Xboxlife forum

Xbox One venner!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One venner!

Indlægaf solostah » 3. okt 2014 14:33

GT: solostaah

Spiller de fleste skydespil :)
solostah
Niveau 0
 
Indlæg: 37
By: Aarhus


Re: Xbox One venner!

Indlægaf Reinhold » 3. okt 2014 17:19

Jeg er 30+ gamer med rolator og en bred spilsmag. Venter stadig på virtuel bingo til en god aften med sherry og cerutter med vennerne.....

Add frisk. Gamer alt...mindst en gang :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Xbox One venner!

Indlægaf zarGoth » 3. okt 2014 19:11

Reinhold skrev:Jeg er 30+ gamer med rolator og en bred spilsmag. Venter stadig på virtuel bingo til en god aften med sherry og cerutter med vennerne.....

Add frisk. Gamer alt...mindst en gang :)


Haha lyder helt fantastisk! Kan man tilmelde sig noget sted til når det engang kommer? :)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Xbox One venner!

Indlægaf jepsen80 » 3. okt 2014 19:53

Gt: jepsens
Spiller stort set alle genrer :)
34 år ung :D
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Xbox One venner!

Indlægaf Reinhold » 3. okt 2014 20:06

zarGoth skrev:
Reinhold skrev:Jeg er 30+ gamer med rolator og en bred spilsmag. Venter stadig på virtuel bingo til en god aften med sherry og cerutter med vennerne.....

Add frisk. Gamer alt...mindst en gang :)


Haha lyder helt fantastisk! Kan man tilmelde sig noget sted til når det engang kommer? :)



Vi havde en rolatorklub en gang med folk fra denne side og andre. Prøver aktuelt at sparke next-gen liv i den.
Jeg havde af den vej folk med til min seneste runde fødselsdag - og mit seneste bryllup ;).

Hvis I er gamle nok, så er der jo en "voksen"-del af denne side, hvor vi mødes - The Experienced Life

Men ellers add-er du bare mig, så sender jeg cerut-skålen rundt, når vi spiller :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Xbox One venner!

Indlægaf zarGoth » 3. okt 2014 21:46

Reinhold skrev:
zarGoth skrev:
Reinhold skrev:Jeg er 30+ gamer med rolator og en bred spilsmag. Venter stadig på virtuel bingo til en god aften med sherry og cerutter med vennerne.....

Add frisk. Gamer alt...mindst en gang :)


Haha lyder helt fantastisk! Kan man tilmelde sig noget sted til når det engang kommer? :)



Vi havde en rolatorklub en gang med folk fra denne side og andre. Prøver aktuelt at sparke next-gen liv i den.
Jeg havde af den vej folk med til min seneste runde fødselsdag - og mit seneste bryllup ;).

Hvis I er gamle nok, så er der jo en "voksen"-del af denne side, hvor vi mødes - The Experienced Life

Men ellers add-er du bare mig, så sender jeg cerut-skålen rundt, når vi spiller :)


Lyder fantastisk :) Rart at man kan finde så gode folk igennem et sådanne site.

Jeg er gammel nok og er også med i "The Experienced Life" her på sitet. Har dog ile været så aktiv her inde. under min 360 tid, da jeg mest spillede single player. Men nu efter jeg har få et min X1 er der kommet liv i mig.

Jeg har added dig og så må vi på sigt se om der ikke skulle kunne være nogle spil det kan underholde os mens vi udveksler anekdoter fra en tid med båndatation.
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Xbox One venner!

Indlægaf soelvi » 3. okt 2014 22:08

Jeg kan ligeledes addes og er en gammel nisse på 32.
Har kun Destiny til X1 lige p.t.

Har spillet i en dags tid til lvl 9. Virker lidt svært at finde et fireteam som ikke kun farmer.
soelvi
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Xbox One venner!

Indlægaf famulor » 4. okt 2014 13:30

zarGoth skrev:
famulor skrev:Er tilbage på xbox så add mig endelig :D

GT: Joolz0r (kan ens GT ændres?)
Spiller mest: Fifa 15, Forza motorsport 5, Forza horizon 2 (når jeg lige får det købt her snart), Garden warfare og Zoo tycoon :D
Alder: 22



Log ind på Xbox.com ellers kan det vist ændres via settings på konsollen :-)

Jeg gik ind og prøvede og indså at det koster 70 kr at ændre sit gamertag :D ret vildt faktisk
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One venner!

Indlægaf Reinhold » 4. okt 2014 16:38

** opgav at citere, da jeg konstant fik fejlbeskeder! .......

Vi er det samfundssegment som bliver bedre via en lille morfar på sofaen – faktisk er min erfaring, at man bliver dobbelt så saftig ved to strategisk fordelt udover dagen. Leg frisk videre med de data......

Men back to emnet, som man siger. Du er velkommen i klubben, og ser frem til et par fede gamerstunder. Du kan jo starte vennekaldet med at smutte ind og se den sniper-video, som jeg netop har smidt op! Syg sur Reinhold der lader de små AI-er bøde :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Xbox One venner!

Indlægaf meluprism » 5. okt 2014 08:49

Add også bare mig!
Gt: meluprism
Alder: 21
Har kun destiny atm, men vil super gerne have nogen at spille med!
meluprism
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Viborg


Re: Xbox One venner!

Indlægaf zarGoth » 5. okt 2014 13:42

famulor skrev:
zarGoth skrev:
famulor skrev:Er tilbage på xbox så add mig endelig :D

GT: Joolz0r (kan ens GT ændres?)
Spiller mest: Fifa 15, Forza motorsport 5, Forza horizon 2 (når jeg lige får det købt her snart), Garden warfare og Zoo tycoon :D
Alder: 22



Log ind på Xbox.com ellers kan det vist ændres via settings på konsollen :-)

Jeg gik ind og prøvede og indså at det koster 70 kr at ændre sit gamertag :D ret vildt faktisk


Ja det er ret vildt, mærkeligt at de har valgt at prissætte det.
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Xbox One venner!

Indlægaf SteffenPoulsen » 5. okt 2014 18:26

Jeg troede også gladeligt at jeg kunne skifte mit gamertag til noget mere kæreste/par venligt uden omkostninger nu hvor jeg købte en helt ny generations konsol, men nej det koster sgu stadig 70kr! Det er jo lidt tarveligt at jeg tager æren for de achievements jeg har i sims 3,minecraft, Viva pinata osv ved at det kun er mit navn på en lidt fælles bruger. :-)
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One venner!

Indlægaf Knilden » 10. okt 2014 17:49

Add mig gerne :D

GT: Knilden

Alder: 23

Spil: Destiny, Shadows of mordor og Dead Rising 3
Knilden
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Xbox One venner!

Indlægaf darkangeldk » 18. okt 2014 15:35

Mig og min kammerat søger efter nogle andre destiny spiller, vi er henholdvis level 27 & 28. Da vi begge er nogle gamle røver (28 og 32 år) søger vi nogle som er 25år+
Mit gamertag er : Darkangeldk
darkangeldk
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: Xbox One venner!

Indlægaf rasmusvn » 18. okt 2014 18:11

Gamertag: rasmusvn
Alder: 25

Ikke det store i spil lige nu, men det bliver nok Halo, DA:I, Far Cry 4, Unity, når de snart kommer.

Add gerne.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron