Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 12. aug 2014 09:52

Jeg har også en der ikke larmer ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 12. aug 2014 09:57

tue69 skrev:
Slimjay DK skrev::shock:

Hvad mon det er ??

Comments siger : Until Dawn et spil der blev cancelled til PS3 .....





Jeg er SÅ meget på den rigtige konsol. Spillene bekræfter simpelthen valget, og som vi har skrevet om tidligere herinde, så er det det essentielle.

Fedt at se at horror-genren er blevet genfødt.




It’s most definitely Until Dawn. It’s probably safe to say that the game will also push Project Morpheus, Sony’s VR headset. As we know thanks to Oculus, horror and virtual reality go very well together. It makes a lot of sense for Sony to repurpose the game as a VR title as a way to increase interest in the technology. - See more at: http://www.relyonhorror.com/latest-news ... 3qtZ3.dpuf
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf jepsen80 » 12. aug 2014 10:12

Slimjay DK skrev:Jeg har også en der ikke larmer ;)

Lucky you :) ps4 må da være oppe på en høj fejlrate, med alle dem man kan læse om med en ps4 hvor blæseren brager der ud af :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf First blood DK » 12. aug 2014 10:24

Jeg er også den heldige ejer af en lydløs ps4.
Min søns maskine larmer heller ikke, så du må have fået en defekt maskine.
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf teko92 » 12. aug 2014 10:29

Chipper lige ind her... min PS4 er også lydløs. Min nevøs det samme. Min kollegas det samme. Min kammerats det samme. Kan godt være den skal på værksted ?

Til sammenligning. Min Xbox One er monteret i et skab under TV -> der er cirka 10 cm. luft over og til siderne på strømforsyningen (i separat rum) og 20 cm. over Xbox One boxen. Der er netlåger foran med luft-huller bagtil. Hvis jeg ikke har lågerne til at stå piv-åbent så skal jeg da lige love for at den lyder som en jet-jager efter ret kort tid med Titanfall. Måske den er defekt, eller har I andre samme tilsvarende problemer?
teko92
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf susperia » 12. aug 2014 10:35

jepsen80 skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg har også en der ikke larmer ;)

Lucky you :) ps4 må da være oppe på en høj fejlrate, med alle dem man kan læse om med en ps4 hvor blæseren brager der ud af :)

Jeg tror desværre, at det er fordi vi sammenligner med vores One.
Min larmer også meget, og som jeg har skrevet før, så er det mest irriterende at den ikke holder samme blæser hastighed hele tiden, men at den køre op og ned hele tiden.

teko. Du er den første jeg har set skrive at Ps4 er lydløs, i forhold til One. Står din Ps4 også i det skab?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 12. aug 2014 10:37

Ja, det er ligesom trustpilot ... folk skriver primært kun når de er utilfredse .. Men hvis du mener din larmer mere end den burde, så byt den :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Muggs » 12. aug 2014 10:49

Min erfaring er at min Xbox One ikke larmer alverden. Den står i et tv møbel med lukket bagside, med 5-7 cm luft over. Det siger aldrig mere end den gør når den lige er startet.
Min tidl. PS4 kunne være mere stille, bare ikke ret længe af gangen. Den svingede meget og ofte i blæser hastighed. Og alt i alt larmede den en del mere end Xbox One.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf susperia » 12. aug 2014 10:53

Slimjay DK skrev:Ja, det er ligesom trustpilot ... folk skriver primært kun når de er utilfredse .. Men hvis du mener din larmer mere end den burde, så byt den :)

Jeg ville gerne høre nogle af de lydløse, inden at jeg sender ind.
For den eneste som jeg kender, som havde købt en Ps4, sagde også til mig at hans var lydløs, indtil at han også fik en One, så måtte han da indrømme at Ps4 da sagde en del mere.

Og jeg kan simpelthen ikke se hvordan en Ps4 skal kunne være lydløs, med den lille blæser den har siddende, men det er nok igen bare hvordan man opfatter støj.
I forhold til min One, der er min Ps4 støjende, i forhold til min gamle pc, med 2 stk GTX 570 kort, der er Ps4 meget lydsvag :)
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 12. aug 2014 10:56

Ja, selvfølgelig larmer PS4 mere end Xbox One. Xbox One er jo gigant stor med større blæser i kabinettet og med seperat strømforsyning :)

Men ja, det handler også om hvordan man opfatter støj.

Min PS4 larmer mindre end min Xbox 360 og PS3, og hvis jeg får en One, så larmer min PS4 også :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf susperia » 12. aug 2014 10:58

Slimjay DK skrev:Ja, selvfølgelig larmer PS4 mere end Xbox One. Xbox One er jo gigant stor med større blæser i kabinettet og med seperat strømforsyning :)

Men ja, det handler også om hvordan man opfatter støj.

Ja den er så stor, fordi den har en masse hemmelige kræfter, som den bare ikke har fået lov til at bruge endnu :D

Edit: Til penis folket, så var det Xbox One jeg snakkede om :)
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Briskplayer1 » 12. aug 2014 11:07

Min ps4 larmer heller ik :-) nu har jeg ik høret vhs one, så det kan jeg ik sige noget om
Briskplayer1
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 12. aug 2014 11:25

Hemmelige kræfter som i "luft omkring komponenterne" :) .. eller er det lydchippen der folder sig ud som en slags transformer, så snart driverne og DX12 er i spil :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf susperia » 12. aug 2014 11:29

Slimjay DK skrev:Hemmelige kræfter som i "luft omkring komponenterne" :) .. eller er det lydchippen der folder sig ud som en slags transformer, så snart driverne og DX12 er i spil :)

Jeg har desværre ikke sat mig så meget ind i det vilde monster der gemmer sig der inde.
Men jeg har læst her inde før, at det bliver stort :D
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Major Oblivious » 12. aug 2014 11:35

Prøvede lige at fjerne den HTPC som stod oven på PS4'eren og bootede både Last of Us og Infamous op, og blæseren gik ikke igang nævneværdigt i nogle af dem.. Men jeg har hørt den kører op i de højere niveauer tidligere, men det har været når jeg ikke har gidet at åbne lågen (ingen bagstykke bagpå) Så airflowet har ikke været optimalt
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster

cron