Xboxlife forum

Scuf One - Hvad synes i?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf olli pach » 9. apr 2014 20:20

Sekspac skrev:Købte ved UGX, så 1 hverdag :-) så ved ikke hvad tiden er fra SCUF EU.


ok skrev til dem idag, også skrev de tilbage den var sendt. Så regner med at få den i næste uge. ;D
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf FroztyDane » 10. apr 2014 12:07

Og så dukkede min op idag :D glæder mig til fyraften.

olli pach har du evt prøvet at tracke din ordre for jeg fik aldrig en mail på at den var sendt, det fandt jeg selv ud af ved at tracke den på deres hjemmeside .. den blev sendt 8/4 og er i Ringkøbing allerede ...
FroztyDane
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Ringkøbing


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf psg4ever » 8. jul 2014 13:32

Har også lige bestilt en scuf one. Dog bare uden trigger stop og andre thumbsticks, da jeg er fint tilfreds med de standard. Og trigger stops ville kun irretere da jeg bruger den til ander end fps spil. Så det blev bare til en scuf one sort med scuf grip, og self 2 paddles bagpå. Er i tilfreds med jeres? :-)
psg4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf BuBubbi » 8. jul 2014 16:33

psg4ever skrev:Har også lige bestilt en scuf one. Dog bare uden trigger stop og andre thumbsticks, da jeg er fint tilfreds med de standard. Og trigger stops ville kun irretere da jeg bruger den til ander end fps spil. Så det blev bare til en scuf one sort med scuf grip, og self 2 paddles bagpå. Er i tilfreds med jeres? :-)

Super tilfreds.
Især med de nye vinklede paddles.
De gør det meget nemmere at trykke på knapperne på undersiden.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf psg4ever » 8. jul 2014 19:43

BuBubbi skrev:
psg4ever skrev:Har også lige bestilt en scuf one. Dog bare uden trigger stop ;-)og andre thumbsticks, da jeg er fint tilfreds med de standard. Og trigger stops ville kun irretere da jeg bruger den til ander end fps spil. Så det blev bare til en scuf one sort med scuf grip, og self 2 paddles bagpå. Er i tilfreds med jeres? :-)

Super tilfreds.
Især med de nye vinklede paddles.
De gør det meget nemmere at trykke på knapperne på undersiden.



Fedt at høre! Bestilte udelukkende pga det der scuf grip, da mine hænder bliver meget svedige .. :D
psg4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf BuBubbi » 8. jul 2014 20:01

psg4ever skrev:
BuBubbi skrev:
psg4ever skrev:Har også lige bestilt en scuf one. Dog bare uden trigger stop ;-)og andre thumbsticks, da jeg er fint tilfreds med de standard. Og trigger stops ville kun irretere da jeg bruger den til ander end fps spil. Så det blev bare til en scuf one sort med scuf grip, og self 2 paddles bagpå. Er i tilfreds med jeres? :-)

Super tilfreds.
Især med de nye vinklede paddles.
De gør det meget nemmere at trykke på knapperne på undersiden.



Fedt at høre! Bestilte udelukkende pga det der scuf grip, da mine hænder bliver meget svedige .. :D

Enig, grip'et gør controlleren meget bedre at holde om.
Og som et plus knirker den overhovedet ikke, som fx en af mine alm. controllere gør.

Men husk at følg op på om i får de nye paddles med.
http://scufgaming.com/press-release-2nd ... ntrollers/
For kunder der har købt contorlleren før de kom ud, sender Scuf et sæt til jer.
Dog har man købt den via fx UGX, sender de dem til UGX, og så sender UGX dem videre ud til folk.
Jeg går stærkt ud fra at Scuf bruger dem som standard på nye controllere fremover.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf famulor » 16. jul 2014 22:58

BuBubbi skrev:Nemlig.
Men nu er den kommet, og jeg går om lidt i gang med at opdatere den, og så skal den sgu afprøves. :)

Billede

Billede

Billede
anmeldelse? :D
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf BuBubbi » 17. jul 2014 00:04

Uhh er ikke den store skribent, så det ville nok ikke blive nogen køn anmeldelse.. :)
Men jo, den er mega lækker. :)

Skal nok overveje af skrive lidt hvis det er.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf ELScrappy » 17. jul 2014 15:59

Er det bare mig eller er alle SCUF til XB1 udsolgt hos ugx?
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf Morten Skou » 17. jul 2014 16:03

BuBubbi skrev:Uhh er ikke den store skribent, så det ville nok ikke blive nogen køn anmeldelse.. :)
Men jo, den er mega lækker. :)

Skal nok overveje af skrive lidt hvis det er.


