Xboxlife forum

Billigst XB1

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Billigst XB1

Indlægaf Hugger » 20. mar 2014 11:31

Jeg nåede ligeledes at bestille hos Bilka til en fordelagtig pris. Såfremt andre ligger inde med FIFA 14 download kode er jeg interesseret i at handle. Send evt. PM.
Hugger
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Billigst XB1

Indlægaf Reinhold » 20. mar 2014 15:00

Pmalm skrev:
Benja190782 skrev:Så har jeg bestilt en Xbox One på Bilka til kun 3499 kr.

Nogen der har et billigt FIFA 14 til salg, hehe?


Jeg ville også ind og bestille her til morgen, men nu de udsolgt... :(


Damn, der var jeg også for sløv i betrækket! Mon ikke de får nye inden længe?
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Billigst XB1

Indlægaf Pmalm » 20. mar 2014 18:41

Håber på det. Men lige nu kan man ikke længere se den på deres side. Samtidig er den kommet tilbage hos coolshop... dog til 3999,-. Bilka har også sat deres fifa14 bundle ned til 3999,-.
Pmalm
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Billigst XB1

Indlægaf Benja190782 » 20. mar 2014 21:38

Major Oblivious skrev:
Benja190782 skrev:Så har jeg bestilt en Xbox One på Bilka til kun 3499 kr.

Nogen der har et billigt FIFA 14 til salg, hehe?


Tjek PM.. Jeg har en download-kode liggende fra min Day One edition


Seriøst? Mener du det!? :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Billigst XB1

Indlægaf Reinhold » 20. mar 2014 22:06

Jeg skrev til Bilka' kundeservice, og de skrev, at alt var udsolgt - men de havde nu en med Fifa til 3,9k. Skous hjemmeside tillader ikke at jeg smider link fra min WP, men den er nem at finde
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Billigst XB1

Indlægaf JohnH » 20. mar 2014 22:10

Reinhold skrev:Jeg skrev til Bilka' kundeservice, og de skrev, at alt var udsolgt - men de havde nu en med Fifa til 3,9k. Skous hjemmeside tillader ikke at jeg smider link fra min WP, men den er nem at finde


http://www.bilka.dk/elektronik/computer ... 0og%20spil
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Billigst XB1

Indlægaf IkkNico » 21. mar 2014 11:46

Reinhold skrev:Jeg skrev til Bilka' kundeservice, og de skrev, at alt var udsolgt - men de havde nu en med Fifa til 3,9k. Skous hjemmeside tillader ikke at jeg smider link fra min WP, men den er nem at finde

Jeg spurgte om det samme, fordi online butikken køres seperat fra varehusene, så håbede at der måske stadig var en konsol til de 3500kr.

FIFA14 konsollen interesserer mig ikke, med mindre jeg kunne få 3-400kr for gensalg af spillet.

ved godt, at jeg kan får an TF udgave til 3500kr fra Amazon, men gider ikke det cirkus, der er hvis den har defekt og MS ikke vil yde service. Jeg kan rigtig godt lide mine 2 års garanti, og at have en fysisk butik at gå ind i ved fejl på maskinen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Billigst XB1

Indlægaf Reinhold » 21. mar 2014 12:22

IkkNico skrev:
Reinhold skrev:Jeg skrev til Bilka' kundeservice, og de skrev, at alt var udsolgt - men de havde nu en med Fifa til 3,9k. Skous hjemmeside tillader ikke at jeg smider link fra min WP, men den er nem at finde

Jeg spurgte om det samme, fordi online butikken køres seperat fra varehusene, så håbede at der måske stadig var en konsol til de 3500kr.

FIFA14 konsollen interesserer mig ikke, med mindre jeg kunne få 3-400kr for gensalg af spillet.

ved godt, at jeg kan får an TF udgave til 3500kr fra Amazon, men gider ikke det cirkus, der er hvis den har defekt og MS ikke vil yde service. Jeg kan rigtig godt lide mine 2 års garanti, og at have en fysisk butik at gå ind i ved fejl på maskinen


100% enig. Jeg venter nu på at Bilka (eller andre for den sags skyld) kommer på banen igen med endnu et tilbud - kan få våde gamer-drømme om en Titanfall-Bundle til samme pris som den Fifa-pakke....
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Billigst XB1

Indlægaf IkkNico » 21. mar 2014 15:42

Så fik jeg også svar fra Bilka, og de havde selvfølgelig heller ikke nogen stående i butikken til mig (mystisk). Daniel (fra Bilka) vidste desværre heller ikke om, de får dem hjem til den pris igen (men de får dem åbenbart hjem udledte jeg)

Hej I havde den 19/3 et tilbud på Xbox One til 3500kr, den står nu som udsolgt online. Betyder det, at den stadig kan findes i butikkerne (Hundige eller Ishøj)? Hvis nej, får i den så igen til samme pris snart? Venlig hilsen Nicolai

..

Hej Nicolai

Nej den findes ikke i vores butikker.

jeg ved ikke om det bliver til samme pris.


Med venlig hilsen

Daniel
Bilka.dk


Hvis nogen meget gerne vil have FIFA14 til XB1, og vil give noget sjovt retur (TF eller Ryse), så er jeg frisk på en bytter :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Billigst XB1

Indlægaf Zt3pH » 21. mar 2014 16:45

Hvornår skal vi have en "Nico på XO" - tråd?

:)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Billigst XB1

Indlægaf IkkNico » 21. mar 2014 18:25

Zt3pH skrev:Hvornår skal vi have en "Nico på XO" - tråd?

:)

Du ville blive forbløffet over hvor mange, der sendte mig linket til XB1 for 3500kr i Bilka, og så alle mobberierne i forummet. Godt man er en voksen mand med en røv bred nok til at atge det :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Billigst XB1

Indlægaf HenrikH » 25. mar 2014 20:36

Eller smut ned til Media Markt i Flensborg og købe Xbox One med Titanfall bundle til 499 Euro = 3.725 kr.

Samme pris for Xbox One med FIFA14 i stedet.
HenrikH
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Aalborg


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron