Xboxlife forum

Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf hackNICE1112@ » 28. nov 2013 12:19

Yes skal hentet min xbox one i aften :-D
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Dirty Harry » 28. nov 2013 15:54

Coolshop er begyndt at sende Xbox One SPIL ud. Har modtaget en SMS om at de sender mit Assassin's Creed IV ud, men stadig ingen konsol...
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf hanien » 28. nov 2013 16:21

Dirty Harry skrev:Coolshop er begyndt at sende Xbox One SPIL ud. Har modtaget en SMS om at de sender mit Assassin's Creed IV ud, men stadig ingen konsol...


Ka, de sender spillene, så husk at annullere dem hvis I ikke har konsollen
hanien
Niveau 6
 
Indlæg: 1531


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Heineg » 28. nov 2013 16:35

Har lige fået mail om at Coolshop sender mig X1 Forza Edition :) Vil dog gerne se den fysisk før jeg tror på det :)
Heineg
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Sleipner75 » 28. nov 2013 16:51

Har også lige fået mail om mine spil er på vej fra Coolshop.. bliver så fedt med Xbox one der kommer I morgen og til med forlænget Weekend ;D
Sleipner75
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Albertslund


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Dirty Harry » 28. nov 2013 17:14

hanien skrev:
Dirty Harry skrev:Coolshop er begyndt at sende Xbox One SPIL ud. Har modtaget en SMS om at de sender mit Assassin's Creed IV ud, men stadig ingen konsol...


Ka, de sender spillene, så husk at annullere dem hvis I ikke har konsollen


Hvorfor annullerer ordre?
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf hanien » 28. nov 2013 22:15

Dirty Harry skrev:
hanien skrev:
Dirty Harry skrev:Coolshop er begyndt at sende Xbox One SPIL ud. Har modtaget en SMS om at de sender mit Assassin's Creed IV ud, men stadig ingen konsol...


Ka, de sender spillene, så husk at annullere dem hvis I ikke har konsollen


Hvorfor annullerer ordre?


Jeg ved ikke helt hvad jeg skal bruge Assassins Creed til Xbox One til når jeg først får konsollen i februar :)
hanien
Niveau 6
 
Indlæg: 1531


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf BuBubbi » 29. nov 2013 09:53

Er uforstående overfor hvordan Coolshop kan være sig selv bekendt at tage 5599,- for deres Day One Edition inkl Forza.
Day One edition koster jo ikke mere end den almindelige i resten af verden. 499 euro.
Så prøvede hende på chatten at forklare mig den er regnet ud fra deres indkøbspris.
Jeg tror sgu ikke indkøbsprisen har været 1300,- oven i deres forvejen indkøbspris på den anden EU version, som igen er 3-400 dyrere end den vejledende pris.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Sleipner75 » 29. nov 2013 10:02

Så er pengene trukket for min xbox..kan oplyse til dem der var i tvivl om porto på microsoftstoren om der IKKE er porto ;)
Så har kostet mig ialt 3721 omregnet ;)
Sleipner75
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Albertslund


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf MathiasBS » 2. dec 2013 10:43

Jeg kørte til tyskland og fik en Forza udgave for 3800. Det kunne bedre betale sig!
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Cena » 2. dec 2013 10:47

Bubbibubbi skrev:Er uforstående overfor hvordan Coolshop kan være sig selv bekendt at tage 5599,- for deres Day One Edition inkl Forza.
Day One edition koster jo ikke mere end den almindelige i resten af verden. 499 euro.
Så prøvede hende på chatten at forklare mig den er regnet ud fra deres indkøbspris.
Jeg tror sgu ikke indkøbsprisen har været 1300,- oven i deres forvejen indkøbspris på den anden EU version, som igen er 3-400 dyrere end den vejledende pris.


Det er mere overpris end Elgiganten tog for deres PS4 bundle, og der var folk virkelig efter dem.
Syntes godt nok også det er frækt, men det handler jo om udbud og efterspørgsel. Man kan ikke rigtigt klandre dem for at gøre det, når de får solgt maskinerne.

Jeg er godt tilfreds med jeg fik en PS4 til 3500, og så har haft 2000 kr. til hvad jeg selv vil have (I forhold til det "tilbud) du nævner.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf TerrificFalcon » 2. dec 2013 11:07

Koster en PS4 så meget? Så er prisen da godt nok ikke et argument herhjemme, når en Xbox One kun koster 200-300kr mere leveret - og så endda inkl. Fifa 14. Jeg havde troet, der ville være større forskel.

Glæder mig til at få min konsol i dag! Kan se, at den er ude til levering med UPS - det er godt nok gået stærkt!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Cena » 2. dec 2013 11:15

TerrificFalcon skrev:Koster en PS4 så meget? Så er prisen da godt nok ikke et argument herhjemme, når en Xbox One kun koster 200-300kr mere leveret - og så endda inkl. Fifa 14. Jeg havde troet, der ville være større forskel.

Glæder mig til at få min konsol i dag! Kan se, at den er ude til levering med UPS - det er godt nok gået stærkt!


Ja 3499 for dem der forudbestilte i Gamestop som vist sammen med Bilka var det billigste sted i DK. Prisen var for mig ikke argumentet. Men den er lidt dyrere i Danmark end i UK. Der koster den ca. 3100, så prisforskellen er ikke så stor i Danmark nej.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf he1nz » 2. dec 2013 21:17

Jeg kan ikke lige forestille mig at handle med Coolshop efter dette lille stunt..
Jeg har ekstremt svært ved at tro på at de ikke vidste at de måtte skuffe alle der havde pre-orderet hos dem, og alligevel lader de som ingen ting, og lader en tro at man nok skulle få den :roll:

Hvis nogen af jer stadig leder efter en One, er dette nok det bedste bud i øjeblikket (499 euro inkl. fragt)
http://www.microsoftstore.com/store/msd ... ayHomePage
De havde udsolgt næsten hele sidste uge, men fredag have de pludselig nogle på lager igen. Jeg bestilte, og den er nu på vej..
Så tjek siden så meget som muligt, for de kan kun købes når de har dem fysisk på lager!
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf hanien » 2. dec 2013 21:23

he1nz skrev:Jeg kan ikke lige forestille mig at handle med Coolshop efter dette lille stunt..
Jeg har ekstremt svært ved at tro på at de ikke vidste at de måtte skuffe alle der havde pre-orderet hos dem, og alligevel lader de som ingen ting, og lader en tro at man nok skulle få den :roll:

Hvis nogen af jer stadig leder efter en One, er dette nok det bedste bud i øjeblikket (499 euro inkl. fragt)
http://www.microsoftstore.com/store/msd ... ayHomePage
De havde udsolgt næsten hele sidste uge, men fredag have de pludselig nogle på lager igen. Jeg bestilte, og den er nu på vej..
Så tjek siden så meget som muligt, for de kan kun købes når de har dem fysisk på lager!


Derer udsolgt igen.
Jeg nåede også lige at bestille en i fredag og den er også på vej. :D
hanien
Niveau 6
 
Indlæg: 1531


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster