Xboxlife forum

Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf MathiasBS » 26. nov 2013 18:32

Hej
Ved ikke om jeg er den eneste der har modtaget denne mail:

"Hej

Som meddelt i produktbeskrivelsen da du afgav din ordre, så var der en risiko for, at Microsoft ikke ville være i stand til at levere alle Xbox One-konsoller på release. Vores system sender de tidligste bestillinger til dem, der bestilte først, men desværre, er du ikke én af dem.

Vi har pt. ingen dato på, hvornår vi får flere maskiner ind, men når vi får flere på lager vil de blive sendt ud afhængigt af din plads i køen af Xbox One bestillinger. Forhåbentlig kommer der flere Xbox One konsoller frem inden jul, men vi kan ikke garantere dette.

Vi er virkelig kede af, at vi ikke kunne levere en Xbox One konsol på release, men vi lover, at vi arbejder hårdt på at finde flere konsoller.
"

Jeg er ekstremt utilfreds med dette, eftersom jeg har været i kontakt med kundeserivce flere gange gennem de sidste to uger, og gang på gang fået konstateret at jeg var blandt de forreste i køen og dermed havde sikret mig en Xbox One som ville blive leveret på fredag.
Jeg kunne have nået at køre til tyskland og få fat i en, har endda fået købt en masse spil og tilbehør, men må nu vente 3-4 måneder, grundet Coolshops dårlige stil.
Hvis de ved de ikke får nok xbox ones, bør de lukke pre-orders noget før, eller en lignende mail ud i noget bedre tid.
Jeg er særligt skuffet over, at de gennem deres kundeservice har sikret mig jeg ville få en, og så smider sådan en bombe i sidste øjeblik. Tyspik coolshop, og ekstremt dårlig kundeservice.

Er der andre der har oplevet lignende?
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf BuBubbi » 26. nov 2013 18:35

Hvor får du samtlige fra?? Der står jo bare at du ikke er med i første sending.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf hackNICE1112@ » 26. nov 2013 18:42

Har også fået den mail :-( men jeg fik et tilbud
Om at bestilt en xbox one console European Day 1 edition og der stå
At den ville var klar til levering i slutningen af november/begyndelsen af december og
Det tilbud gælder kun i 48 timer har i også fået så et tilbud :-) ??
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf NetDukke » 26. nov 2013 18:46

Jeg var meget lav på listen og fik at vide at jeg burde være garanteret, HVIS! der ikke gik noget helt galt! det gjorde det så.... Hvad gør vi så? er der et sted på nettet hvor de stadig har nogle på lager, så jeg ikke føler mig helt til grin..?
NetDukke
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf MathiasBS » 26. nov 2013 19:00

"Samtlige" antager jeg fordi jeg bestilte to-tre dage efter de begyndte at tilbyde EU konsoller - ergo må der være en hel del der ikke får deres.
Hack1111, kan du kopiere dette tilbud og sætte ind? Det vil jeg hænge dem op på.
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Miaauw » 26. nov 2013 19:01

MathiasBS skrev:"Samtlige" antager jeg fordi jeg bestilte to-tre dage efter de begyndte at tilbyde EU konsoller - ergo må der være en hel del der ikke får deres.
Hack1111, kan du kopiere dette tilbud og sætte ind? Det vil jeg hænge dem op på.

Haha, rolig nu, tror nok du ville have fået det hvis de havde nok til det. :)
Men jeg skal da ikke stoppe dig for at prøve!
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf MathiasBS » 26. nov 2013 19:06

Undskyld er bare så vred over det! :p Havde overvejet at tage til Tyskland, men skrev til dem nogle gange og blev forsikret om jeg var forrest i køen, så stolede på det. Nu får jeg den sikkert først til marts næste år.
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf iBROKEN » 26. nov 2013 19:08

Samme mail her - jeg bestilte godt nok i søndags, men håbede stadig de fik et større antal.

Shopto garanterer lige pt levering før jul. Overvejer at bestille derfra. Ellers er det ned til Tyskland.
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Miaauw » 26. nov 2013 19:11

MathiasBS skrev:Undskyld er bare så vred over det! :p Havde overvejet at tage til Tyskland, men skrev til dem nogle gange og blev forsikret om jeg var forrest i køen, så stolede på det. Nu får jeg den sikkert først til marts næste år.

Helt forståeligt. Men jeg forstår ikke hvorfor folk købte "Euro versionen". Det er bogstavelig talt at smide penge ud af vinduet. Du kan bare selv købe direkte fra Amazon og være sikker på at få den (altså hvis det var en måned eller 2 tilbage :mrgreen: ) for 2-300 kroner mindre.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf BuBubbi » 26. nov 2013 19:14

iBROKEN skrev:Samme mail her - jeg bestilte godt nok i søndags, men håbede stadig de fik et større antal.

Shopto garanterer lige pt levering før jul. Overvejer at bestille derfra. Ellers er det ned til Tyskland.


Har lige fået denne mail fra Shopto, og bestilte i formiddags.

Thank you for pre-ordering Xbox One with us!

We are delighted to inform you that we expect to receive stock for your pre-order in the next few days, ensuring your console is with you for Christmas as promised.

As soon as stock arrives we will process your pre-order.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf iBROKEN » 26. nov 2013 19:16

Okay. Nu bestiller jeg den sgu fra Shopto. Skulle ellers køre til Tyskland i morgen :p
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Major Oblivious » 26. nov 2013 19:18

Miaauw skrev:
MathiasBS skrev:Undskyld er bare så vred over det! :p Havde overvejet at tage til Tyskland, men skrev til dem nogle gange og blev forsikret om jeg var forrest i køen, så stolede på det. Nu får jeg den sikkert først til marts næste år.

Helt forståeligt. Men jeg forstår ikke hvorfor folk købte "Euro versionen". Det er bogstavelig talt at smide penge ud af vinduet. Du kan bare selv købe direkte fra Amazon og være sikker på at få den (altså hvis det var en måned eller 2 tilbage :mrgreen: ) for 2-300 kroner mindre.


Tror at mange har følt mig mere sikker, hvis det har været en dansk leverandør af konsollen. Men Amazons kundeservice er jo hjernedød god, så de kan varmt anbefales fremover
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf iBROKEN » 26. nov 2013 19:50

Nu har jeg lagt bestillingen hos Shopto og kan se den under "preorders", men har ikke fået nogen bekræftelse på mail eller noget. Altså, er den så bestilt, hvis man kan se den under preorders eller hvordan?
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf MathiasBS » 26. nov 2013 19:53

Ville også ønske jeg bare have brugt Amazon. Coolshop er i hvert fald no go i fremtiden.
Tror jeg prøver Tyskland. Hvor har folk købt dem?
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf trigger » 26. nov 2013 19:56

iBROKEN skrev:Okay. Nu bestiller jeg den sgu fra Shopto. Skulle ellers køre til Tyskland i morgen :p



Hvor kan du få en i Tyskland ?
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster