Xboxlife forum

Xbox One venner!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One venner!

Indlægaf Macheta » 21. jun 2015 10:07

Heysan!

Er der andre ligesom jeg, som har prøvet kræfter med Gears of War betaen der kører i øjeblikket - og som bare er lige så smask forelsket i det, som jeg selv? Alletiders! For så er det lige netop dig/jer/I som jeg søger makkerskab med her når det bliver udgivet d. 25 August.

Jeg er totalt hengivet til det, og hvor er det dejligt, at det bare i bund og grund føles fuldstændig som det gamle tilbage på 360'eren - der er det samme feel, og wallbouncing (har jeg nævnt hvor glad jeg er for det?). Det er der alt sammen, og det føles akuart som de gode gamle tider. Ja selv frustrationerne er stødt vendt tilbage, og endda i gamelobbyerne kan man høre folk hate på hinanden oven på en intens shotty-face/off. Jeg elsker det!

Jeg er så glad for at et headshot stadig lyder lige så lækkert, som i fordums tid, specielt når man hiver fat i sniperen og bare får eksekveret det ene perfekte skud!

Jeg søger folk til spillet der ligesom jeg selv, elsker at være intens og bare rushe modstanderen med sin tro væbner, shotgunnen' og få pløkket modstanderen til bacon-strimler. Er det dig måske? Man kan være op til fire på et hold (hvilket jeg også er lykkelig over at "The Coalition" ikke har ændret på) - og det bringer mig frem til, at det kunne være så overdrevet nice, hvis man fandt sammen fire mand, og bare kickede så enormt meget røv overfor modstanderen. Tre mennesker man inderligt kan stole på, og som har ens ryg hele vejen igennem. Tre mennesker man kan aftale taktikker med, og jævnligt gennemgå maps med, for at nå frem til nye taktikker - da taktikker, jo som bekendt ikke er en helt dårlig ting at ligge inde med.

Jeg har sågar hørt rygter om, at "The Coalition" vil adde spectator mode til det endelig spil, og gøre det muligt at sætte klan-kampe op på en måde, så det bliver dejligt overskueligt. Ergo - at de vil genoplive hele universet med, at vi nu kan vende tilbage til de gode tider, hvor disse intense og brillante, uforglemmelige klan-kampe hørte til. Bare tanken får mig helt op og ringe - og tanken om at starte en klan op igen siden 2007, er meget tiltalende med "Gears of War: The Ultimate Edition".

Så hvad siger I? Jeg mangler tre personer, som kunne være interesseret i dette makkerskab. For en gangs skyld kan jeg faktisk ligge mit filmkiggeri til side, da der endelig er begyndt at komme spil, som jeg rent faktisk gider at bruge energi og tid på. Og "Gears of War" er bestemt ingen undtagelse, og da bestemt ikke en klassiker som 1'eren her!

Kom frisk!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002

+1

Re: Xbox One venner!

Indlægaf Domino360 » 21. jun 2015 20:56

I Adder bare ;-) - DOM1N4TR1X 360

Typisk spil:

Destiny - BF4 - COD AW (Zombie mode) Og nogle gange Online - The Elder Scrolls Online ;-)

(Spiller kun på XONE)
Domino360
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Esbjerg


Re: Xbox One venner!

Indlægaf Fischermand » 1. mar 2016 17:06

Hej.

Er lige kommet tilbage på Xbox one.

Så søger nogle at spille med.

Er selv 32.

Spiller FIFA 16, project cars, Black ops3 og rocket league.

Gamernavn Fischermand
Fischermand
Niveau 4
 
Indlæg: 358


Re: Xbox One venner!

Indlægaf Kehaan » 1. apr 2016 12:39

Hej

I er velkommen til at tilføje mig.

Gamertag: kehaancool
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Xbox One venner!

Indlægaf Valentin » 14. nov 2016 20:27

Hej alle!

Melder mig til koret af gamere der mangler danske ligesindede.
Så mangler du en buddy i et af de understående spil så add endelig!

F.eks.:
The Division, The Crew, The Fallen, Elder Scrolls online, Battlefield 4 & 1, Neverwinter Nights, Ark: Survival Evolved, Rocket League, Call Of Duty m.m.

Er 29 fra KBH NV og har selvfølgelig også headset.

Gamertag: Mark Valentin

Så add eller skriv hvis du mangler ligesom jeg og hvem ved om det endda ender i et venskab i virkeligheden!
Valentin
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster