Xboxlife forum

Xbox one, Tv signal

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox one, Tv signal

Indlægaf cjesper » 25. dec 2013 18:32

Hey folkens,

Jeg har nu i længe prøvede og få tv signalet igennem xbox one, har så tror jeg.. fundet ud af jeg skal bruge en eller anden tv boks eller dvb-?? something box.. da mit tv ikke har HDMI-Out...

Jeg har ganske normal kedelig antenne stik i væggen.

Ville være rigtig glad hvis nogen lige kunne forklare hvad jeg burde købe for at løse dette problem, så jeg kan sikre 1080P altid hvis muligt.

Jeg har os min pc sat til TV via Hdmi, + Lyd fra optisk.

Håber meget nogen kan afhjælpe med dette problem :(
cjesper
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Esbjerg


Re: Xbox one, Tv signal

Indlægaf himmelfisk » 25. dec 2013 18:51

Hvis du har yousee kan du leje deres Samsung boks for 99,- om måneden.
Men ellers er det vel bare at købe en hos Elgiganten eller lign.?

Du skal bare være opmærksom på at du altså ikke vil kunne skifte kanaler og lign. Med xbox'en som man kan i USA. Det skulle være en af grundene til at den er udsat i Danmark blandt andre. :)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox one, Tv signal

Indlægaf VIC » 27. dec 2013 04:11

Det er måske værd at vente og se til boxen udkommer i DK.
Iflg. en ældre artikel hos recordere.dk, så vil der komme en DVB-C tuner, så boxen selv kan håndtere signalet, skifte signal osv.
Det er måske en del af grunden til at den er udskudt herhjemme. Så vidt jeg kan forstå så virker det pt. heller ikke i andre europæiske lande der kører med DVB-C (UK, DE etc.)
http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 0&zoneid=5
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Xbox one, Tv signal

Indlægaf GrillBillerDK » 27. dec 2013 13:03

Du kan smide alt hvad der har en HDMI udgang til HDMI IN på xbox one.
xbox TV er bare en app. som viser det der bliver sendt ind i porten HDMI IN.
du kan eks. smide din DVD, Raspberry pi, AppleTV whatever på... og se det igennem xbox One TV.

men som sagt.. er xbox one ikke udgivet i Danevang og derfor dur TV Guiden på xbox one ikke endnu da den ikke er aktiveret.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox one, Tv signal

Indlægaf ALIE » 27. dec 2013 16:00

VIC skrev:Det er måske værd at vente og se til boxen udkommer i DK.
Iflg. en ældre artikel hos recordere.dk, så vil der komme en DVB-C tuner, så boxen selv kan håndtere signalet, skifte signal osv.
Det er måske en del af grunden til at den er udskudt herhjemme. Så vidt jeg kan forstå så virker det pt. heller ikke i andre europæiske lande der kører med DVB-C (UK, DE etc.)
http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 0&zoneid=5


Awesome det er en nyhed for mig. :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron