Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf loonitunius » 14. jun 2013 13:42

* indikere at det er launch titlt
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 14. jun 2013 14:03

Slimjay DK skrev:Hvad betyder det at nogle af spillene har en * ?

Og var Final Fanatsy ikke også annonceret til Xbox One ?

EDIT : ser der er flere Final Fantasy .. det er sku da heller ikke til at blive klog på .. lol


Jo Final Fantasy 14 kommer til One. Det andet er vidst bare et MMO der kom næste år.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Combio » 14. jun 2013 22:26

Har lige et par spørgsmål omkring PS4 som jeg håber i kan besvare. ;D
Jeg har været på internettet og søge på om man kunne spille ps3 spil på den nye ps4. Der har været forskellige meninger om det.. Ved i noget om det???
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 14. jun 2013 22:31

Nej det kan du ikke. Men PS3 spil vil løbende blive smidt op i fremtiden, så de kan genkøbes og spilles via. GAIKAI.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf -S- » 14. jun 2013 23:47

Ouch..

Xbox One dev kits med Nvidia GTX 780 til E3 [-X
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=590486
-S-
 


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf BHFanatic » 15. jun 2013 00:14

-S- skrev:Ouch..

Xbox One dev kits med Nvidia GTX 780 til E3 [-X
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=590486


Er du ansat hos Sony?

Vi har forstået at du vil have ps4...
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Noga » 15. jun 2013 00:23

Er alle specs på de to konsoller kendt?
Jeg spørger kun, fordi der jo går rygter om, at PS4 bliver kraftigere, og måske meget kraftigere. Og hvis det er tilfældet synes jeg det er et kæmpe plus. Selvom jeg efter at have læst alle artikler her på Xboxlife så småt er vundet tilbage hos Xbox igen.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 15. jun 2013 00:37

-S- skrev:Ouch..

Xbox One dev kits med Nvidia GTX 780 til E3 [-X
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=590486


Men der var også konsoller der blev kørt på spil, hvor grafikken stadig var vild. Det gik jo hellere ikke synderligt godt med Bad Lag... jeg mener Black Flag på PS4 under præsentationen.

Så det der, giver jeg ikke meget for, hvis jeg skal være ærlig.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf -S- » 15. jun 2013 00:44

EPIC STRIPY: Det er en "battle"-tråd, så find endeligt noget om Sony. Det mangler der i denne tråd ;)

xNoga: Alle specs er officielle og PS4 har markant hurtigere CPU og GPU. Hvis du vil vurdere hvilken konsol du skal have, så læs det her forum igennem og evt neogaf samt pslife.

CaptainKicker: Vidste godt det ikke ville bide på dig :lol:
-S-
 


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf JanR » 15. jun 2013 03:00

Billede

:P
Billede
JanR
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Combio » 15. jun 2013 07:27

CaptainKicker skrev:Nej det kan du ikke. Men PS3 spil vil løbende blive smidt op i fremtiden, så de kan genkøbes og spilles via. GAIKAI.

Så beholder jeg sku bare min ps3. Blops 2 <3
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306



Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Psymatiq » 15. jun 2013 07:57

wow totally changed my MIND jeg bor midt i Congo og har har en forståelse for spil som en 12 årig... GRAFIK ER ALT jeg dedikerer mit liv til playstation nu....
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf spif2001 » 15. jun 2013 08:14

Snakken om at grafikken bliver bedre på PS4 i forhold til Xbox One er lidt ligegyldig imo. Ja, måske vil de ekslusive spil til PS4 blive flottere, men sikkert kun få af dem, mens alle andre software huse, der udvikler til flere platforme vil finde en fællesnævner.

Man vil jo ikke bruge 1 år og 20 mand ektra på at lave ultra textures, bare fordi det kan lade sig gøre. Der skal være økonomi i det, og det vil ikke kunne svare sig, at lave et spil til én platform meget bedre end en anden. Hvis Halo 5 og andre xbox spil kan køre i de nye vilde opløsninger med 60FPS, så kan Xbox One det den skal, og så vil der ikke være noget at hente for udviklerne i, at gøre det endnu bedre.

Ligesom vi så med PS3 og Xbox 360, vil vi til PS4 og Xbox One komme til at se grafik-sammenlignings videoer, der vil gå helt ned i nørde detaljer for at finde forskel. Forskelle som vi med det menneskelige øje ikke lægger mærke til. Det er ligegyldigt.

Én ting er helt sikkert: Jeg vælger ikke min næste konsol udfra den grafik, som den kan præstere i demo grafik engine videoer, for spillene vil alligevel være nogenlunde ens, når de kommer på hylderne.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Major Oblivious » 15. jun 2013 08:26

-S- skrev:EPIC STRIPY: Det er en "battle"-tråd, så find endeligt noget om Sony. Det mangler der i denne tråd ;)

xNoga: Alle specs er officielle og PS4 har markant hurtigere CPU og GPU. Hvis du vil vurdere hvilken konsol du skal have, så læs det her forum igennem og evt neogaf samt pslife.

CaptainKicker: Vidste godt det ikke ville bide på dig :lol:


Der er 5 måneder til release, og vi har ikke engang fået nogen udmeldinger om hvordan konsollerne kører, eller første-hånds rapporter, så har flere allerede valgt alene på grund af små informationsbidder.

Sjovt at hver gang der kommer en ny konsol, så starter det her nerd-rage.. Bevares jeg har selv ligget i skyttegraven og svinet til højre og venstre.. Men hvorfor her, hvorfor ikke maile MS?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron