Xboxlife forum

Xbox One netværksfejl

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox One netværksfejl

Indlægaf Smolle » 11. mar 2014 21:23

Jeg har lige fået en Xbox One European Version ind af døren i dag. Har fået sat den op så langt som at jeg kan stå i hovedmenuen nu og jeg er i skrivende stund ved at installere Forza. Mit problem er at så snart jeg prøve at 'sign in', så får jeg en fejl der lyder således:

Check your home network

There's a problem connecting to the sign-in service. If you recently changed your network settings, you may need to restore your network to the default settings.


Jeg er forbundet via wireless, og Xbox'en siger at der ikke er nogen problemer med at forbinde til internettet, når jeg tjekker min connection via Settings. Jeg fik også downloadet den store update som der var da jeg tændte konsollen første gang, via wifi. Efterfølgende har jeg prøvet at sætte et stik i, men der får jeg samme fejl.
Kan se på Xbox.com at de har problemer med fobindelsen til Social and Gaming. Kan det have noget at sige? Eller er der noget andet jeg kan gøre for at få lov at sign in?
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Xbox One netværksfejl

Indlægaf Lowlandet » 11. mar 2014 21:36

http://support.xbox.com/da-DK/xbox-live-status

Der er problemer med Xbox Live i øjeblikket.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One netværksfejl

Indlægaf Smolle » 11. mar 2014 21:42

Ja, det var også min mistanke :) Jeg må prøve igen i morgen og se om det hjælper.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Xbox One netværksfejl

Indlægaf CvKM » 11. mar 2014 23:37

Hold da kæft noget snot. Jeg kan ikke spille mit Forza uden at logge på Xbox Live. :| Den siger noget med "There was a problem. We could not sign you in. Try again in a few minutes, or check your account by signing in to account.live.com.". Jeg kan jo ikke bruge min maskine til noget lige nu! :|
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One netværksfejl

Indlægaf First blood DK » 12. mar 2014 15:20

CvKM skrev:Hold da kæft noget snot. Jeg kan ikke spille mit Forza uden at logge på Xbox Live. :| Den siger noget med "There was a problem. We could not sign you in. Try again in a few minutes, or check your account by signing in to account.live.com.". Jeg kan jo ikke bruge min maskine til noget lige nu! :|


Du kan altid bruge den som en meget dyr brevvægt :)
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Xbox One netværksfejl

Indlægaf BuBubbi » 12. mar 2014 16:13

Dørstopper tror jeg også den kan bruges som.
Og hvis man er rigtig kreativ tror jeg også den vil fungere fint som en skovl.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster

cron