Xboxlife forum

Coolshop?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Coolshop?

Indlægaf ilhan50 » 26. nov 2013 00:12

Hvad sker der lige for prisen her? Trykfejl eller?

https://www.coolshop.dk/catalog/product/85983-playstation-4-console-killzone-shadow-fall-bundle#fulldesc

Nu er jeg godt nok klar over at det er en special udgave men 8.000 kr :shock:
Man kan købe to alm udgaver til den pris :mrgreen:
Synes i det er en fair pris eller er det bare mig der synes at det er en overprice?
Ps4 til 3500 kr og så vil spillet killzone koste 4.500kr? :shock:
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Coolshop?

Indlægaf thetof91 » 26. nov 2013 07:35

Det er nogle de først lige har tilføjet på deres hjemmeside..
Så gætter på lige nu er det bare en price holder de har smidt ind :)

Kan ikke forstille mig det er endelig pris :)
Eftersom release date ved den der og den anden(de har tilføjet en hvor ekstra kontroller og kamera også) står til her nu.. Så kan det være de lige først tilbyder folk som har forudbestilt og står til en her til release date at de kan få lov til at upgrade til den der for x pris..
Altså hvis de bare satte til den rigtig pris med det samme nu... Så var der jo nok nogle der havde bestilt dem, fordi der står til at de vil levere den her 29 november :)
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: Coolshop?

Indlægaf Picco » 26. nov 2013 09:08

Det ser lidt komisk ud, at der lige under prisen står "med fri fragt!". NÅÅÅÅH, jamen, så giver jeg da gerne 8.000 for det. ;)
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Coolshop?

Indlægaf Dreiager » 26. nov 2013 09:21

Det vel også en måde at kunne sige "Vi var blandt dem der solgte PS4, ingen købte dem bare"
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Coolshop?

Indlægaf thomsen83 » 26. nov 2013 09:27

Det er vel en priceholder de har smidt ind og så krydser de vel bare fri frag osv af samtidig... De mangler vel bare en officiel pris fra deres indkøbsafdeling aka. Mr Risgaard
thomsen83
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Svenstrup


Re: Coolshop?

Indlægaf Rechain » 26. nov 2013 16:35

De vil bare sikre sig at folk ikke bestiller, men venter til den endelig salgspris på produktet. For ikke at miste penge :) et eksempel, en masse (inklusive mig) fik bestilt PS4 til 3099kr, lidt lavere end den nuværende salgspris. Om de mister penge, hmm. Men altså..bedre at de prissætter for højt end for lavt for at undgå masse bestillinger og underskud :P haha..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Coolshop?

Indlægaf Killerder » 26. nov 2013 16:44

standard Coolshop..
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Coolshop?

Indlægaf BuBubbi » 27. nov 2013 10:18

De har gjort det samme med denne: https://www.coolshop.dk/catalog/product ... -5-edition
Priceholder så det batter. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron