Så det virker stadigvæk - og det vil det formentlig blive ved med?

Jeg ser ingen grund til de skulle fjerne muligheden.
Det er jo i bund og grund lavet til brugere der ejer 2 Xbox One, og derfor kan jeg ikke se hvorfor de skulle fjerne muligheden for at dele.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf Lord Beef Jerky » 15. nov 2014 10:17

Jeg blev altså lige nødt til selv, at spørge Microsoft support om denne metode var ok med dem. Og den var ikke kun ok, men de blev direkte henrykte over, at jeg bragte den på bane. Hende jeg snakkede med ville selv hjem og afprøve metoden med det samme, og takkede mig mange gange for at dele den med hende. Hun sagde, at det var noget de uden tvivl ville udnytte noget bedre i fremtiden.

Det er rigtig cool, for jeg ville ikke umiddelbart gå imod firmaets politik, og det fik jeg da lige Halo, Forza Horizon 2 og Sunset Overdrive ud af fra en kammerat =)
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf JohnH » 16. nov 2014 15:02

Lord Beef Jerky skrev:Jeg blev altså lige nødt til selv, at spørge Microsoft support om denne metode var ok med dem. Og den var ikke kun ok, men de blev direkte henrykte over, at jeg bragte den på bane. Hende jeg snakkede med ville selv hjem og afprøve metoden med det samme, og takkede mig mange gange for at dele den med hende. Hun sagde, at det var noget de uden tvivl ville udnytte noget bedre i fremtiden.

Det er rigtig cool, for jeg ville ikke umiddelbart gå imod firmaets politik, og det fik jeg da lige Halo, Forza Horizon 2 og Sunset Overdrive ud af fra en kammerat =)


Er du sikker på at du har ringet til det rigtige nummer ?
Tror ikke på deres politik er at man køber et spil og så deler det med en ven, det er jo beregnet til brug inden for husstanden ..
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf Lord Beef Jerky » 16. nov 2014 19:30

JohnH skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Jeg blev altså lige nødt til selv, at spørge Microsoft support om denne metode var ok med dem. Og den var ikke kun ok, men de blev direkte henrykte over, at jeg bragte den på bane. Hende jeg snakkede med ville selv hjem og afprøve metoden med det samme, og takkede mig mange gange for at dele den med hende. Hun sagde, at det var noget de uden tvivl ville udnytte noget bedre i fremtiden.

Det er rigtig cool, for jeg ville ikke umiddelbart gå imod firmaets politik, og det fik jeg da lige Halo, Forza Horizon 2 og Sunset Overdrive ud af fra en kammerat =)


Er du sikker på at du har ringet til det rigtige nummer ?
Tror ikke på deres politik er at man køber et spil og så deler det med en ven, det er jo beregnet til brug inden for husstanden ..


Jeg bruger altid deres chat.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One - Game Sharing - Guide

Indlægaf BuBubbi » 16. nov 2014 20:26

JohnH skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Jeg blev altså lige nødt til selv, at spørge Microsoft support om denne metode var ok med dem. Og den var ikke kun ok, men de blev direkte henrykte over, at jeg bragte den på bane. Hende jeg snakkede med ville selv hjem og afprøve metoden med det samme, og takkede mig mange gange for at dele den med hende. Hun sagde, at det var noget de uden tvivl ville udnytte noget bedre i fremtiden.

Det er rigtig cool, for jeg ville ikke umiddelbart gå imod firmaets politik, og det fik jeg da lige Halo, Forza Horizon 2 og Sunset Overdrive ud af fra en kammerat =)


Er du sikker på at du har ringet til det rigtige nummer ?
Tror ikke på deres politik er at man køber et spil og så deler det med en ven, det er jo beregnet til brug inden for husstanden ..


Hvor i alverden har du læst at det kun er beregnet til inden for husstanden?
Det er jo netop til folk der fx har en Xbox One derhjemme, og en ude, fx hos en ven, familie, i sommerhuset eller lignende..

De skriver selv på Xbox.com:
"Hvis du har flere Xbox One-konsoller, eller hvis du ofte bruger konsoller, der tilhører venner eller andre i familien, vil du sandsynligvis angive den mest brugte konsol som hjemmets Xbox."
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron