Xboxlife forum

Xbox One hvor?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox One hvor?

Indlægaf DKhANSI » 23. nov 2013 19:10

Hej.
Tror der er mange der synes det kunne være lækkert med en Xbox One. Og formentlig endnu mere lækkert med en Xbox One NU. Derfor synes jeg en tråd hvor folk lige kunne fortælle hvor man kan erhverve sig en Xbox One og forvente at modtage den før jul. Skriv hvor og hvornår i har bestilt og fortæl gerne hvor der er flere Xbox One er på lager.

Så hvor kan man få en Xbox One?
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf IkkNico » 23. nov 2013 19:19

Puha, tror man skal være rigtig hurtigt ud emed sin bestilling. Både PS4 og XB1 er udsolgt alle steder, og lige nu er næste sending ved at blive gjort klar til butikkerne, og der bliver helt sikkert kæmpe efterspørgsel. De første tvivlere er faldet fra, især da ingen af konsollerne har haft en nævneværdig fejlrate.

Held og lykke :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One hvor?

Indlægaf JohnH » 23. nov 2013 19:26

Amazon.de , der er nogen der har dem sidst på næste uge, hvis de da ikke allerede er udsolgt...

http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss_1 ... xbox%20one
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf FroztyDane » 23. nov 2013 21:35

Det ser ud til man kan få fra amazon.it, iflg. deres side er Xbox One Tilgængelig 4 december igen.

http://www.amazon.it/s/ref=sr_nr_n_1?rh ... 1640607031
FroztyDane
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Ringkøbing


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf kiil » 24. nov 2013 20:02

Butikken saturn i Tyskland ... min mor og far har købe 2 xbox one ( one day fifa 14) i går i Berlin
kiil
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf bitman » 26. nov 2013 19:35

Bestilte min i går på microsoftstore.com (vælg tyskland/tysk) - chattede med deres support i dag og de garanterede levering inden d. 16 december, og har her til aften fået en bekræftelse på at den allerede er afsendt. Hvis man går på US udgaven af butikken er den udsolgt.

Link til den tyske side:
http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/home
bitman
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Fredericia


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Sleipner75 » 26. nov 2013 20:44

Takker for tippet, har også afgivet bestilling.. derfra ;)
Btw. lige lidt info omkring alt det ræs med forudbestillinger osv.. har købt en PS4 på Ebay.co.uk med Ghost Og Knack til ialt 4127. kr med levering så det kan lade sig gøre at finde de nye konsoller til ok priser hvis man leder ;)
Sleipner75
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Albertslund


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf bitman » 26. nov 2013 21:46

Har lige tjekker T&T linket fra Microsoft, maskinen ligger i Holland og er klar til levering d. 28-11 i Danmark - ret imponerende når man tænker på at den blev bestilt 25-11 lidt i midnat....
bitman
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Fredericia


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf DI4600 DK » 26. nov 2013 22:01

Prøver at bestille fra microsoft tyskland, men kan ikke ændrer land fra tyskland ved betaling, så den godtager ikke mit postnummer? :/
DI4600 DK
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf bitman » 26. nov 2013 22:19

Brugte du det link jeg postede? Det skulle ikke være noget problem at ændre landet.
bitman
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Fredericia


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf bitman » 26. nov 2013 22:21

Har lige tjekket. er logget ind med min MS konto. Smider i kurv og trykker videre. Lige under kurven på næste trin, kan du ændre land under: "Wählen Sie Ihre Abrechnungsregion:" i en drop downliste
bitman
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Fredericia


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf MadsMortensen » 26. nov 2013 22:22

bitman skrev:Brugte du det link jeg postede? Det skulle ikke være noget problem at ændre landet.


TAK FOR TIPPET, håber det virker :D
Jeg fatter nada af tysk, men det lykkedes mig da at bestille :D
MadsMortensen
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Noerresundby


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf DI4600 DK » 26. nov 2013 22:25

Så lykkedes det også mig.. det hjalp at logge ind med en anden mail, mærkeligt nok.. nu håber jeg bare det går let med at få den hjem.. for forstår intet tysk :P tak for hjælpen
DI4600 DK
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf DKhANSI » 26. nov 2013 22:30

Jeg fandt selv en på det spanske Amazon. Jeg måtte af med 4050 med fragt og alt det der :)
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf bitman » 26. nov 2013 23:03

DI4600 DK skrev:Så lykkedes det også mig.. det hjalp at logge ind med en anden mail, mærkeligt nok.. nu håber jeg bare det går let med at få den hjem.. for forstår intet tysk :P tak for hjælpen


Det burde gå smertfrit - har fået et UPS T&T nummer og kan se at den er Scannet i Holland i dag. Fik på MS chat bekræftet at bestillinger i dag skulle komme frem forholdsvis hurtigt. De sender en mail, når den er afsendt og de trækker ikke beløbet før afsendelse.
bitman
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Fredericia


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron