Xboxlife forum

XO preview invite

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: XO preview invitation

Indlægaf Spankey103 » 3. mar 2014 22:47

Billede

Nogle der btw kan forklare mig hvad de nye forskellige indstillinger for digital audio betyder, og hvordan man skal sætte sit surround sound ordentligt op efter det? Jeg har ingen anelse om hvad de forskellige ting betyder.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: XO preview invitation

Indlægaf BuBubbi » 3. mar 2014 23:10

Det kommer jo meget an på hvad du har af surround anlæg/headset du bruger, og hvilke formater de så understøtter..
De fleste surround headsets benytter Dolby Digital via optisk.

Men benytter du fx et surround anlæg hvor du har HDMI'en fra Xbox til anlæg vil det bedste være at benytte uncompressed 5.1.
Såfremt dit anlæg understøtter uncompressed også kaldet PCM.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XO preview invitation

Indlægaf Askinas » 4. mar 2014 06:57

En venlig person som ville sende mig en invite? ;)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: XO preview invitation

Indlægaf BuBubbi » 4. mar 2014 07:43

New build rolling out tonight: xb_rel_1403.14031-2200!

Right now we're very close to releasing the update to the general public! Tonight's build update contains
general bug fixes and tweaks, and it will be much smaller than the last update. There have been several
great bugs found by the update preview community that the developers have been working on, and we've
had great suggestions for new features as well as optimizations for existing ones. Thank you for taking
the time to preview the update and share your thoughts with us on your experience!
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XO preview invitation

Indlægaf Askinas » 4. mar 2014 07:49

Cool nok :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: XO preview invitation

Indlægaf Major Oblivious » 4. mar 2014 08:25

Spankey103 skrev:Billede

Nogle der btw kan forklare mig hvad de nye forskellige indstillinger for digital audio betyder, og hvordan man skal sætte sit surround sound ordentligt op efter det? Jeg har ingen anelse om hvad de forskellige ting betyder.


Selv 10 år gamle AVR´ere understøtter DTS og Dolby. Lossless skal du en 5-6 år tilbage, så blev det mere eller mindre standard.
Men hvis du som jeg har et nyt TV og en gammel reciever, så ville jeg holde mig til DTS/Dolby gennem optisk, og sætte Xbox direkte i TV´et, da jeg oplever en forværring af detaljerne når recieveren håndterer både billede og lyd.
Så har valgt lidt dårligere lyd frem for god lyd og dårlig billede.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: XO preview invitation

Indlægaf Giffel » 4. mar 2014 11:23

Kunne også godt bruge en invite/anbefaling, hvis der skulle være en der ville være så venlig derude :D
Billede
Giffel
Niveau 4
 
Indlæg: 556
By: Haderslev


Re: XO preview invitation

Indlægaf susperia » 4. mar 2014 11:30

Jeg kunne da også godt bruge en invite, håber sådan at jeg slipper for det problem, at næsten hver gang jeg tænder den, så har den selv sat lyden til 7.1, men jeg ændre den hver gang til 5.1.
Har i andre også prøvet det?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: XO preview invitation

Indlægaf Askinas » 4. mar 2014 12:05

Kommer den ikke ud i morgen? Ellers må da gerne være venlig person som ville sende en invite :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: XO preview invitation

Indlægaf Zt3pH » 4. mar 2014 12:07

Jeg tror ikke man kan anbefale nogen eller invite - Det er vidst helt og holdent op til MS hvem der for muligheden for at komme med på vognen.

@ Evil Invader: Nej det har jeg ikke prøvet - Kan det være at boksen ikke registrer din forstærker som værende 7,1?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: XO preview invitation

Indlægaf susperia » 4. mar 2014 12:20

Jeg ved ikke helt hvad det kan være, jeg har kun sat 5.1 til den, men det er irriterende at skulle ind i indstillinger, og ændre det fra 7.1 til 5.1 næsten hver gang.
Jeg har det igennem hdmi.
Det er denne jeg har http://www.uk.onkyo.com/en/products/tx-nr809-43200.html
Undre mig bare over boxen bliver ved at lave det om.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: XO preview invitation

Indlægaf BuBubbi » 4. mar 2014 13:23

Zt3pH skrev:Jeg tror ikke man kan anbefale nogen eller invite - Det er vidst helt og holdent op til MS hvem der for muligheden for at komme med på vognen.

Os der er med kan nu få venner inviteret også.
Som jeg skrev på side 4.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XO preview invitation

Indlægaf Askinas » 4. mar 2014 13:48

Bubbibubbi skrev:
Zt3pH skrev:Jeg tror ikke man kan anbefale nogen eller invite - Det er vidst helt og holdent op til MS hvem der for muligheden for at komme med på vognen.

Os der er med kan nu få venner inviteret også.
Som jeg skrev på side 4.


Ok :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: XO preview invitation

Indlægaf BuBubbi » 4. mar 2014 15:15

Har skrevet følgende på listen derinde over folk jeg ønsker inviteret:
CondemnedDK
Giffel

Kan ikke sige noget om hvor længe der går, eller hvordan det kommer til at foregå.
Vil tro i får en besked med en kode til det preview app der er, som i så skal downloade på Xbox'en,
og deri godkende at jeres Xbox må modtage de nye opdateringer.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XO preview invitation

Indlægaf Zt3pH » 4. mar 2014 15:38

susperia skrev:Jeg ved ikke helt hvad det kan være, jeg har kun sat 5.1 til den, men det er irriterende at skulle ind i indstillinger, og ændre det fra 7.1 til 5.1 næsten hver gang.
Jeg har det igennem hdmi.
Det er denne jeg har http://www.uk.onkyo.com/en/products/tx-nr809-43200.html
Undre mig bare over boxen bliver ved at lave det om.


Det kan jeg godt forstå, det virker da også noget mystisk. Har du prøvet at gøre det omvendt, for at se om den bliver ved med at ændre det? Måske det er noget de får rettet med den nye update?

@ Bubbi - Sorry den havde jeg ikke set, men du må da godt anbefale mig også hvis du gider :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron