Xboxlife forum

Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf MathiasBS » 26. nov 2013 23:10

Slimjay DK skrev:Jeg tror bare du må væbne dig med tålmodighed ;)


NOOOOOOOOOOOOOO! nevarh!
hehe.

Ej jeg vil meget nødigt vente helt til Marts næste år, er stor konsol samler og er ved at døøøø over coolshops udmelding.

Hvor ligger det, altså Puttgarden?

Kan se på kommentarene inde på coolshops side, at folk som har bestilt på selve dagen har modtaget samme mail. Nogen derinde snakker om at coolshop havde tænkt sig at importere fra Tyskland, men ikke vidste hvor vidt de rent faktisk ville få fat i nogen, og der derfor ikke er nogen som rent faktisk får den, efter at have forudbestilt ved coolshop.
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Major Oblivious » 26. nov 2013 23:15

Coolshop er og bliver en opportunistisk møgbiks.. Jeg har dælme også brændt fingrene mange gange hos dem, og havde faktisk også bestilt hos dem til at starte med. 2 af mine venner har ventet siden sommer på den 29, og så får de samme besked som jer 4 dage før..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf hamdenfede » 26. nov 2013 23:28

iBROKEN skrev:Hvad med Puttgarden? Det er blot at tage færgen over. Tager hellere ikke så lang tid igen.

Hvad med Rostock det er en relativ stor by og også en færgetur over! ellers ved jeg at der var en Butik i Burg ( ved puttgarden) hvor jeg i sin tid købte en PS3, en uge efter release! Men Hvis det er muligt og jeg ikke kan opdrive en erstatning kunne jeg godt have interesse i at få en ny ASAP hvis du altså kan have flere med dig :P
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Anastacio » 27. nov 2013 00:11

Altså, jeg vil også blive rigtig glad, hvis en ildsjæl kan skaffe en Xbox One med hjem til mig. Jeg er sådan set lige glad om det er en en Day One eller en normal udgave.

Jeg skal bare først have fat i chefen, så han kan overføre min løn. Er der nogen der vil være villige til også at hjælpe mig?

Hvis I allerede henter konsollerne i dag, så kan jeg levere adresse, telefonnummer og CPR-nr, så I kan være sikre på, at jeg ikke løber med konsollen, men som sagt skal jeg først have kontaktet min chef. Jeg bor i København, så en lille times tur til Glostrup, hvis ikke mindre.

Men uanset skulle jeg gerne få en anden løn overført den 1. december.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf iBROKEN » 27. nov 2013 00:43

Har intet styr på byerne i Tyskland, så aner ikke, hvor jeg burde kigge. Find os en butik, folkens! Så skal jeg nok hente dem hjem.

Ringer lige til Mediamarkt i morgen tidligt og hører om de har fået flere. Man ved aldrig. ;)
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Anastacio » 27. nov 2013 00:48

Jeg har spurgt inde på NeoGAF, så håber de kan hjælpe lidt der. :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf iBROKEN » 27. nov 2013 01:10

Jeg tjekker tråden her i morgen efter kl. 10, hvor jeg også lige får hørt Mediamarkt i Flensborg om status. Ellers kan jeg først køre derned på lørdag igen.
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf MathiasBS » 27. nov 2013 10:39

Eneste sted jeg har fået "lidt god" respons fra, er Expert i Flensburg. Han sagde de måske fik nogle på lager i dag, men ville ikke love noget eller ligge nogen til side.
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf iBROKEN » 27. nov 2013 10:44

Okay. Hvis de får en masse hjem, så kører jeg. Tror ikke de bliver udsolgt med det samme.

Kan du sende mig nummeret? Så ringer jeg om en time og hører dem ad
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf hackNICE1112@ » 27. nov 2013 10:49

iBROKEN skrev:Okay. Hvis de får en masse hjem, så kører jeg. Tror ikke de bliver udsolgt med det samme.

Kan du sende mig nummeret? Så ringer jeg om en time og hører dem ad


Så er der sikker nogle til os :-)

Jeg ville meget godt have en med :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf jonas12 » 27. nov 2013 11:08

iBROKEN skrev:Okay. Hvis de får en masse hjem, så kører jeg. Tror ikke de bliver udsolgt med det samme.

Kan du sende mig nummeret? Så ringer jeg om en time og hører dem ad


hvis det er så vil jeg også gerne købe en med!
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf MathiasBS » 27. nov 2013 11:59

Jeg har intet nummer, har skrevet på mail med den :) Mit nummer er 28 91 59 58, skriv lige til mig hvis du tager derned, ellers prøver jeg nok fredag...
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf Anastacio » 27. nov 2013 13:38

Jeg har kun fået denne respons ud af GAF - kan vi ikke bruge til så meget:

"I can´t vouch for this, but its said there are some available in large cities. Your friend from Denmark should check Hamburg out."
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf iBROKEN » 27. nov 2013 14:02

Gode nyheder. Har lige snakket med Expert i Flensburg - de har fem styk på lager. Hun sagde, at jeg skulle være der kl. 7 i morgen tidligt, når de åbner for at få en. Reservation var ikke muligt.

Er i gang med at undersøge, om jeg har mulighed for at køre derned i nat. Men tror I ikke, der vil være flere folk i kø om morgenen kl. 7 for at købe boxen?
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Re: Coolshop udskyder samtlige Xbox One forudbestillinger

Indlægaf iBROKEN » 27. nov 2013 14:05

Forresten, er der ikke lige nogen, der kan ringe til Expert i Flensburg og bekræfte ovenstående med 5 på lager? Bare for en sikkerhedsskyld.
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron