Xboxlife forum

Nå, jeg må videre.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf iPwnd94 » 3. feb 2014 14:11

De kroner du har er det på kontoen eller selve din xbox konto?
Hvis det er på dankortet, er det jo ikke MS skyld. Hvis det er på din xbox konto, og ikke kan bruge dem på Gold - som skou siger, det har jeg heller ikke hørt at man kan - så brug dem til et spil? Halo: Spartan assault eller Crimson dragons?
:)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf TerrificFalcon » 3. feb 2014 14:13

Svjv. kan det sagtens lade sig gøre på Xbox One - dog ikke før at den udkommer i Danmark, så man kan bruge danske kroner. Du har ret i, at det er en dum ting, men det er trods alt også på en last-gen konsol, som i de sidste åndetræk har fået en opdatering. Held og lykke med din PS4 - Xbox One er i mine øjne en vanvittigt fed konsol, så mon ikke græsset også er lige så grønt på den anden side af hegnet? :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf styrvolt » 3. feb 2014 14:30

iPwnd94 skrev:Hvis det er på din xbox konto, og ikke kan bruge dem på Gold - som skou siger, det har jeg heller ikke hørt at man kan

Det er "kronerne" på microsofts xbox konto som Microsoft ikke tager imod. Kronerne på dankortet vil de gerne have.

iPwnd94 skrev:- så brug dem til et spil? Halo: Spartan assault eller Crimson dragons?
:)

Sikkert rigtigt gode multiplayer spil 8)

Men værre er det altså heller ikke - og mit lille pip er nu blevet et større brøl end det kan bære :)

Ærgrede mig blot over at MS ikke gør mere for at holde på sine brugere. De er udfordret nok som det er. Oh well.
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf andeo1707 » 3. feb 2014 14:41

Jeg var faktisk ikke klar over at det var tilfældet. Jeg har mange kroner på min konto og på sigt havde jeg da også planer om at bruge dem til at forlænge mit LIVE abbonnement, men sådan skulle det åbenbart ikke være. Jeg har dog PS4 og skal også have Xbox One, så kan sagtens bruge mine penge på nogle fede spil i stedet, men jeg vil da give styrvolt ret i at det er en tåbelig opsætning MS har valgt. Hvis Sony har valgt den samme på PSN så er det ligeså tåbeligt, det har ikke noget med det at gøre. Principielt synes jeg også det er skidt at man ikke kan bruge sine penge på det man har brug for.
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf Major Oblivious » 3. feb 2014 15:03

styrvolt skrev: De er udfordret nok som det er. Oh well.


Nu kommer brølet da først, med sådan en lille antydning ;)
Der er nogen som skal føle sig så stødt, og der skal følge op på den :lol:
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf styrvolt » 5. feb 2014 11:20

andeo1707 skrev:Hvis Sony har valgt den samme på PSN så er det ligeså tåbeligt, det har ikke noget med det at gøre. Principielt synes jeg også det er skidt at man ikke kan bruge sine penge på det man har brug for.


Man kan bruge sin PSN wallet til at købe PSN Plus med :

..account is able to use their wallet funds to purchase a PlayStation Plus subscription. For your convenience, when you purchase PlayStation Plus we switch on the wallet function 'Automatically add funds to renew subscriptions or Pay for Pre-ordered Content'. This is so your PlayStation Plus membership can automatically renew.
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf VIC » 5. feb 2014 11:36

Det kommer sig nok af, at det hidtil har været to forskellige systemer. Før kunne man kun få Live vha. Live-kort eller køb med kreditkort, ikke ved at bruge MS-point. Marketplace systemet er sikkert det samme i dag som det var før, hvor blot 'valutaen' er blevet ændret, og MS har ikke fået linket de to systemer sammen.
Man kan godt blive enige om at det ville være logisk at fikse, da det nu er den samme valuta der bruges til begge typer køb, men MS har nok vurderet at det ikke har kunnet betale sig. Det ville måske kræve en gennemgribende opdatering af hvordan Marketplace fungere.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf IkkNico » 5. feb 2014 11:56

styrvolt skrev:Så MS har "hjulpet" mig til at træffe mit nextgen konsol valg nu, selvom jeg gerne havde siddet på hegnet lidt længere. Men jeg skal have mit BF fix ellers bliver jeg knotten

Lige præcis BF4 har haft massive problemer på PS4 med tilfældige crashes ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf TZidakutch » 5. feb 2014 12:06

jeg har stadig ikke besluttet mig mht next gen, men ihvertfald så syntes jeg også det skulle laves muligt at betale med "point" (selvom de ikke eksistere længere)..

det der bliver min next gen, er nok den konsol der bedst kan hjælpe mig på vej til at blive en youtuber (selvom det aldrig har været værre i den branche end det er nu) så har det længe været en drøm at have en mindre/mellem klasse youtube kanal :) så jeg regner med det bliver X1, men kun hvis den også får mulighed for at streame til twitch.. som den oprindeligt skulle :D
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf Blauwy » 5. feb 2014 12:08

IkkNico skrev:
styrvolt skrev:Så MS har "hjulpet" mig til at træffe mit nextgen konsol valg nu, selvom jeg gerne havde siddet på hegnet lidt længere. Men jeg skal have mit BF fix ellers bliver jeg knotten

Lige præcis BF4 har haft massive problemer på PS4 med tilfældige crashes ;)


De crashes er ikke kun knyttet til PS4. De sker også på X360 og XB1 :)

Mit crashede en gang hver 2. kamp på X360 så jeg opgav bare at spille det til sidst.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf styrvolt » 5. feb 2014 14:33

IkkNico skrev:
styrvolt skrev:Så MS har "hjulpet" mig til at træffe mit nextgen konsol valg nu, selvom jeg gerne havde siddet på hegnet lidt længere. Men jeg skal have mit BF fix ellers bliver jeg knotten

Lige præcis BF4 har haft massive problemer på PS4 med tilfældige crashes ;)


Ved det :( BF4 har haft massive problemer på samtlige platforme. Og hvis man kan tage deres fora for pålydende så skal EA executives stadig bruge bodyguards for at gå til købmanden
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf Psymatiq » 6. feb 2014 06:04

Blauwy skrev:
IkkNico skrev:
styrvolt skrev:Så MS har "hjulpet" mig til at træffe mit nextgen konsol valg nu, selvom jeg gerne havde siddet på hegnet lidt længere. Men jeg skal have mit BF fix ellers bliver jeg knotten

Lige præcis BF4 har haft massive problemer på PS4 med tilfældige crashes ;)


De crashes er ikke kun knyttet til PS4. De sker også på X360 og XB1 :)

Mit crashede en gang hver 2. kamp på X360 så jeg opgav bare at spille det til sidst.


vi så sige at bf4 faktisk fungere på min xb1 nu(endelig) efter de har patchet det 51 gange
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Nå, jeg må videre.

Indlægaf styrvolt » 7. feb 2014 11:28

Psymatiq skrev:vi så sige at bf4 faktisk fungere på min xb1 nu(endelig) efter de har patchet det 51 gange

Jeg spillede 3 timer bf4 igår uden flere hickups end jeg kender fra 360/bf3.

Det var smooth sailing med hurtige frames og knivskarpe billeder! Jeg spillede ganske vist kun TDM for at få følingen med Dualshock 4 og level-up så hurtigt som muligt.

Ja, man skal som det eneste lige vænne sig til dualshock LS, men jeg forudser at om 10-20 timer vil jeg ikke skænke det en tanke mere.
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron