Xboxlife forum

afspilning af indhold på xboxen

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

afspilning af indhold på xboxen

Indlægaf Furious JT » 10. nov 2013 14:08

hey

Det er ca 1 år siden jeg har haft gang i min Xbox. Har lige sat den til og hentet diverse updates så dashboard osv er jo slet ikke til at kende igen.
Jeg har noget indhold på en ekstern hdd som jeg vil afspille på xboxen, men kan simpelthen ikke finde det sted på dashboardet hvor man kan tilgå indholdet.

En der lige kan hjælpe:)
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Re: afspilning af indhold på xboxen

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2013 14:09

Tryk på guide-button, og så gå til "media"-fanen :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: afspilning af indhold på xboxen

Indlægaf Furious JT » 10. nov 2013 14:25

hahahah shit. Så føler jeg mig slet ikke dum nu:)

Jeg ville lige indstille mediecenter så jeg kan streame fra pc til xboxen (har ikke prøvet det før), men den melder fejl når den kommer til det punkt hvor der står den konfigurer extender. Er der noget jeg selv kan gøre eller er jeg bare tabt når den ikke kan det selv?
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Re: afspilning af indhold på xboxen

Indlægaf Competa » 10. nov 2013 14:50

Du kan altid fixe det :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: afspilning af indhold på xboxen

Indlægaf Furious JT » 11. nov 2013 13:25

Noget du vil dele Competa? ;) Eller måske en anden som kan fortælle mig hvad jeg kan gøre ved fejlen så jeg kan få mediecenter op at køre:)
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Re: afspilning af indhold på xboxen

Indlægaf Slimjay DK » 11. nov 2013 15:39

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: afspilning af indhold på xboxen

Indlægaf Furious JT » 11. nov 2013 18:39

tak for det:)
som bevis på jeg er rimelig lost, vil jeg lige spørge hvad en extender et? jeg troede bestemt den tingest sad i xboxen og jeg bare kunne koble den til internettet og derved streame fra pc'en. Jeg har googlet lidt og fundet ud af at man kan købe en extender, men inden jeg farer ud i butikkerne vil jeg lige høre om jeg godt nok skal købe en? :)
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Re: afspilning af indhold på xboxen

Indlægaf BulletEyeDk » 11. nov 2013 18:48

Extenderen er i denne her forbindelse din xbox ;)

Her er en lille guide til hvordan du får det til at køre på xbox, med Windows Media Center på en windows 7 maskine.. -> http://support.xbox.com/da-DK/apps/wind ... -windows-7
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: afspilning af indhold på xboxen

Indlægaf Furious JT » 11. nov 2013 19:17

takker! jeg mente det nok hehe:)

jeg har dog fulgt den guide du linker til. Når den jeg kommer til der hvor den skal konfigure extenderen melder den fejl og så kan jeg ikke komme videre. Derfor er jeg pænt forvirret, for hvad gør jeg så lige? Hvis den ikke kan konfigure den så kan jeg jo intet gøre
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Re: afspilning af indhold på xboxen

Indlægaf BulletEyeDk » 11. nov 2013 19:37

Ja det lyder underligt... jeg har for en del år siden selv haft xboxen kørende som extender op mod windows media center uden problemer, men hvorfor det ikke virker for dig aner jeg simpelthen ikke.

Jeg kan huske at jeg i en periode også kørte med "ps3 server", et program der køres fra en PC og som også kan streame til xboxen, sjovt nok navnet taget i betragtning :)
Det kan være du har mere held med den løsning... prøv evt. at følg denne guide -> http://lifehacker.com/5989126/the-compl ... dia-center

Hvis alt dette slår fejl kan jeg anbefale at investere i en NAS server, det virker upåklageligt ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron