Xboxlife forum

Xbox One i DK?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox One i DK?

Indlægaf Shooter DK » 7. jan 2014 11:55

Jeg ved godt, at det ikke er nogen nyhed, at vi intet ved om den danske lancering. Jeg ville bare høre, er jeg den eneste der finder det frustrerende, at vi endnu ikke ved en dato? Fair nok at den er udskudt, men kom dog i det mindste med en dato microsoft. Nu ved jeg ikke, om det er fordi, at de skal have det danske sprog på plads, men kunne dette ikke bare komme i en opdatering?

Jeg er seriøst snart der hvor jeg overvejer, at droppe xbox one, for det er ikke for sjov, at jeg har 3899 kr. liggende nede i gamestop, som jeg godt kunne bruge på andre ting, bl.a. min ps4. Jeg ved godt, at ps3 også blev udskudt i DK i sin tid, men som jeg husker det, var sony også hurtigt ude og give en ny dato og beklage mangel på blu-ray dioder, eller hvad det nu var der manglede (lang tid siden).

Jeg håber ikke, at jeg starter en krig, ved at nævne xbox og playstation i samme indlæg, men derimod at starte en debat.

PS: er det eneste rygte ikke lancering Q3?

/Theis Jensen
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf tue69 » 7. jan 2014 11:58

Ventetid i uvidenhed er altid frustrerende og jeg tror egentligt også at det koster kunder.

Jeg tror til gengæld ikke, at vi skal helt hen i Q3. Mit bud er engang i Q2, hvilket primært skyldes at en del kæder har deres første leveringsdato på Xbox One spil deromkring, ud fra deres hjemmesider at dømme. Det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at konsollen kommer der.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Zt3pH » 7. jan 2014 12:18

Du er ikke den eneste der er furstreret - Det tror jeg vi er en del der er.
Jeg har lige som dig forudbestilt i GS og der kan mine penge så stå og trække renter for deres skyld. Men længe leve den kommercielle kapitalisme, så jeg lader da lortet stå... Eller det dér

Synes det er kamp frustrende at de ikke melder et eller andet ud, så man havde en mulighed for at træffe et valg omkring de penge man har til at stå. Forstået på den måde; kommer den i første ½ år 2014 - så fint så beholder jeg bare det hele som det er. Men kommer den f.eks først til julesalget 2014 så vil jeg da virkeligt overveje om jeg ikke skulle have et nyt golfsæt at forlyste mig med hen over sommeren, i stedet for at lade de penge stå et sted hvor de i reglen ikke gavner mig. Desuden tror jeg også at min bankmand synes de luner bedre på min egen konto pre december end de hjælper på GS' likviditet.

Jeg er seriøst også begyndt at overveje PS4. Ikke fordi det ikke tidligere var en mulighed for mig, men fordi jeg egentligt havde tænkt mig at vente lidt med den og erhverve mig en XO først og derefter en PS4. Nu kan det så være det bliver omvendt - Kun tiden afgør dette efterhånden for mig. Det afhænger helt og holdent af hvornår MS har tænkt sig at melde noget ud - Og i givet fald hvad de melder ud.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Jake242 » 7. jan 2014 12:24

Gad vide hvordan i står hvis Gamestop går bankerot her i DK?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Bulls85 » 7. jan 2014 12:28

Bulls85
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Cena » 7. jan 2014 12:43



Hold kæft det er skuffende og den først kommer 6+ måneder efter launch her i Danmark. Jeg håber det kommer til at koste dem rigtig mange kunder at lave sådan en svinestreg!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Morten Skou » 7. jan 2014 12:50

Cena skrev:


Hold kæft det er skuffende og den først kommer 6+ måneder efter launch her i Danmark. Jeg håber det kommer til at koste dem rigtig mange kunder at lave sådan en svinestreg!


Pas nu på... Spencers udtalelse indeholdte så vidt jeg kan se andre steder ikke noget om en Q3 (eller nogen anden udgivelsesdato) - det er siden selv der har valgt at hoppe med på de rygter. Jeg siger ikke at den ikke hedder Q3, men der er stadigvæk intet officielt fra Microsoft om hvornår den udkommer her.

Her er en bedre udgave:
http://www.mcvuk.com/news/read/spencer- ... ts/0126438
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Annxii » 7. jan 2014 12:59


der har været nogle rygter fremme om Q3, men jeg tror ikke det er blevet confirmed på noget tidspunkt
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf JazzAss » 7. jan 2014 13:09

Jake242 skrev:Gad vide hvordan i står hvis Gamestop går bankerot her i DK?

Så kan I stille jer i køen sammen med de andre kreditorer, og dele hvad der er af penge når boet er likvideret (dvs. typisk ingenting). Så de er tabt.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Bulls85 » 7. jan 2014 13:29

Morten Skou skrev:
Cena skrev:


Hold kæft det er skuffende og den først kommer 6+ måneder efter launch her i Danmark. Jeg håber det kommer til at koste dem rigtig mange kunder at lave sådan en svinestreg!


Pas nu på... Spencers udtalelse indeholdte så vidt jeg kan se andre steder ikke noget om en Q3 (eller nogen anden udgivelsesdato) - det er siden selv der har valgt at hoppe med på de rygter. Jeg siger ikke at den ikke hedder Q3, men der er stadigvæk intet officielt fra Microsoft om hvornår den udkommer her.

Her er en bedre udgave:
http://www.mcvuk.com/news/read/spencer- ... ts/0126438


Jeg kan bare ikke holde ventetiden ud... Køber nok bare en over nettet snart....
Bulls85
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Zt3pH » 7. jan 2014 13:35

Jake242 skrev:Gad vide hvordan i står hvis Gamestop går bankerot her i DK?


Lige så dårligt som alle andre forbruger som har udestående i konkursboer...
Du vil stå lige så skidt, hvis din bank f.eks gik falit og de var nød til at indfri deres lån.

Men andre ord: Pengene ville være tabt
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf JazzAss » 7. jan 2014 13:42

Zt3pH skrev:Lige så dårligt som alle andre forbruger som har udestående i konkursboer...
Du vil stå lige så skidt, hvis din bank f.eks gik falit og de var nød til at indfri deres lån.

Men andre ord: Pengene ville være tabt

Hvis din bank går konkurs, taber du da ikke penge, du skal allerhøjst betale dem hvad du skylder?
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf CaptainKicker » 7. jan 2014 13:45

Er Gamestop da i risiko-zonen for konkurs, eller er det blot hypotetisk set?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf JazzAss » 7. jan 2014 13:54

GAME er stort set gået under, og Gamestop har faldende salg. De lukkede vist omkring 250 butikker i 2013 (men overtog også nogen fra GAME). Tror ikke de er lige på vej under, men der kan nå at ske meget, inden XB1 kommer på det danske marked.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Zt3pH » 7. jan 2014 13:56

JazzAss skrev:
Zt3pH skrev:Lige så dårligt som alle andre forbruger som har udestående i konkursboer...
Du vil stå lige så skidt, hvis din bank f.eks gik falit og de var nød til at indfri deres lån.

Men andre ord: Pengene ville være tabt

Hvis din bank går konkurs, taber du da ikke penge, du skal allerhøjst betale dem hvad du skylder?


Hvis du f.eks har investeret pension eller lign opsparing i banken - Så er de tabte hvis banken skulle gå konkurs.
Jeg mener finantilsynet dækker indestående op til et eller andet beløb - hvad du derudover måtte have stående er således også tabt.

Men jo du kan sagtens tabe penge når din bank går konkurs - Hvis du har investeret i den, eller du har mange penge stående.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 36 gæster

cron