Xboxlife forum

Bus til Xbox One i Tyskland

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf Noga » 30. sep 2013 21:32

Jeg selv og en ven, som også er her på Xboxlife, kunne også være friske, hvis det skulle blive til noget :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf CvKM » 30. sep 2013 21:40

Hvis man antager at det er en almindelig turistbus som har cirka 55 siddepladser, så skal der vel minimum 40 personer med før det bliver en nogenlunde pris pr. person? Jeg har ingen ide om priser på udlejning af sådan en, men kunne forestille mig at det ikke er helt billigt.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf Morten Skou » 30. sep 2013 22:15

CvKM skrev:Hvis man antager at det er en almindelig turistbus som har cirka 55 siddepladser, så skal der vel minimum 40 personer med før det bliver en nogenlunde pris pr. person? Jeg har ingen ide om priser på udlejning af sådan en, men kunne forestille mig at det ikke er helt billigt.


Synes ikke at folk skal spekulere i prisen, lige nu skal vi bare finde ud af om der er interesse for at det er noget vi kigger på. :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf DrGetHigh DK » 30. sep 2013 22:57

Morten Skou skrev:Vi ville selvfølgelig sørge for, at der ville være Xbox Ones til dem som tager med på turen (og det ville være et krav at dem der tager med, også køber en Xbox One).


Hvordan vil du sørge for der er One's til alle? Man skal vel have forudbestilt den vel for at være sikker?
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf Rechain » 30. sep 2013 23:50

Genialt initiativ :) jeg køber dog min Xbox One til dk releasen, har nok i PS4 som er på vej (opsparing, haha) og en masse andre ting :D håber da turen bliver til noget for andre, I kunne optage turen og lave en hyggelig dokumentar :P bare en idé..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf RazorOne DK » 1. okt 2013 04:04

Super godt initiativ!
Lyder da bestemt også som noget jeg måske, eventuelt, sansynligvis, kunne overveje :P

Mon ikke Xboxlife.dk sagtens kan få arrangeret at der er nok konsoller til alle ;)
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf Descenter 1976 » 1. okt 2013 05:12

Synes det lyder utrolig fedt!
Jeg som alle andre vil selvfølgelig gerne vide hvad vi skal af med lige på øren,
men mon ikke Tyskland hellere end gerne betaler for en bus hvis vi kommer en håndfuld og shopper!?

Havde egentlig først regnet med en X1 når der var dansk release, for så travlt, og kæmpe økonomisk
overskud har jeg ikke...
Men må indrømme dette lyder utrolig tiltalende!
Glæder mig til mere info!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf Slimjay DK » 1. okt 2013 07:31

Descenter 1976 skrev:Synes det lyder utrolig fedt!
Jeg som alle andre vil selvfølgelig gerne vide hvad vi skal af med lige på øren,
men mon ikke Tyskland hellere end gerne betaler for en bus hvis vi kommer en håndfuld og shopper!?

Havde egentlig først regnet med en X1 når der var dansk release, for så travlt, og kæmpe økonomisk
overskud har jeg ikke...
Men må indrømme dette lyder utrolig tiltalende!
Glæder mig til mere info!


HVorfor skulle "tyskland" betale for en bus ?

De skal nok for solgt deres Xbox one's op til jul, om der kommer danskere eller ej :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf TerrificFalcon » 1. okt 2013 08:21

Jeg synes også, at det lyder interessant, og kunne sagtens forestille mig, at jeg tog med.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf Holmus » 1. okt 2013 09:37

Jeg vil helt sikkert også gerne med på en tur derned!
Holmus
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Horsens


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf fue1burner » 1. okt 2013 13:02

Hvis man nu købte en Xbox One i Tyskland ville det hele så ikke stå på tysk, eller kan man ændre det til Dansk eller Engelsk?
fue1burner
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Åbyhøj


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf Slimjay DK » 1. okt 2013 13:22

fue1burner skrev:Hvis man nu købte en Xbox One i Tyskland ville det hele så ikke stå på tysk, eller kan man ændre det til Dansk eller Engelsk?


Du kan ændre sproget :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf Psymatiq » 1. okt 2013 13:37

beholder min dk preorder, kan godt vente indtil 2091 når MS får fingeren ud af røven.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf munckster » 1. okt 2013 13:57

Nøjes bare med min pre-order hos Amazon.de :)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Bus til Xbox One i Tyskland

Indlægaf Competa » 1. okt 2013 14:16

Er det virkelig kun mig der venter til 2014 når den officielt kommer til Danmark ? :D
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron