Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf allanb » 1. okt 2016 11:38

Hvilket er et alm. 8tals stik, ligesom på ps4..
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf TerrificFalcon » 28. okt 2016 13:59

Det er her, at vi har den store PlayStation-diskussion, ikke?

Hello Games har lige tweetet, at "No Man's Sky was a mistake". Hård kost, men fedt at se, at de erkender det. Sikke et skidt år for exclusives på begge platforme. Ses i 2017, siger jeg bare.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 28. okt 2016 14:53

TerrificFalcon skrev:Det er her, at vi har den store PlayStation-diskussion, ikke?

Hello Games har lige tweetet, at "No Man's Sky was a mistake". Hård kost, men fedt at se, at de erkender det. Sikke et skidt år for exclusives på begge platforme. Ses i 2017, siger jeg bare.


Hvor læser du det henne? Læser jeg på deres Twitter må jeg ikke læse noget.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Morten Skou » 28. okt 2016 14:56

Jeg tror måske at de fjernede tweetet igen?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 28. okt 2016 14:58

En hurtig Google-søgning kom frem til, at deres Twitter formentligt er blevet hacked. Man kan ikke længere læse deres tweets.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf TerrificFalcon » 28. okt 2016 15:02

Jeg troede, at deres Twitter havde været beskyttet i længere tid - det hang sammen med et tweet om opdateringer, hvormed jeg tænkte, at der var en vis legitimitet. At deres konto er blevet kapret er nok et godt bud.

EDIT: Nogen har nu bekræftet via Sean Murray's emailkonto, at det var ham, der sendte tweetet, men at en af de andre fjernede det og lukkede kontoen. Han forklarede, at de "haven't been coping well". Hold da op for en PR-katastrofe. Det kan selvfølgelig stadigvæk godt være, at de er blevet hacket, men ellers er Hello Games da godt nok ved at sejle.

EDIT2: Forbes rapporterer, at en anden person fra studiet har mailet dem og fortalt, at det var en utilfreds ansat (hvilket vidst passer meget godt med Sean Murray), som postede tweetet, og at de derefter tog det ned. Enten er det gået helt galt med sikkerheden hos Hello Games, eller også er det bare gået helt galt. Jeg tager mig i hvert fald til hovedet og åbner en fredagsbajer.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 28. okt 2016 15:18

Har du nogle kildeanvisninger?

Virker stadig en anelse voldsomt, at midlertidigt lukke profilen på grund af en intern person har skrevet dette.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf TerrificFalcon » 28. okt 2016 15:26

Mike JezZ skrev:Har du nogle kildeanvisninger?

Virker stadig en anelse voldsomt, at midlertidigt lukke profilen på grund af en intern person har skrevet dette.


Polygon, Jason Schreiber og Forbes. Jason Schreiber rapporterer, at han tror, det er et hack, fordi de har fået forskellige meldinger fra forskellige personer.

Det virker faktisk ikke voldsomt overhovedet at lukke for meget mere end det, indtil der er styr på situationen.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 12. mar 2019 16:40

Mmmh, så skete det endelig. Cross-play med Vs playliste.
Nu kan alle konsolkrigerne rigtig give den gas for deres yndlingsmærke. Næste skridt, at gøre dette til standard i alle cross-platform spil. alle spil bør have en Xbox vs PS4 vs Nintendo vs Mobil gamemode. Det er over 1 milliard spillere, og det sguø en spillerbase der er til at føle på, så rigtig mange flere cross-platform spil, tak

https://www.pocket-lint.com/games/news/ ... cross-play
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+2

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron