cigi silk skrev:Slimjay DK skrev:Ja, det er tilsyneladende en fordel at bruge Off-the-shelf komponenter
@slimjay og andre her som åbenbart tænker at standard er bedre end specialdesignet og OPTIMERET. Hvorfor mon der findes racerløb der kun må køre med STANDARD vogne. Mon ikke der er fordi dem som tuner og optimerer får en fordel
Det vil altid være bedre at optimere en standard komponent. Og problemet som alle i tide og utide bringer frem med PC the master race, så er en alm. standard konsol som PS4 ikke andet end en midemåldig PC. Og inden fanboysne bliver helt frådene om munden så er XBOX One det også !!! - så længe de ikke kan aktivere de special elementer der ligger i xbox one - dvs. at de har fået drivere og DX12 på plads.
Har nogen set the DIVISION som udvikles med XBOX one som lead..... der er gafferne ved at pisse i bukserne over at det kun er XBOX one som er vist frem indtil nu. I starten troede de ikke på det. Mit pointe er at hvis udviklerne vil bruge tid på det så er der allerde parity nu - og vi snakker INDEN DX12 og mange af de elementer som MS satser på.
Jeg er naturligvis helt med på at man skal kunne udnytte de special elementer der ligger i maskinen ellers er det jo ligemeget. MS er en af de få som kan. Faktisk var så PIM allerede fremme i 2002, men blev droppet da man ikke kunne udnytte det. Det kræver en som MS der udvikler drivere og udviklingsværktøjer som fx C++ Accelerated Massive Parallelism (C++ AMP).
Mit pointe er stadig at der stort set er parity - men at XBOX One vil ligge PS4 i støvet når det aktiveres. HVORFOR er det folk har så svært ved at tro på det - fordi folk ikke sætter sig ind i det - men kun kigger på spil udviklet der er startet udvikling for 2 år siden. Det her er et helt nyt paradigme som kræver at man starter udvikling med det for øje fra starten. FORDELEN ER JO AT DX12 er XBOX one, PC, TABLET og mobil i en pakke. Og PC er der hvor tingene udvikles.
http://video.ch9.ms/ch9/7867/e7d9ce79-6 ... C_high.mp4
Så hvis man virkelig vil prøve at forstå noget som helst og ikke bare bitche uden noget som helst baggrundsinformation - så ville det være smart at se det her. Dem der udtaler sig er MS, AMD, INTEL, NVIDIA m.m. der er vist ingen som ikke tror på DX12.
This is absolutely one of the most significant things for gamming in a long long time..... (INTEL)
hackNICE1112@ skrev:Division developer touts "total" relationship with Xbox One and Microsoft
På gamescom var det for en xbox one der blive spillet the Division
http://www.totalxbox.com/80362/division ... microsoft/
Blauwy skrev:hackNICE1112@ skrev:Division developer touts "total" relationship with Xbox One and Microsoft
På gamescom var det for en xbox one der blive spillet the Division
http://www.totalxbox.com/80362/division ... microsoft/
Hahaha, nej det var det godt nok ikke.
http://www.dsogaming.com/news/gamescom- ... one-games/
The Division har hele tiden været vist på PC.
Blauwy skrev:Hackman101010;
Jeg vidste godt du ikke var den skarpeste kniv i skuffen, men for helvede da...
Hvorfor i alverden skulle de bruge PC til ÉT spil ud af de 100 de har stående?
Det er ikke første gang de bruger PC til at vise deres spil frem.
Sony har dog også gjort det en gang eller to, men det er dog en anden snak.
Ja Socom, det mener jeg også det var. For spillerne snakkede om mangel på aim assist, og det er der ikke på pc. Det har nok gjort det for at forhindre ustabilitet og brugte et build de vidste var stabilt til at vise frem og spille.
Blauwy skrev:hackNICE1112@ skrev:Division developer touts "total" relationship with Xbox One and Microsoft
På gamescom var det for en xbox one der blive spillet the Division
http://www.totalxbox.com/80362/division ... microsoft/
Hahaha, nej det var det godt nok ikke.
http://www.dsogaming.com/news/gamescom- ... one-games/
The Division har hele tiden været vist på PC.
"So we said 'OK, next time we meet our friends in the media let's just play it on Xbox One'. So I'm really happy to be able to present that here."
Having seen the build in action, I can confirm that it looks rather lustrous, save for some forgiveable frame rate drops when there are lots of fire effects on screen. The game is still deep in development, of course - Massive hasn't finalised the frame rate and resolution.
"We are in a total, almost integral relationship with Microsoft now," Rundqvist continued. "We have full access to everything they do, we exchange engineers back and forth between the companies, there's full and open transparency between us. So I'm assuming that we will be able to get the very best out of the Xbox One."
Is Microsoft's interest the result of enthusiastic consumer reaction to The Division, I asked? "Actually, we got together after last E3 and they were really impressed with what we presented at the time, so by the end of the summer we made a deal together.
"They're providing us with a lot of things - we're doing marketing together, sharing technical expertise, and we're giving them some stuff in return. So it's a very healthy relationship."
Cena skrev:Nu prøver jeg at tage skeen i den anden hånd og se om jeg kan få en fornuftig debat med dig CIGI
Uden at være 100% ind i tingene, var det så ikke også det vi så i sidste generation? Nu prøver jeg at lave en forsimpling, så det ikke bliver for teknisk.
At dem som er inde i huset (Hos Sony/MS. LÆS: Som udvikler eksklusiver) lære at bruge konsollens "Specielle" fordele. Er det ikke det vi har set med de flotte Uncharted, God of War, inFAMOUS, Forza, Halo, Gear of War etc som har en grafik, der er bedre end multiplatform spillene?
Er det her du forudser at Xbox One opnår et bedre resultat end tilsvarende på PS4? Eller forventer du at dem som udvikler multiplatform spillene også vil bruge Xbox One's "specielle" ressourcer, og ligge afstand til PS4?
Jeg kan godt forestille mig at Xbox One eksklusiver måske kan blive flottere med speciel udviklede chips, GPU og hvad har vi. Men jeg har svært ved at se det ske i multiplatform titlerne, hvor jeg er et sikker på udviklerne vælger den nemmeste løsning, som må være off-the-shelf parts. Det var vel det vi så i sidste generation hvor multiplatform kørte bedre på Xbox 360, da den var nemmere at udvikle til.
(Hvis du svarer CIGI, så prøv at gøre det så lidt teknisk og indviklet som muligt, for at holde det på et plan hvor alle andre end dig + et par få andre står af )
Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster