Xboxlife forum

Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf Rechain » 27. aug 2013 07:09

Jo, så det er ikke kun point systemet der blev ændret ;) tror de varmer op til Xbox One lanceringen, også mht at justere på Xbox 360 inden den nye generation.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf Rechain » 27. aug 2013 07:09

Slet!
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf upmedia » 27. aug 2013 10:56

Bubbibubbi skrev:
Major Oblivious skrev:
xsoenx skrev:Nogen der ved om man kan se hvad man har på ens saldo på Xbox.com?


Det kan du :)

Bringer opdateringen egentlig andr ting med sig..
Nyt dashboard design måske ?


Har ikke set andet ændret ved dashboard'et.

Hvor på xbox.com ser du din saldo?
For synes ikke lige umiddelbart jeg kan finde det.


Fandt min point saldo på [url]billing.microsoft.com[/url] -men kunne ikke se hvad de var blvet konverteret til!
upmedia
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf BuBubbi » 27. aug 2013 11:17

upmedia skrev:Fandt min point saldo på [url]billing.microsoft.com[/url] -men kunne ikke se hvad de var blvet konverteret til!


Gir ikke meget mening når jeg ser den side:

Billede

Ville da gerne have haft de 2x 37.800,- ind på min konto. :D
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf A42Merlin » 27. aug 2013 11:19

heh. Jeg har 1800 kr på min konto :twisted:
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf A42Merlin » 27. aug 2013 12:20

Kan det passe at hvis man indløser fx. et 4200 point kort nu, skal den så være brugt inden for et år?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf Lasborg » 27. aug 2013 16:18

A42Merlin skrev:Kan det passe at hvis man indløser fx. et 4200 point kort nu, skal den så være brugt inden for et år?


Det siger rygterne
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf Michelve » 27. aug 2013 16:39

Lasborg skrev:
A42Merlin skrev:Kan det passe at hvis man indløser fx. et 4200 point kort nu, skal den så være brugt inden for et år?


Det siger rygterne


rygterne?? tror at det er fakta når jeg læser min mail:

Vi har tilføjet kr. 190,80 på din Microsoft-konto, og dine Microsoft Points er blevet trukket.

Denne ændring vil gøre det endnu nemmere for dig at få adgang til dine foretrukne spil, film, apps og din foretrukne underholdning i Xbox Stores og Windows Phone Store på din Windows Phone 8!

Den valuta, vi har føjet til din konto i dag, skal bruges inden d. 1. juni 2015. De gavekort, du køber fremover, udløber ikke.

Microsoft Points-kort og koder, du indløser fra og med i dag, skal bruges inden for ét år fra den dato, hvor de Microsoft Points indløses. Alle Microsoft Points, du modtager via Xbox Live-belønninger, -kampagner eller konkurrencer, beholder deres udløbsdatoer. Hvis du stadig har spørgsmål om udløbsdatoer, skal du se her for at få flere oplysninger.

Har du stadig spørgsmål til, at Microsoft Points ophører? Gå til: https://www.xbox.com/pointsfaq.

God fornøjelse!

Microsoft Kundesupport
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf A42Merlin » 27. aug 2013 17:06

Så har jeg da en del penge jeg skal have brugt inden de udløber :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf Major Oblivious » 27. aug 2013 17:21

A42Merlin skrev:Så har jeg da en del penge jeg skal have brugt inden de udløber :)


De kan vel også bruges på One, og når alle titler bliver digitale, så kan man vel købe dem med "rabatten" man tjener nu
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf A42Merlin » 27. aug 2013 17:26

Det håber jeg dælme. Men mon ikke. Jeg tror faktisk også de kan bruges på min nokia lumia.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf Slimjay DK » 28. aug 2013 08:06

A42Merlin skrev:Det håber jeg dælme. Men mon ikke. Jeg tror faktisk også de kan bruges på min nokia lumia.


De kan umiddelbart ikke bruges på Windows 8, selvom man er logget ind med sin Xbox live profil. :roll:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf Slimjay DK » 28. aug 2013 08:15

Michelve skrev:
Lasborg skrev:
A42Merlin skrev:Kan det passe at hvis man indløser fx. et 4200 point kort nu, skal den så være brugt inden for et år?


Det siger rygterne


rygterne?? tror at det er fakta når jeg læser min mail:

Vi har tilføjet kr. 190,80 på din Microsoft-konto, og dine Microsoft Points er blevet trukket.

Denne ændring vil gøre det endnu nemmere for dig at få adgang til dine foretrukne spil, film, apps og din foretrukne underholdning i Xbox Stores og Windows Phone Store på din Windows Phone 8!

Den valuta, vi har føjet til din konto i dag, skal bruges inden d. 1. juni 2015. De gavekort, du køber fremover, udløber ikke.

Microsoft Points-kort og koder, du indløser fra og med i dag, skal bruges inden for ét år fra den dato, hvor de Microsoft Points indløses. Alle Microsoft Points, du modtager via Xbox Live-belønninger, -kampagner eller konkurrencer, beholder deres udløbsdatoer. Hvis du stadig har spørgsmål om udløbsdatoer, skal du se her for at få flere oplysninger.

Har du stadig spørgsmål til, at Microsoft Points ophører? Gå til: https://www.xbox.com/pointsfaq.

God fornøjelse!

Microsoft Kundesupport


Så ser jeg ingen grund til at taste de 4200 ind jeg har, før de skal bruges .. syntes godt nok det er frækt.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf artemisthemp » 28. aug 2013 08:39

Hvorfor gør det en forskel om man bruger real eller fake money?
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Opdatering i dag, point blev til penge. Men hvad så nu?

Indlægaf A42Merlin » 28. aug 2013 10:08

artemisthemp skrev:Hvorfor gør det en forskel om man bruger real eller fake money?


Det forstår jeg så heller ikke.

Kan det passe man ikke kan bruge de penge fra sin profil til at betale med på xbox.com? nu har jeg lige købt rockstar pass til Max payne 3 men det blev trukket på mit visa kort. Men jeg kan ikke vælge andet end visakortet :S
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster

cron