Xboxlife forum

Installer GTA V på et eksternt Storage

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf helpmedk » 24. sep 2013 09:10

Er det muligt at installére GTA V på et eksternt lager som en ekstern hdd eller en usb nøgle, og køre spillet via den uden disc i?
På forhånd tak for svar :)
helpmedk
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Nykøbing Sjælland


Re: Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf Shooter DK » 24. sep 2013 09:11

JA! :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf Shooter DK » 24. sep 2013 09:11

Ups, ikke uden disc, sorry. ;)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf helpmedk » 24. sep 2013 09:13

Shooter DK skrev:Ups, ikke uden disc, sorry. ;)


Det er jeg ked af at høre, ville jeg super gerne have det til at virke.. Har læst om det, men kan ik' finde det igen.. :(
helpmedk
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Nykøbing Sjælland


Re: Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf Mogwai » 24. sep 2013 09:45

helpmedk skrev:
Shooter DK skrev:Ups, ikke uden disc, sorry. ;)


Det er jeg ked af at høre, ville jeg super gerne have det til at virke.. Har læst om det, men kan ik' finde det igen.. :(


Det eneste du kan vinde ved at bruge harddisk + USB lager er at du får optimal performance uden at disc drevet skal køre hele tiden. Dog skal man lige huske at bruge en enhed som rent faktisk læser data hurtigere end Xboxens disc drev.

Hvis du tænker på at installere og låne spillet til en anden, ja så er dette ikke en mulighed :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf helpmedk » 24. sep 2013 11:07

Mogwai skrev:
helpmedk skrev:
Shooter DK skrev:Ups, ikke uden disc, sorry. ;)


Det er jeg ked af at høre, ville jeg super gerne have det til at virke.. Har læst om det, men kan ik' finde det igen.. :(


Det eneste du kan vinde ved at bruge harddisk + USB lager er at du får optimal performance uden at disc drevet skal køre hele tiden. Dog skal man lige huske at bruge en enhed som rent faktisk læser data hurtigere end Xboxens disc drev.

Hvis du tænker på at installere og låne spillet til en anden, ja så er dette ikke en mulighed :)


Nej det er fordi jeg får en anden xbox som ikke kan læse skiver generelt.. Så det ville være fedt at man kunne gøre det så jeg er fri for at finde mig et nyt disc drev :?
helpmedk
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Nykøbing Sjælland


Re: Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf BuBubbi » 24. sep 2013 11:22

helpmedk skrev:Er det muligt at installére GTA V på et eksternt lager som en ekstern hdd eller en usb nøgle, og køre spillet via den uden disc i?
På forhånd tak for svar :)

Hvis du overvejer det et par gange, kan du sikkert selv hører det forkerte i det.
Du køber GTA V, installere det og giver dine skiver videre til en kammerat som så også installere det.
Og sådan kører det så i ring ind til mange mange mange har installeret det samme spil.

Nej, Xbox 360 kan ikke køre et købt disc spil uden at have skiven i.
Den vil bruge skiven de første 20-30 sekunder for at tjekke om det er en original skive, og derefter bruger den ikke DVD drevet.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf airfrede » 24. sep 2013 11:32

Hmm hjælper dette på load hastigheden ?

Jeg synes den indledende load time er ekstra lang, samt generelt load tid i spillet, ved person skift, taxa kørsel osv ?
"i killed every body in the first town the blowerd it up and then killer evey but but the chang guy in the tower what now im lost"
killerkahones d. 28 okt 2008.
airfrede
Niveau 4
 
Indlæg: 691


Re: Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf helpmedk » 24. sep 2013 13:15

Bubbibubbi skrev:Hvis du overvejer det et par gange, kan du sikkert selv hører det forkerte i det.


Næ englig ikke, ligenu låner jeg min vens xbox, (har aldrig haft xbox før) men det er sku da trist når jeg får en forærene at jeg skal ud og bruge penge hvis jeg kan slippe hvis det kan gøres på andre måder.
helpmedk
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Nykøbing Sjælland


Re: Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf helpmedk » 24. sep 2013 13:18

Bubbibubbi skrev:Den vil bruge skiven de første 20-30 sekunder for at tjekke om det er en original skive, og derefter bruger den ikke DVD drevet.


GG det er derfor at du kan hører at skiven drejer rundt hele tiden og trækker extra når der loades.
helpmedk
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Nykøbing Sjælland


Re: Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf lawal-fan.dk » 28. sep 2013 09:28

Låner lige denne tråd, jeg har en Slim 4GB og vil meget gerne købe mig GTA5, mit problem er jo så at jeg ikke har plads til at instalere spillet, ken jeg bruge en almindelig formateret usb lagerenhed eller skal jeg ud og købe en XBOX 360 harddisk ?
lawal-fan.dk
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf jabu » 28. sep 2013 09:42

lawal-fan.dk skrev:Låner lige denne tråd, jeg har en Slim 4GB og vil meget gerne købe mig GTA5, mit problem er jo så at jeg ikke har plads til at instalere spillet, ken jeg bruge en almindelig formateret usb lagerenhed eller skal jeg ud og købe en XBOX 360 harddisk ?

Mysticurse har svaret på spørgsmålet her og skrevet en kort vejledning..
viewtopic.php?f=27&t=87693&p=1230598
jabu
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Re: Installer GTA V på et eksternt Storage

Indlægaf Jake242 » 28. sep 2013 13:06

lawal-fan.dk skrev:Låner lige denne tråd, jeg har en Slim 4GB og vil meget gerne købe mig GTA5, mit problem er jo så at jeg ikke har plads til at instalere spillet, ken jeg bruge en almindelig formateret usb lagerenhed eller skal jeg ud og købe en XBOX 360 harddisk ?


1 x 16GB usb-nøgle skulle kunne klare det, du skal kun installere den éne disc.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 87 gæster

cron