Jeg er egentlig mest interesseret i at høre, om den overhovedet er pengene værd - hvilket jeg personligt tvivler på :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf BuBubbi » 17. jul 2014 16:46

Morten Skou skrev:
BuBubbi skrev:Uhh er ikke den store skribent, så det ville nok ikke blive nogen køn anmeldelse.. :)
Men jo, den er mega lækker. :)

Skal nok overveje af skrive lidt hvis det er.


Jeg er egentlig mest interesseret i at høre, om den overhovedet er pengene værd - hvilket jeg personligt tvivler på :)


Det er mange penge, ja.
Jeg synes dog ikke det er galt når jeg tænker på hvor meget den bliver brugt.

Trigger stops er genialt i spil som CoD, men kan ikke bruge i andre spil så som bilspil eller lignende hvor der er forskel på hvor meget man trykker på triggerne.
Så har pillet mine ud, og de kommer så i igen når CoD AW udkommer,
Grip'et bag på er uundværligt efter man først har spillet med det.
Man holder SÅ meget bedre på den med grip på.
Knapperne på undersiden var i starten svære at trykke på på Scuf One i forhold til 360 Scuf'en, men det har Scuf heldigvis
udviklet på og er nu kommet med nogle forbedrede vinklede paddles til undersiden der gør dem meget nemmere at trykke på.

Så alt i alt er jeg super tilfreds, og jeg overvejer endda at købe en mere så jeg undgår at skulle pille trigger stops ud.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf psg4ever » 17. jul 2014 20:15

Jeg modtog min idag, lækker controller. Men bliver nødt til at sende den retur da LB slet ikke klikker iforhold til RB. Den er meget svær at trykke ned på, øv øv. Regnede med de testede den inden den blev afsendt. Nu når man har ventet 2 uger på den. :-)
psg4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf SocomGriseNN » 2. aug 2014 08:00

BuBubbi skrev:Men husk at følg op på om i får de nye paddles med.
http://scufgaming.com/press-release-2nd ... ntrollers/
For kunder der har købt contorlleren før de kom ud, sender Scuf et sæt til jer.
Dog har man købt den via fx UGX, sender de dem til UGX, og så sender UGX dem videre ud til folk.
Jeg går stærkt ud fra at Scuf bruger dem som standard på nye controllere fremover.


Der står de sender dem ud til folk uden man behøver spørge dem. Jeg har dog aldrig modtaget nogen. Andre der heller ikke har? Og evt. ved hvem man skal tage fat i?
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf BuBubbi » 2. aug 2014 14:57

SocomGriseNN skrev:
BuBubbi skrev:Men husk at følg op på om i får de nye paddles med.
http://scufgaming.com/press-release-2nd ... ntrollers/
For kunder der har købt contorlleren før de kom ud, sender Scuf et sæt til jer.
Dog har man købt den via fx UGX, sender de dem til UGX, og så sender UGX dem videre ud til folk.
Jeg går stærkt ud fra at Scuf bruger dem som standard på nye controllere fremover.


Der står de sender dem ud til folk uden man behøver spørge dem. Jeg har dog aldrig modtaget nogen. Andre der heller ikke har? Og evt. ved hvem man skal tage fat i?


Hvis jeg var dig, ville jeg nok hive fat i dem.
De er uundværlige, da de gør det så meget nemmere at trykke på knapperne på undersiden.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Scuf One - Hvad synes i?

Indlægaf ELScrappy » 3. aug 2014 20:46

Så fik jeg bestilt min scuf one "grafitti" fra ugx, damn det bliver nice når den kommer i næste uge :-)
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron