Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 2. dec 2015 20:32

Ahh fair nok, mig der misforstod det så. Jeg læste det som at du ikke ville have Tue svarede :)
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 2. dec 2015 20:33

SteffenPoulsen skrev:Andre må da gerne svare mig hvis de deler mening med personen som ønskede mere energi som i dansevideoen og kan fortælle hvorfor. Jeg ønsker skam ikke at provokere nogen, syntes måske bare det virkede som om Tue hellere ville diskutere end svare på noget.


Nej dog ikke, synes blot, som skrevet tidligere, at du opstillede et stråmandsargument og kørte debatten over i noget andet. Dit svar til mig styrkede den holdning. Det kom dog ud lidt hårdt, det kan jeg godt se, det skal jeg gerne undskylde for.

I sidste ende er det kun 8BitWolf der ved det. Jeg skal selvfølgelig ikke kloge mig på hvad han mener og hvorfor han mener det, det må han svare på nu, før at vi kører i flere cirkler :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Erroneus » 2. dec 2015 20:41

Jeg elsker den reklame, men sangen hjælper også, det er lige mig :)

Anyways Sony's reklamekamapgne for PS4 har været meget "for the players" og at det handler om gameren, det tror jeg klinger godt med mange, det gør det i hvertfald ved mig.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 2. dec 2015 20:42

Erroneus skrev:Jeg elsker den reklame, men sangen hjælper også, det er lige mig :)

Anyways Sony's reklamekamapgne for PS4 har været meget "for the players" og at det handler om gameren, det tror jeg klinger godt med mange, det gør det i hvertfald ved mig.


For nu at diskutere topic, så synes jeg også at MS har meget fedt med.

Nedenstående var jeg helt pjattet med (af flere årsager):

Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Erroneus » 2. dec 2015 20:47

True den var super fed, mere af den stil er velkommen.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 2. dec 2015 21:22

Der er også massere af krudt i disse :










PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 2. dec 2015 23:08

Syntes dog stadig dette er en af de bedste

nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 2. dec 2015 23:21

SteffenPoulsen skrev:Andre må da gerne svare mig hvis de deler mening med personen som ønskede mere energi som i dansevideoen og kan fortælle hvorfor. Jeg ønsker skam ikke at provokere nogen, syntes måske bare det virkede som om Tue hellere ville diskutere end svare på noget.


Du må simpelthen vænne dig til at Tue er ENORMT irriterrende. Hver gang jeg feks. spørger ham om hvad klokken er, så vil han hellere diskutere politik i Tunesien.

On-topic:
Fede reklame. Har aldrig set nogen af dem, men ser også kun TV når der er fodbold!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 3. dec 2015 09:29

Cena skrev:
SteffenPoulsen skrev:Andre må da gerne svare mig hvis de deler mening med personen som ønskede mere energi som i dansevideoen og kan fortælle hvorfor. Jeg ønsker skam ikke at provokere nogen, syntes måske bare det virkede som om Tue hellere ville diskutere end svare på noget.


Du må simpelthen vænne dig til at Tue er ENORMT irriterrende. Hver gang jeg feks. spørger ham om hvad klokken er, så vil han hellere diskutere politik i Tunesien.

On-topic:
Fede reklame. Har aldrig set nogen af dem, men ser også kun TV når der er fodbold!


Nu er det jo også en alvorlig politisk situation i Tunesien :lol:

Microsoft mener selv at det har været bedste line-up af spil nogensinde - er i enige?

Jeg må erklære mig enig - især når der er så mange spil jeg stadig ønsker jeg simpelthen ikke har haft grund til at købe pga tid :lol:
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf fodbod1232 » 3. dec 2015 10:14


fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf x8BiTw0LFx » 3. dec 2015 10:23

SteffenPoulsen skrev:Det står der skam ingen steder, jeg prøver bare at forstå hvorfor han savner den samme danse energi hos Microsoft.

Du ligger ord i munden på mig. Jeg har ingen steder skrevet danse energi. Reklamen har en energi jeg endnu ikke har set hos MS. Dens udtryk er på et andet niveau. Ikke stille musik til eksplosioner, som efterhånden er ingrediensen i alle film og reklamer. Det er cool med Frank Sinatra og store robotter der skyder på hinanden, ingen tvivl om det, men Sony har været hele vejen omkring med deres reklame. Hvordan det er at være gamer på deres platform - enkeltheden og energien. Musikken er også lige i øjet. Et track der er med i NFS. Sprødt beat der rocker fra Chemical Brothers.


Jeg savner enkeltheden og energien på Xbox One. Bryder mig ikke om UI'et. Det er bedre end det gamle, men forstår ikke hvorfor det skal være så besværligt at få tilgang til simple ting.

Synes stadig dette er det bedste UI Xbox nogensinde har haft:
Billede
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 3. dec 2015 10:52

CaptainKicker skrev:
nakka skrev:
CaptainKicker skrev:Ang. Nakka - han har fået af vide hvordan han skal opføre sig herinde.


Hvornår, og af hvem?


Det har du fået besked på i privat beskeder.



Nej, det har jeg ikke. Har en samtale med dig om et vitaspil, en med BulletEyeDk, hvor JEG klager over tonen i denne tråd. I øvrigt har jeg sendt flere til pgrundl. Disse beskeder til pgrundl og BulletEyeDk har for mig fint, illustreret HVOR langt man kan gå, før en mod hopper ind. Og kan nemt informere om, at den grænse har jeg langt fra været over. At jeg personligt mener grænsen skulle være andet sted, og derved mine henvendelser til f.eks pgrundl, være handlet på. Det er en anden sag.

Har en besked fra Morten om jeg ikke må trolle i nyhederne, hvilket er før denne tråd.

Hvad er det du tænker på? For som nævnt, så har jeg ikke modtaget disse private beskeder. Og indtil jeg overgår de situationer jeg henviste til i mine beskeder til pgrundl og BulletEyeDk, som ikke viste sig at være nok til modindblanding, ja så tvivler jeg MEGET stærkt på at jeg for disse private beskeder du henviser til...
Ikke i orden at sådan at finde på ting captainkicker.. det er jo næsten som hvis man finder på skjulte chips i maskinerne? :mrgreen:
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 3. dec 2015 11:02

Mike JezZ skrev:

Microsoft mener selv at det har været bedste line-up af spil nogensinde - er i enige?

Jeg må erklære mig enig - især når der er så mange spil jeg stadig ønsker jeg simpelthen ikke har haft grund til at købe pga tid :lol:


Tænker faktisk dette år har været voldsomt tyndt for MS.
Men hvorfor er du enig? Hvad er din begrundelse og kriterier for "bedste line-up af spil" nogensinde?
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 3. dec 2015 11:03

x8BiTw0LFx skrev:Synes stadig dette er det bedste UI Xbox nogensinde har haft:
Billede


Det er simpelthen rendyrket nostalgi. Hold nu fast der var mange gode minder i det gamle UI, det gamle design og ikke mindst Xbox Live før party-funktionen. Ikke at party funktionen ikke er god, for den skulle jo selvfølgelig komme, men det at løbe i randoms var en fed del af onlinelivet.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+2

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Zt3pH » 3. dec 2015 11:18

nakka skrev:
Mike JezZ skrev:

Microsoft mener selv at det har været bedste line-up af spil nogensinde - er i enige?

Jeg må erklære mig enig - især når der er så mange spil jeg stadig ønsker jeg simpelthen ikke har haft grund til at købe pga tid :lol:


Tænker faktisk dette år har været voldsomt tyndt for MS.
Men hvorfor er du enig? Hvad er din begrundelse og kriterier for "bedste line-up af spil" nogensinde?


Den vil jeg også godt have uddybet . Må (desværre) erklære mig enig med nakka.
Jeg synes også det har været et vildt tyndt line up af spil i år...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster