Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf maagaard90 » 6. sep 2014 12:06

De har også lavet en lidt tåkrummende video. 2edgy4microsoft
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niller Interson » 16. sep 2014 10:26

haha ja så fik ms lige købt minecraft for øjnene af sony. et nul til ms.
Niller Interson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Muggs » 16. sep 2014 10:29

Niller Interson skrev:haha ja så fik ms lige købt minecraft for øjnene af sony. et nul til ms.

Synes ikke jeg kan finde noget om at Sony skulle have været interesseret i Mojang?
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niller Interson » 16. sep 2014 10:31

kære muggs. tro mig sony kommer til at kunne mærke den her taktik i deres salgs tal. mens jeg som tidligere nævnt er stor tilhænger af konkurrence på markedet så tror jeg at konsol krigen bliver lidt mere en sidet ny hvor ms har så stor en spiller blandt deres hænder. sony skal virkelig se og få arbejdet på nogle gode titler nu.
Niller Interson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf BOOM » 16. sep 2014 10:33

Tvilver godt nok på at det kommer til at ændre det store mellem Sony og MS, især fordi PS3 + 4 allerede har Minecraft i deres spilkatalog.
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Muggs » 16. sep 2014 10:34

Hvorfor? Minecraft fortsætter på de enheder det allerede er på. Det her har sgu ikke noget med konsolkrigen at gøre. Blot et move hvor MS sikrer dig rettighederne til et spil de kan spinde guld på, på alle tænkelige måder. Og de har jo ikke engang fået skaberne af spillet med ombord.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 16. sep 2014 10:51

Her er lidt spænden læsning om hvorfor MS har købet minecraft :-)

http://kotaku.com/why-microsoft-spent-2 ... 1634807464
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 16. sep 2014 11:05

Niller Interson skrev:kære muggs. tro mig sony kommer til at kunne mærke den her taktik i deres salgs tal. mens jeg som tidligere nævnt er stor tilhænger af konkurrence på markedet så tror jeg at konsol krigen bliver lidt mere en sidet ny hvor ms har så stor en spiller blandt deres hænder. sony skal virkelig se og få arbejdet på nogle gode titler nu.


Har de ikke nogenlunde lige mange eksklusive? Minecraft er iøvrigt udgivet på samtlige platforme.

Den lugter lidt af fanboyism, din kommentar. Arbejder Sony ikke på gode titler såvel som Microsoft gør pt?

Jeg valgte selv Xbox One pga. eksklusive titler, men jeg vil da bestemt ikke sige at der ikke er kvalitet bag Sony's eksklusive - de tiltaler bare ikke mig.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 16. sep 2014 13:10

Msåke er det tid til en dedikeret Gaming as a Service tråd, men min kæphest har fået mere hø over de sidste par dage, og lige så sikker nogle er på at XB1 stadig gemmer på masser af hemmeligheder, lige så sikker er jeg ved at være på, at min vision for remtidens spil kommer til at holde stik.

MS er begyndt at eksperimentere med browser baseret spil og en decideret streaming service (ligesom PS Now).

Kilder:
http://www.playstationlifestyle.net/201 ... e-outdated
http://www.express.co.uk/life-style/sci ... ch+Feed%29
http://www.ibtimes.com/microsoft-readyi ... eb-1689449
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 16. sep 2014 13:35

Niller Interson skrev:haha ja så fik ms lige købt minecraft for øjnene af sony. et nul til ms.


Et børnespil til MS med mange farver, scary shit :lol: 1:0 til MS =D> :lol: :lol:

Hvem fanden går ud over køber en PS4 eller en Xbox One for Minecraft ... :lol: :lol:

Nej, Niller drengen : MS behøver det her spil til deres Windows Mobile platform, fordi det er det mest sælgende spil på iOS samt Android og Windows mobile har det ikke ...
Senest rettet af Slimjay DK 16. sep 2014 13:40, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 16. sep 2014 13:38

Slimjay DK skrev:
Niller Interson skrev:haha ja så fik ms lige købt minecraft for øjnene af sony. et nul til ms.


Et børnespil til MS med mange farver, scary shit :lol: 1:0 til MS =D> :lol: :lol:



Fordi der er dumme MS fanboys der har sagt det herinde om Sony, så gør du det ikke meget bedre ved at gøre det den modsatte vej :P

(Jeg ser din kommentar som en sjov lille drilleri, men er der nok andre der ikke gør :P)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 16. sep 2014 13:41

Mike .. man rider som man sadler ... jeg får lige så meget lort igen, og kan man ikke tåle det, så skal man holde sin fede kæft ... længere er den ikke ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 16. sep 2014 13:47

Først er man helt væk fra vinduet, ved at sige at PS primært er til børn, og så bagefter kan man ikke få hænderne ned når MS har købt det største børnespil i nyere tid :) Det er sku da god humor, der skal have en kommentar med på vejen :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 16. sep 2014 13:49

Slimjay DK skrev:Mike .. man rider som man sadler ... jeg får lige så meget lort igen, og kan man ikke tåle det, så skal man holde sin fede kæft ... længere er den ikke ;)


Jeg tager ingens parti herinde mht fanboys.

Og jeg forsvare skam heller ikke dem der disser PS4 for bare at disse, fx. det med børnespil (omend jeg har været delvis enig grundet hukommelsen fra min vidunderlige barndom med Pandemonium, Jak And Daxter, Ratchet And Clank osv. - det er på ingen måde negativt fra min side, jeg elsker nuttede "børnede spil" fra tid til anden).

Men det er bare ikke løsningen at putte ekstra brande på et bål :) Vær bedre end idioterne, istedet for at synke ned på deres niveau :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 16. sep 2014 14:00

Tak for det gode råd men nej tak ;) der er grænser for galskab og jeg har en titel jeg skal leve op til :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 32 gæster

cron