Xboxlife forum

XO preview invite

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: XO preview invite

Indlægaf Reinhold » 14. aug 2015 15:20

Smid mig et vennekald og en besked på boxen, så skal jeg invite hvem der end måtte ønske det. Jeg ser, at man nu kan spille Gears of War under bagudkompat-programmet :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: XO preview invite

Indlægaf Mathjias » 16. aug 2015 08:15

Jeg tager meget gerne imod er invite :)
Mathjias
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Re: XO preview invite

Indlægaf fodbod1232 » 16. aug 2015 08:42

Jeg ville også gerne have en invite til preview programmet. :)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537

+1

Re: XO preview invite

Indlægaf Attach » 16. aug 2015 16:24

..jeg ville helller ikke have noget imod en invite
Attach
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Holstebro


Re: XO preview invite

Indlægaf patr4651 » 16. aug 2015 20:18

Okay :D

Disse Med gamertag:
KasperLK
Mathjias
Themustachecat
Attach2

Jeg har lige inviteret jer nu d. 16-08-2015 Klokken: 21:16
til Xbox One Preview Program.
INFO.

Jeg har nu sendt jer en invite. :) i vil 100% modtage den inden for 48 timer. Efter det vil i blive godkendt af microsoft til at hente er såkaldt preview dashboard, og en ny system opdatering. Så vil der gå max 2 dage før dit status bliver endelig godkendt, og du vil blive : Enrolled af microsoft , så kan i spille de gamle xbox 360 spil , som de supporter , indtil videre. Go Dag ;)

Andre i dette forum jeg vil bruge de næste par dage på at kigge efter jeres anmodninger. Jeg vil love som en af de få at alle dem der ønsker en invitation, vil blive inviteret til Xbox Preview Program.

Hvis i gerne vil se hvordan det ser ud at spille xbox 360 spil via programmet på xbox one så se her

https://www.youtube.com/watch?v=j6YpJR13D-4

Mvh Patrick
Xbox One
Gamertag = Illuminati RU
Senest rettet af patr4651 16. aug 2015 21:22, rettet i alt 1 gang.
patr4651
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Odense SØ


Re: XO preview invite

Indlægaf Morten Skou » 16. aug 2015 21:08

patr4651 skrev:Andre i dette forum jeg vil bruge de næste par dage på at kigge efter jeres anmodninger. Jeg vil love som en af de få at alle dem der pm altså skriver en privat besked til mig vil blive inviteret til Xbox Preview Program.


Det er næppe nødvendigt med en privat besked - det er jo netop årsagen til at den her tråd er i forummet: at folk kan bede om en invite her. Så kan andre der allerede er med i preview programmet sende invitationerne ud. Men skide godt, at der er en der holder øje og hjælper, thumbs up for det!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: XO preview invite

Indlægaf patr4651 » 16. aug 2015 21:21

Morten Skou skrev:
patr4651 skrev:Andre i dette forum jeg vil bruge de næste par dage på at kigge efter jeres anmodninger. Jeg vil love som en af de få at alle dem der pm altså skriver en privat besked til mig vil blive inviteret til Xbox Preview Program.


Det er næppe nødvendigt med en privat besked - det er jo netop årsagen til at den her tråd er i forummet: at folk kan bede om en invite her. Så kan andre der allerede er med i preview programmet sende invitationerne ud. Men skide godt, at der er en der holder øje og hjælper, thumbs up for det!


Jeg beklager, det var skrevet lidt for hurtigt, det jeg mente var jo nemlig også det du sagde. Herinde er slf nemmest. :D
patr4651
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Odense SØ

+1

Re: XO preview invite

Indlægaf starbuck » 26. aug 2015 08:19

Jeg kunne også godt tænke mig en invite

Gamertag: Starbuckdk

Pft.
starbuck
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: XO preview invite

Indlægaf BuBubbi » 26. aug 2015 10:56

Lige til info, så er Microsoft begyndt at begrænse antallet af nye preview medlemmer.

Due to a tremendous response from our fans, the Xbox Preview program has reached a near capacity level.
With that in mind, we are slowing the number of new people we are accepting to optimize for testing.
We are thankful for the amount of interest we’ve received to date and look forward to sharing more
details on preview opportunities soon.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C

+2

Re: XO preview invite

Indlægaf jepsen80 » 26. aug 2015 11:11

BuBubbi skrev:Lige til info, så er Microsoft begyndt at begrænse antallet af nye preview medlemmer.

Due to a tremendous response from our fans, the Xbox Preview program has reached a near capacity level.
With that in mind, we are slowing the number of new people we are accepting to optimize for testing.
We are thankful for the amount of interest we’ve received to date and look forward to sharing more
details on preview opportunities soon.


Tror også kun det er måske 1% tester, alle andre tilmelder sig fordi de tror det er noget helt vilt, der gir mere powah :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: XO preview invite

Indlægaf Hi Fi Dwarf » 23. sep 2015 16:40

Jeg kunne da godt bruge en invite :-)

Gamertag: NEXUS SE7EN
GEAR: DVD, BLU-RAY, HD-DVD
Billede: Samsung UE55H7005 LED + Pioneer BDP-51FD Blu-ray + Epson TW3500 projektor + Toshiba HD-E1 HD-DVD + WAOO TV + Apple TV
Konsoller: PSP Slim & Lite - PS2 Slim - PS4 - XBOX 360 Slim - XBOX ONE S - Nintendo DS - Wii
Lyd: TEAC AD-G500 Reciever - Jamo E870 7.1 Surround
Ca: 950 DVD'er - 53 HD-DVD - 300 BLU-RAY og ca. 100 spil i alt til konsollerne
Hi Fi Dwarf
Niveau 2
 
Indlæg: 165
By: Sakskøbing


Re: XO preview invite

Indlægaf BuBubbi » 24. sep 2015 17:31

Hi Fi Dwarf skrev:Jeg kunne da godt bruge en invite :-)

Gamertag: NEXUS SE7EN


Microsoft er vist nok mere eller mindre stoppet med at lukke flere ind.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XO preview invite

Indlægaf livekiller92 » 29. sep 2015 20:27

Nogen der evt kunne smide mig en invite?
Af en eller anden årsag, er jeg røget ud af programmet grundet tilmelding til det nye test -.-
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: XO preview invite

Indlægaf Slimjay DK » 29. sep 2015 20:32

som BuBubbi skriver ser det ikke rigtig ud til de lukker flere ind ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: XO preview invite

Indlægaf Slimjay DK » 3. okt 2015 10:07

Så ser det ud til de har skudt Second wave i gang af det nye dashboard .. Jeg er lige kommet på :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron