Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 15. aug 2014 17:06

Min liste 2014/2015 :-)

Destiny
Forza horizon 2
Sunset overdrive
Assassin's creed unity
Farcry 4
Call of Duty Advanced warfare
Halo the Master chef collection
Evolve
Tom clancy the division
Dying light
Battlefield herdline
Quantum break
The Witcher 3 Wild Hunt
Halo 5 Guardian
Star wars battlefront
Crackdown 3
Rise of the tomb raider
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Elgaard » 15. aug 2014 17:13

cigi silk skrev:At nogen så ikke mener det er fakta - OK - men hvordan ved du det :?: . Hvad er det fældende bevis ? HVORFOR er det ikke fakta


Typisk religiøst fanboy argument - Det er altså dig der kommer med påstanden, så er det også op til dig at bevise den - ikke op til andre at modbevise den.

Den er vist postet tidligere her i tråden, men siden den tydeligvis stadig er meget relevant, så kommer den lige igen:

Billede
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 15. aug 2014 17:16

Elgaard skrev:
cigi silk skrev:At nogen så ikke mener det er fakta - OK - men hvordan ved du det :?: . Hvad er det fældende bevis ? HVORFOR er det ikke fakta


Typisk religiøst fanboy argument - Det er altså dig der kommer med påstanden, så er det også op til dig at bevise den - ikke op til andre at modbevise den.

Den er vist postet tidligere her i tråden, men siden den tydeligvis stadig er meget relevant, så kommer den lige igen:

Billede


Ja lidt for hurtig nogle gang Hej med jer :mrgreen:
Senest rettet af hackNICE1112@ 15. aug 2014 17:53, rettet i alt 1 gang.
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Erroneus » 15. aug 2014 17:26

hackNICE1112@ skrev:Det er flot isted for at gå efter mand så skrive nåde vi kan brug til nåde og det er lige meget hvem det er bare så træt af at høre på det du er en fanboy

Men Elgaard har en pointe. Det er trættende at se de indlæg, hvor ting bliver grebet ud af den blå luft og facts er det som man selv i sin egen lille verden kommer frem til.

Tegneserien i Elgaard's indlæg er relevant og jo flere som forstår det, jo bedre debat kan man have.

---
Jeg tør ikke tage spil med for 2015, så bliver listen lang og mange spil bliver sikkert alligevel skubbet til 2016, samt der er forhåbentligt en pæn sjat vi ikke kender til pt. :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 15. aug 2014 17:30

Hold nu op med at slikke røv på Cigi, Hackmannice101010. Undskyld, men det er dælme træls at se på.
Dan nu din egen mening istedet for bare at se dig enig med alt hvad manden skriver.
Senest rettet af Blauwy 15. aug 2014 17:38, rettet i alt 1 gang.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Elgaard » 15. aug 2014 17:33

hackNICE1112@ skrev:Det er flot isted for at gå efter mand så skrive nåde vi kan brug til nåde og det er lige meget hvem det er bare så træt af at høre på det du er en fanboy


Ligesom du selv gør i respons til f.eks. Nakka's indlæg?
Dobbeltmoral er dobbelt så godt?

Hvis du nu læser min post igen, så burde du fange at det jeg kritiserer hans ide om at enhver påstand er sand indtil den er modbevist, det er en kritik af hans måde at argumentere på (eller mangel på samme), og ikke af ham selv.

... Det der i virkeligheden generer dig er vist nærmere at jeg langer ud efter en som tydeligvis er Xbox mand, ikke sandt?
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 15. aug 2014 17:39

cigi silk skrev: hvem giver mig odds på hvilket scenarie der er mest sansynligt. Jeg tager bud nu!!!!!

vil anbefale man ikke deltager i vædemål med cigi, beklageligvis overholder han ikke sine vædemål, ej heller kan man få en fastlagt dato for endt vædemål, da datoer og tid, heletiden skifter.. 2015..16..17..

cigi silk skrev:
det er kun fremtiden der kommer tl at vise hvem der er tosserne her.

så vi skal vente med at kalde dig fjols, eller give dig ret.. i 2017? 18? hvornår. sidst snakkede du om at datoen for alt, var E32014. du fik ikke ret, ifølge din logik betyder det ikke at der aldrig kommer noget, for hos dig SKAL der komme noget.. hvornår?

cigi silk skrev:
Men fortsæt bare jere hobby med at svine mig - jeg kunne bare godt tænke mig det var på et lidt højere intellektueltniveau og ikke på mig som person.


selvsamme retorik benytter du da overfor min person, få sider tilbage.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 15. aug 2014 17:39

For mig handler denne tråd primært om PS4 vs XB1. De fleste ting er velkomne for mit vedkommende, også vilde teorier om at XB1 er død om et år, eller at maskinen har 50 custom chips, der tilsammen gør den dobbelt så kraftig som PS4. Personligt vil jeg helst forholde mig til fakta i den sammenhæng, og så tage spekulationerne, de vilde teorier o.lign. i Xbox One Hardware - more than meets the eye

Ellers er jeg helt på linie med Elgaard. Den der kommer med en påstand har også bevisbyrden, og her snakker vi konkrete beviser. Ellers kan jeg jo også bare påstå, at jeg kan flyve, og så må andre bevise at det kan jeg ikke ;)
Lige nu er PS4 stærkest; beviset kan bla. ses HER. Vi er nøædt til at forholde os til her og nu, alt andet er spekulation (ikke at der er noget galt med det. Det giver også nogle fede diskussioner).
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 15. aug 2014 17:40

*Har selv slettet mit indlæg da det kun bidrog til at tråden gik i loop som jeg selv ønskede den ikke skulle*
Senest rettet af Cena 15. aug 2014 17:47, rettet i alt 3 gange.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Morten Skou » 15. aug 2014 17:40

Jeg har vidst efterhånden sagt det et par gange: tag de personlige ting over PB og lad være med at gå efter manden. Det er lidt ærgerligt, at denne tråd hele tiden tager en drejning, hvor det bliver personer mod personer, i stedet for saglig debat.

Hvis der er folk som du synes skriver noget lort, så brug ignore funktionen til at skille dig af med det.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 15. aug 2014 17:45

Morten Skou skrev:Hvis der er folk som du synes skriver noget lort, så brug ignore funktionen til at skille dig af med det.

Har prøvet at sætte dig på Ignorér Skou. Mange gange nu.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf cigi silk » 15. aug 2014 18:23

Elgaard skrev:
cigi silk skrev:At nogen så ikke mener det er fakta - OK - men hvordan ved du det :?: . Hvad er det fældende bevis ? HVORFOR er det ikke fakta


Typisk religiøst fanboy argument - Det er altså dig der kommer med påstanden, så er det også op til dig at bevise den - ikke op til andre at modbevise den.

Den er vist postet tidligere her i tråden, men siden den tydeligvis stadig er meget relevant, så kommer den lige igen:

Billede


At det her er dit svar siger jo alt. Der er intet håb for at det her forum aktivt vil kunne debatere noget som helst som ikke er mejslet i beton. Det er i virkeligheden mere trist end noget som helst andet :( . Vi er et XBOX forum som burde elsker at spille spil på en XBOX - det hedder jo xboxlife og ikke PS3life, neogaf eller hvad:?:

Jeg har igen og igen fast holdt at det er MIN MENING men at det ikke er trukket ud af røven - men baserer sig på masser af indicier som løbende bliver stærkere og stærkere - det er fakta om i så kan li' det eller ej. Jeg baserer det på de links jeg har lagt ved alle PÅSTANDE - var det en ide at sætte sig ind i det inden man kalder mig den nye messias. Men jeg har erkendt at der desværre ikke er nok interlektuel kapacitet til at forholde sig til det reelle indhold jeg skriver. :(

Jeg savner bare en reel dialog og igen er det trist at det ikke engang kan lade sig gøre på et forum som burde være fyldt med folk som elsker xbox. Men svarene beviser jo bare igen og igen, at det aldrig ændrer sig - og mest af alt er det efter min mening et tab for dette forum, at det ikke kan lade sig gøre og at folk ikke er rummelige nok til det.

I har alle igen vist i ikke kan forholde jer indholdet - FLOT gået - case closed :(
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf cigi silk » 15. aug 2014 18:28

nakka skrev:
cigi silk skrev:selvsamme retorik benytter du da overfor min person, få sider tilbage.


Jeg har ikke kaldt dig idiot - jeg sagde bare at jeg heller ikke bedømmer det her site alene på baggrund af dine kommentarer.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 15. aug 2014 18:48

Når nu ikke en gang de hardcore Xbox folk gider tage stilling til de ting du skriver - tror du så overhovedet der er nogen der gider? Og når nu folk igen og igen ikke gider tage stilling. Hvorfor fortsætter du så?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 15. aug 2014 18:56

cigi silk skrev:Men jeg har erkendt at der desværre ikke er nok interlektuel kapacitet til at forholde sig til det reelle indhold jeg skriver. :(


Det er simpelthen så flot. Du brokker dig over ingen gider have en sober debat med dig, men så vender du dig om og indirekte kalder folk mere eller mindre retarderet. Det er så dumt som noget kan blive.

Folk har igen og igen sagt de vælger at forholde sig kritiske overfor det du poster, fordi det ligger så langt fra virkeligheden. Det ville simpelthen ikke være logisk at MS tager den retning du siger de gør. Det ville ikke være realistisk at vente hvad 1-2 år på at "unleashe" dets fulde potentiale. Det er dérfor folk siger dig imod.

Men du vælger bare at kalde folk blinde, dumme, døve og at de er nogle mindre intelligente får.
Det er derfor ingen gider tage en rigtig debat med dig op. Fordi du tror du har ret og nægter at tage andre folks synspunkter seriøst - fordi du har ret også er den ikke længere.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster