Xboxlife forum

"gratis" spil til guld ?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: "gratis" spil til guld ?

Indlægaf Lowlandet » 31. okt 2013 21:30

IkkNico skrev:Giv op Terri.
Folk hørte gratis spil med GwG, og da det blev annonceret med en top titel som Halo 3, har folk sidenhen forventet at få AAA titler hver gang (de aner ikke hvad de går glip nogle gange), og det skal også helst være noget de ikke selv har i forvejen.

Jeg har sagt det tidligere i denne tråd, og jeg siger det igen; det er en forkælet holdning, hvor man vil have alt for ingenting.


Tilslutter mig din mening Nico.

Synes ikke folk kan tillade sig at brokke sig. De har bedt om gratis spil som guld abonnementer, og så når de endelig får det så brokker de sig sku over at de ikke er gode nok!

Hvis begge spil som minimum kan erhverves for 20-30 kroner hver så har dit guld abonnement betalt sig selv hjem.

Og jeg er glad for at vi får titler fra arkade fronten, de andre retail titler fylder så åndsvagt meget op på ens harddisk.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: "gratis" spil til guld ?

Indlægaf Too Nizzle » 31. okt 2013 23:57

Kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne brokke sig? Det er jo ikke gratis, da man skal betale til servicen - de vælger bare at give en smule mere for pengene for at øge antallet af guldmedlemmer.

De tilføjer dette bla. som en udligning af al den ekstra værdi kunderne føler de får ved PS+ kontra xbox live guld - og når folk ikke føler de leverer så er det da klart folk bliver skuffet. Specielt fordi dette skulle være deres forsøg på at sælge guld abonnementer og øge loyalitet hos brugerne op til Xbox One launch. Men der sker ikke meget positivt med kundernes loyalitet hvis de køber guld fordi de bliver "lokket" med Halo 3 og lignende - men skal vente 4 måneder med en del crap i stedet. De skaber i mine øjne bare en endnu større diskrepans imellem kundernes opfattelse af tjenestens værdi og alternativerne. Hvilket vel næppe har en positiv effekt på folk lyst til at tegne abonnement for længere periode hvis de er usikker på om der overhoved kommer noget der er bare lidt værd for dem over 3måneder eksempelvis.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: "gratis" spil til guld ?

Indlægaf NorthernLiteDK » 1. nov 2013 08:31

IkkNico skrev:Giv op Terri.
Folk hørte gratis spil med GwG, og da det blev annonceret med en top titel som Halo 3, har folk sidenhen forventet at få AAA titler hver gang (de aner ikke hvad de går glip nogle gange), og det skal også helst være noget de ikke selv har i forvejen.

Jeg har sagt det tidligere i denne tråd, og jeg siger det igen; det er en forkælet holdning, hvor man vil have alt for ingenting.


Nu får man vel heller ikke alt for ingenting [-X ,det er jo minimalt hvad MS har givet deres kunder i de 7 år jeg har været fast guld medlem.
Halo 3 var der vel ikke ret mange der har haft guld i et par år kunne bruge til meget,et ca 7 år gammelt spil der vel næppe kan kaldes for en top titel mere.Men fint for dem der aldrig har prøvet krafter med det før og få noget nyt blod og liv i multiplayer delen

Jeg kræver ikke et spil jeg ikke har i forvejen da jeg har over 400 xbox360 spil i min samling og over 150 arcade spil så det er svært at få et spil man ikke har i forvejen.

Forstår ikke at de ikke slipper nogle hidden gems der stadigvæk har multiplayer shadowrun ville være et godt bud.

Eller slipper t.e.x GTA 5 free play 48 timer på demoen hvor man har det fulde spil i 48 timer inc. achievements.
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: "gratis" spil til guld ?

Indlægaf CaptainKicker » 1. nov 2013 09:06

NorthernLiteDK skrev:
Jeg kræver ikke et spil jeg ikke har i forvejen da jeg har over 400 xbox360 spil i min samling og over 150 arcade spil så det er svært at få et spil man ikke har i forvejen.

Forstår ikke at de ikke slipper nogle hidden gems der stadigvæk har multiplayer shadowrun ville være et godt bud.

Eller slipper t.e.x GTA 5 free play 48 timer på demoen hvor man har det fulde spil i 48 timer inc. achievements.


Jeg har også en stor kollektion, så alt der kommer, som jeg ikke har, tager jeg i mod med åbne arme, og hvis jeg har det, glæder jeg mig over at jeg nu har det digitalt, just in case, der skulle ske noget med min fysiske version.

Selvfølgelig må de gerne slippe nogen "hidden gems" (Hvilket de, imo også har gjort!), men der er også en masser af aftaler med de forskellige spilstudier, der skal på plads, og måske er Shadowrun på deres liste, men der er nogen aftaler der skal på plads.

Og din sidste idé er ikke holdbar.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: "gratis" spil til guld ?

Indlægaf Mitzurugi » 1. nov 2013 10:20

IkkNico skrev:Giv op Terri.
Folk hørte gratis spil med GwG, og da det blev annonceret med en top titel som Halo 3, har folk sidenhen forventet at få AAA titler hver gang (de aner ikke hvad de går glip nogle gange), og det skal også helst være noget de ikke selv har i forvejen.

Jeg har sagt det tidligere i denne tråd, og jeg siger det igen; det er en forkælet holdning, hvor man vil have alt for ingenting.

Jeg forventer ikke AAA titler, jeg roste dem for Clash of Heroes for det er fremragende underholdning, men A World of Keflings og et spil jeg aldrig har hørt om er sku for dårligt. En anden ting som jeg synes var frastødende var at Halo 3 DLC ikke kom gratis med spillet, det er jo til grin især fordi at flere spilmodes kræver alt DLC. Jeg gider i hvert fald ikke betale 35 kroner for DLC som er over seks år gammelt.
Hvis blot et af disse spil var kommet blev jeg glad:
3 on 3 NHL Arcade
Banjo-Kazooie / Banjo-Tooie
Bastion
Beyond Good & Evil HD
Brothers: A Tale of Two Sons
Burnout CRASH!
Call of Juarez: Gunslinger
Castle Crashers
Castlevania: Symphony Of The Night
Cloudberry Kingdom
Counter-Strike: Global Offensive
Dust: An Elysian Tail
Far Cry 3: Blood Dragon
Guardians of Middle-earth
Limbo
Sensible World Of Soccer
Shadow Complex
Trials Evolution
The Walking Dead

Jeg kunne sagtens fortsætte listen, men dette er blot et udsnit af de mangle kvalitets arcade spil der er på markedspladsen. Det samme gælder for retail spil, der er masser af hidden gems derude :)
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: "gratis" spil til guld ?

Indlægaf Slimjay DK » 1. nov 2013 10:39

Det er ikke titler jeg har forvejen, men de siger mig heller ikke rigtig noget, og med så mange gode spil på hylden får jeg dem nok heller aldrig spillet .. lige pt. drukner jeg i kvalitets AAA titler som Remember Me og Metal Gear Rising på PS+ .

Specielt Remember Me overrasker mig positivt :)

Så mange spil, alt for lidt tid :?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: "gratis" spil til guld ?

Indlægaf tue69 » 1. nov 2013 11:07

Er det noget med, at man skal bruge Kinect i World of Keflings. Eller var det måske "bare" det første spil, hvor man brugte avatars? Kan ikke huske det.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: "gratis" spil til guld ?

Indlægaf Da Senzai » 1. nov 2013 11:12

Du kan bruge din Avatar. Du skal heldigvis ikke bruge Kinect.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: "gratis" spil til guld ?

Indlægaf tue69 » 1. nov 2013 11:17

Da Senzai skrev:Du kan bruge din Avatar. Du skal heldigvis ikke bruge Kinect.


Cool, så skal det da prøves.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: "gratis" spil til guld ?

Indlægaf Stoffer » 1. nov 2013 19:13

Meh. Gid de ville give os noget mere. Hvad får vi egentlig for vores gold abb.? Netflix, som er gratis alle andre steder, Internet Explorer, som også er gratis andre steder. Online spil, fair nok, vil jeg gerne betale for. Youtube? Demoer/arcade titler en uge i forvejen?

Og nu også 2 gratis gamle spil pr måned. Bevares, de er "gratis", men totalt uinteressante. Jeg har hentet alle GWG indtil videre, bare fordi at så har jeg dem HVIS jeg en dag skulle få lyst, men det ender nok med at de bare bliver slettet igen. Kom nu ind i kampen MS :p
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster