Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf UnrealPirate » 25. jun 2013 21:50

PS: Nogen der ved om Titanfall får en single-player del? Synes at alle kun snakker om multi-player...
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Thorpedo29 » 25. jun 2013 22:06

UnrealPirate skrev:PS: Nogen der ved om Titanfall får en single-player del? Synes at alle kun snakker om multi-player...


Så vidt jeg forstår er det heldigvis kun mp. Træt af spil som cod og bf der bruger ressourcer på en sløj sp kampagne der kun er smidt med for syns skyld. Det er mp spil, så fokuser kun på mp, tak.

Men det ser rigtigt fedt ud, håber det kommer til ps4!
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf UnrealPirate » 25. jun 2013 22:21

Håber jeg også det gør. Men ser du, jeg spiller 98% af tiden kun single player. Da' jeg joinede Live tilbage den 1/3-2003, da' elskede jeg at spille online. Spillede masser af single player, men det var online det gjaldt. Men, så skete der det at ved 360 der blev den på et tidspunkt alle og en hver mands eje. Og det resulterede i at en masse små skod børn sad og spillede spil som de ikke burde eller ikke var gamle nok til. De ved så overhovedet ikke hvordan de skal opføre sig, forældrene er ligeglade, og så skal jeg da' lige love for at de fandt på helt nye sammensætninger af bandeord samt team killing, spawn killing osv. blev opfundet... Så jeg spiller kun online når det er co-op så jeg ikke får det hele ødelagt af en eller anden snothvalp.

Lang historie kort, jeg forventer der er noget ordentligt single player i et spil, ellers bliver det ikke købt :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf LPCRONALDO » 25. jun 2013 22:45

UnrealPirate skrev:Håber jeg også det gør. Men ser du, jeg spiller 98% af tiden kun single player. Da' jeg joinede Live tilbage den 1/3-2003, da' elskede jeg at spille online. Spillede masser af single player, men det var online det gjaldt. Men, så skete der det at ved 360 der blev den på et tidspunkt alle og en hver mands eje. Og det resulterede i at en masse små skod børn sad og spillede spil som de ikke burde eller ikke var gamle nok til. De ved så overhovedet ikke hvordan de skal opføre sig, forældrene er ligeglade, og så skal jeg da' lige love for at de fandt på helt nye sammensætninger af bandeord samt team killing, spawn killing osv. blev opfundet... Så jeg spiller kun online når det er co-op så jeg ikke får det hele ødelagt af en eller anden snothvalp.

Lang historie kort, jeg forventer der er noget ordentligt single player i et spil, ellers bliver det ikke købt :-)


Tror ikke du skal regne med at der blive ved med at være den opdeling på multiplayer og singleplayer som vi er vant til, fra i dag. Det er hvert fald det mange at de nye titler forsøger at efterstræbe, så man får den gode historie og personlighed fra singleplayer, og underholdningen og det sociale samvær ved multiplayer. Personligt synes jeg det er fin udvikling så en meget mere flydende spiloplevelse, i stedet for at der skal være matchmaking og lobbyer og alt mulig andet man er tvunget igennem for at spille med andre. Det bliver et multiplayer spil, som bruger elementer fra singleplayer campaigns osv. så vidt jeg har forstået. :)
LPCRONALDO
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Annxii » 26. jun 2013 06:03

UnrealPirate skrev:PS: Nogen der ved om Titanfall får en single-player del? Synes at alle kun snakker om multi-player...

I den seneste artikel, der har været fremme hvor Titanfall's udviklere snakker om brugen af cloud referer de til, at singleplayer og multiplayer mere eller mindre er smeltet sammen, så der er en masse AI involveret i multiplayer
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Thorpedo29 » 26. jun 2013 07:35

UnrealPirate skrev:Håber jeg også det gør. Men ser du, jeg spiller 98% af tiden kun single player. Da' jeg joinede Live tilbage den 1/3-2003, da' elskede jeg at spille online. Spillede masser af single player, men det var online det gjaldt. Men, så skete der det at ved 360 der blev den på et tidspunkt alle og en hver mands eje. Og det resulterede i at en masse små skod børn sad og spillede spil som de ikke burde eller ikke var gamle nok til. De ved så overhovedet ikke hvordan de skal opføre sig, forældrene er ligeglade, og så skal jeg da' lige love for at de fandt på helt nye sammensætninger af bandeord samt team killing, spawn killing osv. blev opfundet... Så jeg spiller kun online når det er co-op så jeg ikke får det hele ødelagt af en eller anden snothvalp.

