Xboxlife forum

XO preview invite

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: XO preview invitation

Indlægaf KlumpeStumpen » 10. sep 2014 09:02

Samme her, har fået updaten men ikke opdatering til media player så man kan se DLNA og MKV. Men vi venter bare tålmodigt haha.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: XO preview invitation

Indlægaf susperia » 10. sep 2014 09:19

KlumpeStumpen skrev:Samme her, har fået updaten men ikke opdatering til media player så man kan se DLNA og MKV. Men vi venter bare tålmodigt haha.

Har du slet ikke afspilleren? For så prøv at gå ind på min profil, fra smartglass, og så seneste aktivitet.
Så kan du klikke på afspilleren, og så vælge at sætte den til at downloade på din Xbox.

Den måde fik jeg selv min i sidste måned, først senere fik jeg en besked fra ms, med link til at kunne hente den.
Om der er flere måder ved jeg ikke?

Jeg afprøvede i går at gå på min nas, og det virkede perfekt.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: XO preview invitation

Indlægaf KlumpeStumpen » 10. sep 2014 10:52

Jeg har afspilleren, men den virker bare ikke med NAS.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: XO preview invitation

Indlægaf susperia » 10. sep 2014 11:01

Det var mærkeligt.
Den virker fint på min nas, og der var ikke opdatering til afspilleren i går. Prøvede bare om den fandt den, og det gjorde den så.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: XO preview invitation

Indlægaf KlumpeStumpen » 10. sep 2014 15:39

susperia skrev:Det var mærkeligt.
Den virker fint på min nas, og der var ikke opdatering til afspilleren i går. Prøvede bare om den fandt den, og det gjorde den så.


Pludselig ud af det blå da jeg prøvede i eftermiddag, så kom mine NAS frem efter den havde stået og brokket sig over at der ikke var nogen USB sat til. Så venter vi bare på fuld MKV understøttelse.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: XO preview invitation

Indlægaf BuBubbi » 11. sep 2014 00:15

Hvad synes i om den nye snap menu?
Jeg kan på sin vis godt li' den, men synes nu stadig det var hurtigere at skifte mellem spil og et snapped app via et dobbeltklik.
Men vender mig nok til det.
Menuen har i hvert fald kørt flydende her og uden lag.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XO preview invitation

Indlægaf Zt3pH » 11. sep 2014 08:40

Fik en invite - og tak for den Michael.
Synes dog stadig ikke jeg har de nye features?

Nogen der vil skrive hvad den sidste nye update hedder?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: XO preview invitation

Indlægaf Slimjay DK » 11. sep 2014 08:52

Zt3pH skrev:Fik en invite - og tak for den Michael.
Synes dog stadig ikke jeg har de nye features?

Nogen der vil skrive hvad den sidste nye update hedder?


Og du er blevet accepteret via en besked fra microsoft, hvor du så skal downloade en app og registrere din maskine ?

Jeg tror ikke man er i tvivl om man har fået den nye update, da den skal hente 274MB ned .. jeg fik updaten i går.

Jeg kan se følgende fra den besked jeg fik fra MS "The 1410 update preview is now online"
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: XO preview invitation

Indlægaf susperia » 11. sep 2014 09:26

Jeg troede faktisk at det var ens gamertag, som blev tilføjet, og man så bare kan hente den app ned igen, og give tilladelse til at de må installeres på den nye?

Bubbi: Jeg er helt vild med den nye menu, da det er så meget nemmere at se hvem der er på, også det med at man kan skrive beskeder imens man spiller, uden at skulle gå ud.
Så jeg er fuldt tilfreds, og elsker at de kommer med nye ting hver måned.

Edit: Dog er jeg ikke så vild med den nye friends menu, som er kommet ud til højre, der kunne jeg bedre lide den gamle.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: XO preview invitation

Indlægaf Zt3pH » 11. sep 2014 09:48

Slimjay DK skrev:
Zt3pH skrev:Fik en invite - og tak for den Michael.
Synes dog stadig ikke jeg har de nye features?

Nogen der vil skrive hvad den sidste nye update hedder?


Og du er blevet accepteret via en besked fra microsoft, hvor du så skal downloade en app og registrere din maskine ?

Jeg tror ikke man er i tvivl om man har fået den nye update, da den skal hente 274MB ned .. jeg fik updaten i går.

Jeg kan se følgende fra den besked jeg fik fra MS "The 1410 update preview is now online"


Jamen, første gang (altså på min første XO, før den blev sendt til rep) fik jeg den om jeg ville downloade det der preview ting der. Men synes ikke den er kommet frem igen, jeg kan bare se der ligger en invite men jeg kan ikke acceptere den eller noget, bare se den.

Jeg synes aldrig jeg opdager når den opdatere. Kører med instant on, og har aldrig set den opdatere noget som helst, kun første gang den blev sat til.

Ville ellers mega gerne have min One Guide til at virke, men må nok bare væbne mig med tålmodighed
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: XO preview invitation

Indlægaf poul_madsen » 11. sep 2014 09:49

Jeg har fået invitationen, mange tak, men alt skal gøres manuelt. Jeg har selv været inde og vælge accept til preview programmet og nu står min profil i pending. Jeg afventer vel nogle godkender mig?
poul_madsen
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: XO preview invitation

Indlægaf BuBubbi » 11. sep 2014 10:01

Den nyeste version er denne:
OS version released: xb_rel_1410.140907-2200
Available: 6PM PDT 9/10 (2AM GMT 9/11)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XO preview invitation

Indlægaf Slimjay DK » 11. sep 2014 10:14

Zt3pH skrev:
Slimjay DK skrev:
Zt3pH skrev:Fik en invite - og tak for den Michael.
Synes dog stadig ikke jeg har de nye features?

Nogen der vil skrive hvad den sidste nye update hedder?


Og du er blevet accepteret via en besked fra microsoft, hvor du så skal downloade en app og registrere din maskine ?

Jeg tror ikke man er i tvivl om man har fået den nye update, da den skal hente 274MB ned .. jeg fik updaten i går.

Jeg kan se følgende fra den besked jeg fik fra MS "The 1410 update preview is now online"


Jamen, første gang (altså på min første XO, før den blev sendt til rep) fik jeg den om jeg ville downloade det der preview ting der. Men synes ikke den er kommet frem igen, jeg kan bare se der ligger en invite men jeg kan ikke acceptere den eller noget, bare se den.

Jeg synes aldrig jeg opdager når den opdatere. Kører med instant on, og har aldrig set den opdatere noget som helst, kun første gang den blev sat til.

Ville ellers mega gerne have min One Guide til at virke, men må nok bare væbne mig med tålmodighed



Kan du ikke bare hente preview appen igen under dine downloads / indkøb, eller fra den besked du fik fra Microsoft, og så registrere på ny ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: XO preview invitation

Indlægaf KlumpeStumpen » 11. sep 2014 12:09

poul_madsen skrev:Jeg har fået invitationen, mange tak, men alt skal gøres manuelt. Jeg har selv været inde og vælge accept til preview programmet og nu står min profil i pending. Jeg afventer vel nogle godkender mig?


Ja du kommer pludselig ind, der er ingen der kan svare på hvor lang tid der går. Det er sådan forskelligt, nogle gange kan der gå nogle dage andre gange længere tid. En dag står der pludselig at du har en opdatering klar og ellers er det bare at holde øje i preview app. Plus at du også får en besked fra MS med link til Media Player app'et.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: XO preview invitation

Indlægaf Mikael Nielsen » 11. sep 2014 15:31

jeg synes jeg har læst et sted at preview programmet er låst til konsollen, og når man får en ny skal man nok have sig tilmeldt igen.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 51 gæster

cron