Xboxlife forum

Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Cena » 11. feb 2014 12:55

IkkNico skrev:
Cena skrev:Good luck! Det kan godt komme til at koste dig en controller :)

Aldrig :mrgreen:

Elsker den slags spil. Alle fjender har et mønster, og de har alle en svaghed, og derfra er det "bare" at lære de rigtige komboer til at krølle dem sammen. Generelt er det vare fedt, at føle sig som et super bad ass, og stadig blive udfordret


Jeg er faktisk også allerede vokset med opgaven i GOW. Der er nogle svære steder, men fordi det er så godt så giver jeg ikke op :) GOW er en i klasse for sig!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Zt3pH » 11. feb 2014 13:06

IkkNico skrev:Takker og bukker for alle de fine svar :)
Jeg skal helt klart ud og have fingre i det første Darksiders nu ... og så får DMC en demo tur.

... og hvis jeg ikke brænder helt ud på genren, så måske en omgang Remember Me eller Wet (selvom det sidste vist er mere skyderi end hack'n'slash)


Wet er nærmest pinligt - kan absolut ikke anbefale det
GOW er virkeligt fedt. Det er ikke super svært eller noget, når først man styr på de forskellige moves osv. Synes faktisk hurtigt man bliver lidt overpowered. Nå det er sagt er det måske den fedeste HnS oplevelse jeg har haft på konsol...!
Senest rettet af Zt3pH 11. feb 2014 13:08, rettet i alt 1 gang.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Da Senzai » 11. feb 2014 13:07

Jamen, så passer Wet jo fremragende sammen med det B-films tema spillet forsøger at efterligne :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Cena » 11. feb 2014 13:13

Zt3pH skrev:GOW er virkeligt fedt. Det er ikke super svært eller noget, når først man styr på de forskellige moves osv. Synes faktisk hurtigt man bliver lidt overpowered. Nå det er sagt er det måske den fedeste HnS oplevelse jeg har haft på konsol...!


Det er nok bare mig der er noob stadigvæk. Har haft en rigtig svær bossfight hvor controlleren var på vej i gulvet et par gange. Men da jeg så fandt ud af hvad jeg skulle gøre, var den ikke sååå slem. Så det er nok rigtigt spillet ikke er VILDT svært hvis man ved hvad man laver :)

Men jeg er også imponeret over godt det er. Det er klasser over spil som DMC, Dantes Inferno osv. Både gameplaymæssigt, men så sandelig også på den grafiske front!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Zt3pH » 11. feb 2014 13:59

Da Senzai skrev:Jamen, så passer Wet jo fremragende sammen med det B-films tema spillet forsøger at efterligne :P


Det skal de så have. Det lugter langt væk af Grindhouse genren, men når det så er sagt er det egentligt det eneste fede ved spillet. Hvis de i samme ombæring har sigtet efter at lave den mest forglemmelige spiloplevelse til dato, ja så vil jeg faktisk påstå at de ramte helt plet :)

@Cena
Må jeg spørge hvilken GoW du spiller?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Ink129 » 11. feb 2014 14:22

Zt3pH skrev:
Da Senzai skrev:Jamen, så passer Wet jo fremragende sammen med det B-films tema spillet forsøger at efterligne :P


Det skal de så have. Det lugter langt væk af Grindhouse genren, men når det så er sagt er det egentligt det eneste fede ved spillet. Hvis de i samme ombæring har sigtet efter at lave den mest forglemmelige spiloplevelse til dato, ja så vil jeg faktisk påstå at de ramte helt plet :)

@Cena
Må jeg spørge hvilken GoW du spiller?


I følge hans første kommentar, så er det 3'eren. Ellers er jeg enig med WET - et af de mest forglemmelige spil, som jeg også har spillet.

GoW 3 er virkelig også en klasse titel. Har du prøvet 1'eren og 2'eren, Cena? Ellers vil jeg foreslå dig af få fat på God of War Collection til PS3 også (den originale collection og IKKE volume 2 med PSP-titlerne).
God of War 1 og 2 holder stadig, og 2'eren er stadig min favorit i serien. PSP-titlerne er generelt set meget "meh", imo, og det seneste, God of War: Ascension, var særdeles skuffende i min optik.
Senest rettet af Ink129 11. feb 2014 14:24, rettet i alt 1 gang.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Cena » 11. feb 2014 14:24

Zt3pH skrev:@Cena
Må jeg spørge hvilken GoW du spiller?


Jeg spiller 3eren. Har ikke prøvet de tidligere endnu:)

@Ink
Så 1 og 2 bliver genudgivet igen så dem køber jeg nok :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Zt3pH » 11. feb 2014 14:36

Cena skrev:
Zt3pH skrev:@Cena
Må jeg spørge hvilken GoW du spiller?


Jeg spiller 3eren. Har ikke prøvet de tidligere endnu:)

@Ink
Så 1 og 2 bliver genudgivet igen så dem køber jeg nok :)


Dem skal du næsten også prøve - de er rigtig fede og alle pengene værd!
Ellers er jeg rystende enig med den gode Ink her over - Bortset fra min personlige favorit i serien er det 3 spil :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf _THe_ KungFu_HAMSTEr_ » 11. feb 2014 17:07

Kan anbefale Metal Gear Rising hvis du er til hack n' slash :D Er pt ved sidste boss, nøøøj han sætter min tålmodighed på prøve :x
_THe_ KungFu_HAMSTEr_
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Jibla » 11. feb 2014 21:14

Uden at have læst andet end første post, så er der vel Castlevania Lords of Shadow 2 der udkommer den 25. februar? Der er en demo på steam, dunno med xbox marketplace.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Cena » 11. feb 2014 21:20

Jibla skrev:Uden at have læst andet end første post, så er der vel Castlevania Lords of Shadow 2 der udkommer den 25. februar? Der er en demo på steam, dunno med xbox marketplace.


1'eren var SUPER godt. Rigtig underholdende spil faktisk, som jeg ikke havde forventet mig noget af (Har aldrig spillet andre spil i serien). Jeg kunne sku godt overvej 2'eren også.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Jibla » 11. feb 2014 21:57

Cena skrev:1'eren var SUPER godt. Rigtig underholdende spil faktisk, som jeg ikke havde forventet mig noget af (Har aldrig spillet andre spil i serien). Jeg kunne sku godt overvej 2'eren også.


http://store.steampowered.com/app/239250/

Join us. =)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf IkkNico » 11. feb 2014 22:30

Så fik jeg prøvet et par timer i først Remember Me og derefter Darksiders.

Combo remix i det første er en sjov feature, som jeg ikke har set i en brawler før. Det skal nok skal få noget sjov ud af. Darksiders er helt sikkert meget mere HnS end toeren er

Jibla skrev:Uden at have læst andet end første post, så er der vel Castlevania Lords of Shadow 2 der udkommer den 25. februar? Der er en demo på steam, dunno med xbox marketplace.

Står allerede som nr 1 på ønskelisten.
Jeg ved godt Castlavania fans ikke er helt tilfredse med LoS, men som HnS fungerer det bare
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Blodbad » 12. feb 2014 14:15

artemisthemp skrev:Darksiders 1 > Darksiders 2

QFT
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster

cron