Lang historie kort, jeg forventer der er noget ordentligt single player i et spil, ellers bliver det ikke købt :-)


Kan godt følge dig lidt, det kan være et problem på alle spil platforme(pc, ps og xbox) men jeg syntes nu ikke det er så slemt at jeg ville droppe online hvis der ikke var co-op. Det er godt nok mange gode spil oplevelser du går glip af men det er selvfølgeligt dit valg.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf UnrealPirate » 26. jun 2013 07:35

Tak for svarene.

Har godt set spil som NFS Rivals og The Crew hvor de har smeltet single player sammen med multi player. Det at man kan køre for sig selv og mødes i hvert sit spil på den samme vej, og at man så connecter derfra synes jeg lyder ekstremt fedt (set i NFS Rivals). Også det som der skulle være i The Crew at du spiller single player men uden at du skal til at trykke igennem menuer osv., så kan man mødes med sine venner og køre ræs. Dvs., at man har et valg? Det lyder ihvertfald rigtig fedt hvis det bliver sådan frem over. Bare jeg selv kan vælge om jeg vil spille sammen med vennerne eller random spillere...

Så dvs., at der er en single player historie i Titanfall, men hvor kampene så spilles i multiplayer. Er det korrekt forstået? :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf UnrealPirate » 26. jun 2013 07:39

Synes da' at Burnout Paradise's multiplayer var fedt lavet. Bare tryk til højre, vælg multiplayer og så var det det :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Major Oblivious » 26. jun 2013 08:54

UnrealPirate skrev:Så dvs., at der er en single player historie i Titanfall, men hvor kampene så spilles i multiplayer. Er det korrekt forstået? :-)


På baggrund af et interview jeg har læst med ham fra Respawn så nej. De ville ikke opdele holdet i to portioner og udvikle en singleplayer som folk rusher sig igennem og måske 5 % gennemføre.

Det er hans ord, så jeg tror ikke at der er en historie som sådan.. Det var ikke det indtryk han gav i interviewet
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf UnrealPirate » 26. jun 2013 09:43

Men jeg må dog så indrømme, jeg synes det ser rigtig fedt ud... Skal nok overvejes :-)

http://majornelson.com/2013/06/24/a-loo ... ive-cloud/
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf TerrificFalcon » 26. jun 2013 10:11

Major Oblivious skrev:
UnrealPirate skrev:Så dvs., at der er en single player historie i Titanfall, men hvor kampene så spilles i multiplayer. Er det korrekt forstået? :-)


På baggrund af et interview jeg har læst med ham fra Respawn så nej. De ville ikke opdele holdet i to portioner og udvikle en singleplayer som folk rusher sig igennem og måske 5 % gennemføre.

Det er hans ord, så jeg tror ikke at der er en historie som sådan.. Det var ikke det indtryk han gav i interviewet


Der er en historie som sådan, men den er stykket sammen omkring multiplayerkampene, hvilket lyder lidt spøjst. Der er ikke nogen decideret singleplayerdel, og der er heller ikke nogen co-op kampagne, men historien bliver skam fortalt gennem, så vidt jeg kan forstå, cutscenes og andre traditionelle elementer, mens at selve gameplayet kun er multiplayerdelen.

Jeg kom forresten til at tænke på, om det at Titanfall er Xbox-eksklusivt måske hænger sammen med, at Destiny ikke længere er Xbox-eksklusivt. Det havde i hvert fald været rimelig vildt, hvis Microsoft havde fået begge titler til kun at udkomme til Xbox One.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Noga » 26. jun 2013 12:00

Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf -S- » 26. jun 2013 12:07

TerrificFalcon skrev:Jeg kom forresten til at tænke på, om det at Titanfall er Xbox-eksklusivt måske hænger sammen med, at Destiny ikke længere er Xbox-eksklusivt. Det havde i hvert fald været rimelig vildt, hvis Microsoft havde fået begge titler til kun at udkomme til Xbox One.


Er sikker på at TitanFall er tids-eksklusivt efter denne udtalelse: "We of course would want to go further in the future with stuff, but we're just starting out. It's pretty frustrating! We want to be everywhere. We want to put Titanfall everywhere, but that's where we're at. We're starting there."

"It's definitely not out of the question," Emslie said when asked if we could ever see the game on PS4. "We have a huge appreciation for the fans. Coming out and showing it to everybody, we're super nervous and wanted to make sure everybody loved it. We love all our fans, whatever console they support.

"So yeah. We want to make everybody happy, but this is where we're at right now."
http://www.nowgamer.com/news/1962190/ti ... o_ps4.html

Vi så det med Oblivion og det var en pænt opdateret version af X360.
Jeg vil tro at efter TitanFall er udkommet til X1 vil der max gå 12-18mdr før vi ser en PS4 version.
-S-
 


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf munckster » 26. jun 2013 12:20

-S- skrev:
TerrificFalcon skrev:Jeg kom forresten til at tænke på, om det at Titanfall er Xbox-eksklusivt måske hænger sammen med, at Destiny ikke længere er Xbox-eksklusivt. Det havde i hvert fald været rimelig vildt, hvis Microsoft havde fået begge titler til kun at udkomme til Xbox One.


Er sikker på at TitanFall er tids-eksklusivt efter denne udtalelse: "We of course would want to go further in the future with stuff, but we're just starting out. It's pretty frustrating! We want to be everywhere. We want to put Titanfall everywhere, but that's where we're at. We're starting there."

"It's definitely not out of the question," Emslie said when asked if we could ever see the game on PS4. "We have a huge appreciation for the fans. Coming out and showing it to everybody, we're super nervous and wanted to make sure everybody loved it. We love all our fans, whatever console they support.

"So yeah. We want to make everybody happy, but this is where we're at right now."
http://www.nowgamer.com/news/1962190/ti ... o_ps4.html

Vi så det med Oblivion og det var en pænt opdateret version af X360.
Jeg vil tro at efter TitanFall er udkommet til X1 vil der max gå 12-18mdr før vi ser en PS4 version.


Men 12-18mdr er dælme også længe at vente...
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf -S- » 26. jun 2013 12:23

munckster skrev:
-S- skrev:
TerrificFalcon skrev:Jeg kom forresten til at tænke på, om det at Titanfall er Xbox-eksklusivt måske hænger sammen med, at Destiny ikke længere er Xbox-eksklusivt. Det havde i hvert fald været rimelig vildt, hvis Microsoft havde fået begge titler til kun at udkomme til Xbox One.


Er sikker på at TitanFall er tids-eksklusivt efter denne udtalelse: "We of course would want to go further in the future with stuff, but we're just starting out. It's pretty frustrating! We want to be everywhere. We want to put Titanfall everywhere, but that's where we're at. We're starting there."

"It's definitely not out of the question," Emslie said when asked if we could ever see the game on PS4. "We have a huge appreciation for the fans. Coming out and showing it to everybody, we're super nervous and wanted to make sure everybody loved it. We love all our fans, whatever console they support.

"So yeah. We want to make everybody happy, but this is where we're at right now."
http://www.nowgamer.com/news/1962190/ti ... o_ps4.html

Vi så det med Oblivion og det var en pænt opdateret version af X360.
Jeg vil tro at efter TitanFall er udkommet til X1 vil der max gå 12-18mdr før vi ser en PS4 version.


Men 12-18mdr er dælme også længe at vente...


For mig er det ikke længe. Jeg spiller omkring 4-5 retail spil om året, så jeg kan sagtens vente.
-S-
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster

cron