Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Prozel » 4. sep 2014 12:05

Er det dig Gimmo?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 4. sep 2014 18:17

@Niller

Du er jo helt blæst :lol:

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Ragnarr90 » 4. sep 2014 21:28

Niller Interson skrev:hey venner hva så der ude.

jeg kom i går forbi en stand med en ps4 i og bestemte mig for at prøve den. spillet der var til fri skue var her killzone shadow fall og jeg må ærlig talt indrømme at ps4 måske alligevel har andet end børne spil. killzone havde i hvertfald en del vold og ødelæggelse hvilket var en dejlig variation fra playstations typiske børne/unge centrerede line up. nu har jeg aldrig rigtigt spillet andre killzone spil men det her var sådan set udemærket. kunne være værre.
grafikken var næsten på højde med noget man typisk ser på xbox one som for eksempel ryse og forza motorsport 5 men jeg tror næppe at killzone shadow fall vil kunne måle sig med halo 5 der jo snart kommer til xbox one. der er i det hele taget lidt som om at ps4 halter efter xbox one når det kommer til spil udvalg og desperat forsøger at indhente xbox one. xbox one får ryse og så får ps4 infamous. xbox one får forza 5 og ps4 får drive club. xbox one får halo og ps4 får killzone. der er et klart mønster objektivt set som kan være svært at benægte.
når det så er sagt må jeg jo som sagt bøje mig i støvet og erkende at ps4 alligvel måske har andet en børne spil. til en vis grad. jeg syns ikk bare man kan ignorer den typiske farve rige grafik der er i mange ps4 spil set i forhold til xbox one men et spil som killzone er dog om ikk andet et skridt i den korrekte retning. jeg er stadig ikk helt solgt på ps4 og regner nok ikk med at købe en foreløbeligt men måske xbox one kan få kamp til stregen om nogen år?
som stolt xbox fan kan konkurrencen kun gavne mig da det betyder flere spil men håber dog også at sony får sat lidt fut i hjulene så konkurrencen kan blive skærpet en smule.


Billede
Ragnarr90
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Shooter DK » 5. sep 2014 11:38

Niller Interson skrev:hey venner hva så der ude.

jeg kom i går forbi en stand med en ps4 i og bestemte mig for at prøve den. spillet der var til fri skue var her killzone shadow fall og jeg må ærlig talt indrømme at ps4 måske alligevel har andet end børne spil. killzone havde i hvertfald en del vold og ødelæggelse hvilket var en dejlig variation fra playstations typiske børne/unge centrerede line up. nu har jeg aldrig rigtigt spillet andre killzone spil men det her var sådan set udemærket. kunne være værre.
grafikken var næsten på højde med noget man typisk ser på xbox one som for eksempel ryse og forza motorsport 5 men jeg tror næppe at killzone shadow fall vil kunne måle sig med halo 5 der jo snart kommer til xbox one. der er i det hele taget lidt som om at ps4 halter efter xbox one når det kommer til spil udvalg og desperat forsøger at indhente xbox one. xbox one får ryse og så får ps4 infamous. xbox one får forza 5 og ps4 får drive club. xbox one får halo og ps4 får killzone. der er et klart mønster objektivt set som kan være svært at benægte.
når det så er sagt må jeg jo som sagt bøje mig i støvet og erkende at ps4 alligvel måske har andet en børne spil. til en vis grad. jeg syns ikk bare man kan ignorer den typiske farve rige grafik der er i mange ps4 spil set i forhold til xbox one men et spil som killzone er dog om ikk andet et skridt i den korrekte retning. jeg er stadig ikk helt solgt på ps4 og regner nok ikk med at købe en foreløbeligt men måske xbox one kan få kamp til stregen om nogen år?
som stolt xbox fan kan konkurrencen kun gavne mig da det betyder flere spil men håber dog også at sony får sat lidt fut i hjulene så konkurrencen kan blive skærpet en smule.


Niller, jeg ville virkeligt gerne skrive noget mere konstruktivt, i forhold til hvad de andre gør, når du nu har skrevet så langt et indlæg, men jeg må konstatere, at du gør opgaven umulig for mig. Så derfor vil jeg blot ønske dig held og lykke med din xbox one, som kan tilbyde dig spil, med de helt rigtige voksne farver, som du jo sætter pris på. :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Annxii » 5. sep 2014 14:23

http://www.destinyfragrance.com/

Meget sjov og let spydig reklame :-) det virker umiddelbart lidt underligt at koebe eksklusivrettigheder til reklame men meget sjov maade at svare igen paa
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Erroneus » 5. sep 2014 15:05

Eksklusive reklameaftaler er intet nyt, det har begge firmaer gjort igennem lang tid. Bemærk når nogle spil bliver reklameret i tv, så er det kun den ene konsol som bliver nævnt til sidst.

"nu ude til xxx" f.eks.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 5. sep 2014 15:10

Erroneus skrev:Eksklusive reklameaftaler er intet nyt, det har begge firmaer gjort igennem lang tid. Bemærk når nogle spil bliver reklameret i tv, så er det kun den ene konsol som bliver nævnt til sidst.

"nu ude til xxx" f.eks.

Jep, jeg kanj fx ikke huske, at jeg nogensinde har set en PS/COD reklame.

Synes nu stadig det er noget underligt noget at bruge penge på, for det sikkert ikke billigt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 5. sep 2014 15:17

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Erroneus » 5. sep 2014 17:14

Heh, sødt med lidt drilleri :)

ps. Lad værd med at bruge tid på Youtube comments, det er ren troll fest, bare i de få indlæg #-o
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 5. sep 2014 17:28

Erroneus skrev:Heh, sødt med lidt drilleri :)

ps. Lad værd med at bruge tid på Youtube comments, det er ren troll fest, bare i de få indlæg #-o


Har du først fundet ud af det nu? :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 5. sep 2014 18:11

Erroneus skrev:Heh, sødt med lidt drilleri :)

Jep, og fortjent.

Fandt kun videoen fordi nogen postede den på gfaqs ... som vandalisme :roll: #-o
Man kan også blive FOR sensitiv
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 5. sep 2014 19:21

Har du et link til den tråd? For... eh..Science. :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 5. sep 2014 20:14

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf andeo1707 » 5. sep 2014 20:16

Jeg glæder mig virkelig til at få min Xbox One in ad døren en af de kommende dage, men jeg må kommentere på "Xbox One udskudt pga. lokaliseringsudfordringer -> Lokalisering endnu ikke på plads ved launch".
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 5. sep 2014 22:19

Fundet via Reddit ...

Billede

... :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster

cron