Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 19. feb 2015 16:11

Tager man review fra dualshockers så får det 8.5.

Så ja det får en blandet modtagelse, hvilket jeg egentlig også havde forventet.

Det skal spilles, når der er tid til det :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 19. feb 2015 16:19

Holy shit, først stoppede Sony udviklingen af Vaio, nu TV. Det går skidt for dem:

http://www.dr.dk/nyheder/viden/tech/son ... e-fjernsyn
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 19. feb 2015 16:24

Her er alle anmeldelser :-) med en score på 65


http://www.metacritic.com/game/playstat ... order-1886
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Muggs » 19. feb 2015 16:30

Av av..
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 19. feb 2015 16:57

Mike JezZ skrev:Holy shit, først stoppede Sony udviklingen af Vaio, nu TV. Det går skidt for dem:

http://www.dr.dk/nyheder/viden/tech/son ... e-fjernsyn


Men en potentielt glimrende meddelelse for konsolejerne.

Tv er et tungt område på konkurrencen, det har eksempelvis B&O måtte sande også.

Og mht The Order, så har jeg sjældent været så glad for ikke at have forudbestilt! :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Annxii » 19. feb 2015 20:42

hackNICE1112@ skrev:Her er alle anmeldelser :-) med en score på 65

http://www.metacritic.com/game/playstat ... order-1886

Det må siges at være skuffende efter al den hype, men der er måske en grund til at man så sjældent ser et kulturradikalt spil :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf SteffenPoulsen » 19. feb 2015 22:14

Så nu må det være uncharted der er det næste store håb for ps4 nu hvor The Order bare viste sig at være en flot interaktiv tegnefilm. :-)
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Erroneus » 19. feb 2015 23:56

SteffenPoulsen skrev:Så nu må det være uncharted der er det næste store håb for ps4 nu hvor The Order bare viste sig at være en flot interaktiv tegnefilm. :-)

Mener nogle :) Nogle af os ser spillet for hvad det er. Super poleret, med en god historie, flot udført, god stemning, gode stemmeskuespillere, godt soundtrack, sjovt hektisk gameplay med nogle fede steampunk våben og masser er nerve i nogle af kampene. Men spillet er krydret med lidt quicktime events og har ikke en god replay value, så er det hvad man fokuserer på og ikke alle de andre positive sider, omend så kan man diskutere om quicktime events er en negativ ting, vi er nogle som ikke har noget imod dem, hvis de er brugt intelligent og det er de i The Order 1886.

Men ud over det, så er Bloodborne lige på trapperne, det er ikke lige min type spil, men jeg ved mange ser frem til det.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Theis Jensen » 20. feb 2015 00:09

Jeg mister snart mine grunde til at beholde min ps4. Jeg spiller multiplatform på min xbox one, og når de eksklusive på ps4 så ikke levere, så ser det efterhånden tyndt ud. Jeg ved godt, at der er uncharted på vej, men det er så nok også det eneste jeg virkeligt ser frem til. Jeg gider dog helst heller ikke ende som i sidste genereation, hvor jeg solgte min ps3, men så kun et år senere kom spil som "last of us", beyond two souls, mv.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+2

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Annxii » 20. feb 2015 08:56

Erroneus skrev:
SteffenPoulsen skrev:Så nu må det være uncharted der er det næste store håb for ps4 nu hvor The Order bare viste sig at være en flot interaktiv tegnefilm. :-)

Mener nogle :) Nogle af os ser spillet for hvad det er. Super poleret, med en god historie, flot udført, god stemning, gode stemmeskuespillere, godt soundtrack, sjovt hektisk gameplay med nogle fede steampunk våben og masser er nerve i nogle af kampene. Men spillet er krydret med lidt quicktime events og har ikke en god replay value, så er det hvad man fokuserer på og ikke alle de andre positive sider, omend så kan man diskutere om quicktime events er en negativ ting, vi er nogle som ikke har noget imod dem, hvis de er brugt intelligent og det er de i The Order 1886.

Men ud over det, så er Bloodborne lige på trapperne, det er ikke lige min type spil, men jeg ved mange ser frem til det.

Det lyder for mig mest af alt som om der er nogle, der syntes at det ville være en god ide at klaske Heavy Rain og Gears of War sammen. Jeg ved ikke om det er kombinationen eller udførelsen, der er dårlig. Måske skulle de bare have lavet to forskellige spil. Hvis ikke det var fordi at Sony havde hype'et det til at være den næste store franchise til playstation så tror jeg dog heller ikke det havde fået nær så mange hug.
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf SteffenPoulsen » 20. feb 2015 09:39

Ja faktisk tror jeg også at spillet var blevet bedre modtaget hvis ikke det var så hypet og oversolgt inden release. Lidt ligesom at love et barn den største vaffel is og så møde op med en Filur. Hvis du aldrig havde sagt noget om nogen vaffel på forhånd og bare var dukket op med den Filur var barnet sikkert blevet vildt glad alligevel.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 20. feb 2015 09:45

Lånt fra PSlife

Billede

:D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+2

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niculla » 20. feb 2015 10:15

Jeg kunne rigtig godt lide Ryse, så tror også jeg ville kunne lide det her. Disse typer spil er perfekte til casual gamers, der vil opleve god grafik, fed historie og hyggeligt gameplay.

Indtil nu styrer X1 exclusives dog rimelig hårdt.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde

+6

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Thorpedo29 » 20. feb 2015 10:22

Syntes egentligt bare det er trist at vi ser endnu en stor titel fejle. Selvom Titanfall er rigtigt fedt, syntes jeg stadigt vi mangler de helt store nye titel på den nye gen. Det er jo ikke ligefrem fordi MS har haft langt bedre succes med nye eksklusive titler indtil videre.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Thorpedo29 » 20. feb 2015 10:25

Lige en dobbeltpost: http://www.craveonline.com/gaming/artic ... -xbox-ones

The Order har fået så dårlige anmeldelser at PS4 samlede eksklusiv spil rating nu er lavere end xbox ones.

Mon ikke Uncharted kommer til at ændre det igen :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron