Xboxlife forum

Xbox One i DK?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One i DK?

Indlægaf JazzAss » 7. jan 2014 14:14

Indskydergarantien dækker op til ~750.000 kr. (€ 100.000), og pensioner er dækket uden loft. Men ja, man kan da tabe penge (på fx aktier i banken). Min pointe er blot, at den dækning der er hvis din arbejdsgiver eller bank går konkurs, ikke findes tilsvarende hvis en butik går konkurs. Og da der netop er en ret omfattende dækning for en banks konkurs, forstod jeg ikke sammenligningen.

HIP HIP HURRA FOR OT :)
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf maagaard90 » 7. jan 2014 14:14

Morten Skou skrev:
Cena skrev:


Hold kæft det er skuffende og den først kommer 6+ måneder efter launch her i Danmark. Jeg håber det kommer til at koste dem rigtig mange kunder at lave sådan en svinestreg!


Pas nu på... Spencers udtalelse indeholdte så vidt jeg kan se andre steder ikke noget om en Q3 (eller nogen anden udgivelsesdato) - det er siden selv der har valgt at hoppe med på de rygter. Jeg siger ikke at den ikke hedder Q3, men der er stadigvæk intet officielt fra Microsoft om hvornår den udkommer her.

Her er en bedre udgave:
http://www.mcvuk.com/news/read/spencer- ... ts/0126438


Mange tak. Jeg nåede lige at få pulsen op.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Zt3pH » 7. jan 2014 14:23

JazzAss skrev:Indskydergarantien dækker op til ~750.000 kr. (€ 100.000), og pensioner er dækket uden loft. Men ja, man kan da tabe penge (på fx aktier i banken). Min pointe er blot, at den dækning der er hvis din arbejdsgiver eller bank går konkurs, ikke findes tilsvarende hvis en butik går konkurs. Og da der netop er en ret omfattende dækning for en banks konkurs, forstod jeg ikke sammenligningen.

HIP HIP HURRA FOR OT :)


Du har også ret - Sammenligningen er elendig og ikke ret vel overvejet.
Min point var bare, at penge kun er sikre under din hovedpude og selv i det tilfælde kan der forekomme...

:)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf JazzAss » 7. jan 2014 14:33

Og det er jo en helt rigtig pointe, så i bund og grund er vi 100% enige :)
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf DrGetHigh DK » 7. jan 2014 15:59

Internettet venner
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Zt3pH » 7. jan 2014 16:48

DrGetHigh DK skrev:Internettet venner

:)

Men fuck it! Jeg vil have en dansk release på Xbox One og det pronto - før jeg køber noget jeg kommer til at fortryde!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Morten Skou » 7. jan 2014 16:54

Jeg har faktisk et spørgsmål til jer som snakker om at I venter på en "dansk release".

Skyldes det, at I har byttet ting ind i Gamestop og dermed har fået den billigere? Eller er der andre årsager til at I ikke bare køber en Xbox One Europæisk version? Den fungerer jo ganske fint.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Cena » 7. jan 2014 17:16

Morten Skou skrev:Jeg har faktisk et spørgsmål til jer som snakker om at I venter på en "dansk release".

Skyldes det, at I har byttet ting ind i Gamestop og dermed har fået den billigere? Eller er der andre årsager til at I ikke bare køber en Xbox One Europæisk version? Den fungerer jo ganske fint.


Jeg valgte PS4 i denne generation af mange andre årsager som jeg har beskrevet i blog og andre steder, så nedenstående var ikke grunden til jeg valgte PS4.

Men jeg ville personligt ikke selv bestille en fra udlandet (gælder også PS4) da jeg ikke ville kunne magte at få en defekt maskine og skulle sende den retur. Især fordi de i starten var umuligt at få en ny tæt på launch da de var udsolgt alle steder.

Og mht. til Xbox One ville jeg stensikkert ikke bestille fra udlandet når MS Danmark ikke yder support på deres produkt endnu, og med en endnu ikke fastlast launch i Danmark KAN der gå længe før man kan få support på den her i DK.
Senest rettet af Cena 7. jan 2014 17:17, rettet i alt 1 gang.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Lordkluklatter » 7. jan 2014 17:17

Jeg har været i Gamestop idag, og der var meldingen en bekræftelse af at X1 muligvis først lander i dk i 3. kvartal.
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Morten Skou » 7. jan 2014 17:23

Lordkluklatter skrev:Jeg har været i Gamestop idag, og der var meldingen en bekræftelse af at X1 muligvis først lander i dk i 3. kvartal.


Mon ikke det skyldes, at personen du snakkede med også bare har hørt om RYGTERNE om 3. kvartal? :) Det er mit gæt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Lordkluklatter » 7. jan 2014 17:27

Morten Skou skrev:
Lordkluklatter skrev:Jeg har været i Gamestop idag, og der var meldingen en bekræftelse af at X1 muligvis først lander i dk i 3. kvartal.


Mon ikke det skyldes, at personen du snakkede med også bare har hørt om RYGTERNE om 3. kvartal? :) Det er mit gæt.


Det lyder absolut som et plausibelt gæt, men ikke desto mindre et ærgerligt rygte, som nok resulterer i at flere og flere hopper på PS3 (muligvis mig selv inklusiv).
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Cena » 7. jan 2014 17:36

Lordkluklatter skrev:
Morten Skou skrev:
Lordkluklatter skrev:Jeg har været i Gamestop idag, og der var meldingen en bekræftelse af at X1 muligvis først lander i dk i 3. kvartal.


Mon ikke det skyldes, at personen du snakkede med også bare har hørt om RYGTERNE om 3. kvartal? :) Det er mit gæt.


Det lyder absolut som et plausibelt gæt, men ikke desto mindre et ærgerligt rygte, som nok resulterer i at flere og flere hopper på PS3 (muligvis mig selv inklusiv).


Den er også ofte på tilbud i øjeblikket ;)

(Ved godt du bare har skrevet forkert :))
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Lordkluklatter » 7. jan 2014 17:41

Haha. Ja, okay. Den røg lige i farten :)
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf CaptainKicker » 7. jan 2014 18:01

Cena skrev:Og mht. til Xbox One ville jeg stensikkert ikke bestille fra udlandet når MS Danmark ikke yder support på deres produkt endnu, og med en endnu ikke fastlast launch i Danmark KAN der gå længe før man kan få support på den her i DK.


Microsoft Danmark yder support for Xbox One - de hjælper i hvertfald hvis den skal sendes til reparation eller returneres til Microsoft Store DE, FR, ES osv.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One i DK?

Indlægaf Zt3pH » 7. jan 2014 18:44

Morten Skou skrev:Jeg har faktisk et spørgsmål til jer som snakker om at I venter på en "dansk release".

Skyldes det, at I har byttet ting ind i Gamestop og dermed har fået den billigere? Eller er der andre årsager til at I ikke bare køber en Xbox One Europæisk version? Den fungerer jo ganske fint.


Ja og nej. Altså jeg har ikke byttet noget ind for de penge jeg har i GS, men mit argument ville nok have været det samme, da jeg har en del gavekort der til og havde penge til gode fra begyndelsen af. Jeg bestilte den der før de udsatte release i de 8 lande, og har så trofast ventet da meldingen fra MS selv i september var "asap 2014" og jeg var måske naiv og tænkte, at der nok ikke vil gå længe inden man kunne købe den i DK.

Men jeg må da erkende at det ikke ser lovende ud, når de på nuværende tidspunkt stadig ikke har meldt noget ud
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron