Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Popp » 29. jul 2014 21:45

EA og Microsoft går sammen om ubegrænset spil til Xbox One til $5 om måneden \:D/ \:D/

“EA Access membership unlocks The Vault, a collection of EA’s biggest games on Xbox One ready for you to download and play. During the beta, gamers will have unlimited access to four great EA games: FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 and Battlefield 4, with more titles being added soon. That’s over $100 worth of games for $4.99 a month. You can play these EA favorites as much as you want with the click of a button.”


http://investorplace.com/2014/07/gamestop-stock-gme-ea-access-xbox-one/#.U9gHH2Od59h
Popp
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Frederiksberg

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 21:47

Det lyder mere begrænset end ubegrænset, 4 gamle titler som de fleste allerede har ;) ... Som skrevet her, må de godt beholde det stunt eksklusivt, de får ikke mine penge alligevel .. viewtopic.php?f=1&t=90137&p=1271769#p1271769

Du får det til at lyde som om du får adgang til hele EA's bibliotek af spil, det er ikke tilfældet =D>
Senest rettet af Slimjay DK 29. jul 2014 21:52, rettet i alt 2 gange.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 21:48

... wrong post :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf fenner » 29. jul 2014 21:51

Popp skrev:EA og Microsoft går sammen om ubegrænset spil til Xbox One til $5 om måneden \:D/ \:D/

“EA Access membership unlocks The Vault, a collection of EA’s biggest games on Xbox One ready for you to download and play. During the beta, gamers will have unlimited access to four great EA games: FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 and Battlefield 4, with more titles being added soon. That’s over $100 worth of games for $4.99 a month. You can play these EA favorites as much as you want with the click of a button.”


http://investorplace.com/2014/07/gamestop-stock-gme-ea-access-xbox-one/#.U9gHH2Od59h



Det lyder rigtigt godt :D

Det bliver til en slags Netflix for spil
fenner
Niveau 0
 
Indlæg: 22

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 21:55

Inden i får alt for stiv penis på, så læs hvad der står ;)

The Vault: A Selection of EA games on Xbox One ready to download and play as part of your EA Access membership. At launch, you’ll have access to FIFA 14, Madden NFL 25, Battlefield 4 and Peggle 2. More games will be added over time.


4 "gamle spil til at starte på" der kommer selvfølgelig flere, men hvilket, hvor gamle og hvornår ?

Play First: EA Access members will get to experience trials of new EA games early on Xbox One. Starting 5 days before release, you’ll be able to try the game for at least two hours and then save your progress. Once you purchase the digital or physical copy, you can use your save game and continue the experience.


Betale penge for at få lov at spille en Demo ?

PLUS: All EA Access members will save 10% on EA purchases from Xbox Live. From full digital games to downloadable content, you get 10% off with your EA Access membership.


Fedt nok, Digitale Games er også kun ca. 25% dyrere end Retail, ergo intet sparet

:lol: =D>

Er det 5$ værd om måneden ? :-k ](*,)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf fenner » 29. jul 2014 22:01

Der skal skelnes mellem to ting her!

30 kr. om måneden for at få adgang til EA's bagkatalog + du får lov til at prøve demoer af spil før de udkommer
fenner
Niveau 0
 
Indlæg: 22

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 29. jul 2014 22:06

Slimjay DK skrev:Inden i får alt for stiv penis på, så læs hvad der står ;)

The Vault: A Selection of EA games on Xbox One ready to download and play as part of your EA Access membership. At launch, you’ll have access to FIFA 14, Madden NFL 25, Battlefield 4 and Peggle 2. More games will be added over time.


4 "gamle spil til at starte på" der kommer selvfølgelig flere, men hvilket, hvor gamle og hvornår ?

Play First: EA Access members will get to experience trials of new EA games early on Xbox One. Starting 5 days before release, you’ll be able to try the game for at least two hours and then save your progress. Once you purchase the digital or physical copy, you can use your save game and continue the experience.


Betale penge for at få lov at spille en Demo ?

PLUS: All EA Access members will save 10% on EA purchases from Xbox Live. From full digital games to downloadable content, you get 10% off with your EA Access membership.


Fedt nok, Digitale Games er også kun ca. 25% dyrere end Retail, ergo intet sparet

:lol: =D>

Er det 5$ værd om måneden ? :-k ](*,)


Læs det lige igennem igen, er det ikke meget spændende?.

De får lov til at spille et bagkatalog af spil, ganske kvit og frit, i starten er der de 4 titler, men alle 15-spillene og Dragon Age nævnes som nogle af de nye.

Det med demoer er FØR spillene udkommer, og rabatten er, som du skriver, al downloadable content fra Xbox Live - altså DLC, sikkert også til andre EA-titler - det er egentligt en god deal, synes jeg, blandt andet for dem der køber ting i FUT.

Jeg synes sgu det lyder spændende nok. Det eneste men er, at det begynder at lugte af flere og flere abonnementstjenester, men det har vi set på film, musik og serier, så det skulle vel også ramme spil for alvor.
Senest rettet af tue69 29. jul 2014 22:09, rettet i alt 1 gang.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 22:08

Hvilket bagkatalog ? det her bagkatalog "FIFA 14, Madden NFL 25, Battlefield 4 and Peggle 2"

Wow demo'er af spil før de udkommer .. Jeg husker da at jeg har spillet EA Sports UFC før spillet udkom ganske gratis .

Men det er da fint for EA og MS hvis du vil betale 30 kr for det om måneden.

Når bagkataloget bliver stort nok kunne det være interessant, så frem man ikke allerede har købt de få titler der er noget værd ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 29. jul 2014 22:12

Slimjay DK skrev:Hvilket bagkatalog ? det her bagkatalog "FIFA 14, Madden NFL 25, Battlefield 4 and Peggle 2"

Wow demo'er af spil før de udkommer .. Jeg husker da at jeg har spillet EA Sports UFC før spillet udkom ganske gratis .

Men det er da fint for EA og MS hvis du vil betale 30 kr for det om måneden.

Når bagkataloget bliver stort nok kunne det være interessant, så frem man ikke allerede har købt de få titler der er noget værd ;)


Hvis man ved, at man vil spille EA-titler, så er det da et fint tilbud. Flere sites nævner at 15-titlerne vil være en del af det de første early access spil, så mon ikke de også kommer som en del af kataloget. I så fald så er det da billigt at slippe for 400 kr. om måneden, for at spille FIFA, NHL, NFL m.m.

Og der er jo ikke tale om demoer - det er det fulde spil, som man får et par timers prøvetid i før release. Det er da også en fin feature.

Jeg synes det er spændende.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf fenner » 29. jul 2014 22:14

Slimjay DK skrev:Hvilket bagkatalog ? det her bagkatalog "FIFA 14, Madden NFL 25, Battlefield 4 and Peggle 2"

Wow demo'er af spil før de udkommer .. Jeg husker da at jeg har spillet EA Sports UFC før spillet udkom ganske gratis .

Men det er da fint for EA og MS hvis du vil betale 30 kr for det om måneden.

Når bagkataloget bliver stort nok kunne det være interessant, så frem man ikke allerede har købt de få titler der er noget værd ;)


Tror du skal i seng nu :lol:

Betaen STARTER med FIFA 14, Madden NFL 25, Battlefield 4 og Peggle 2. 4 fantastiske spil som jeg meget gerne vil spille.
Med tiden bliver det tilføjet flere og flere spil.
fenner
Niveau 0
 
Indlæg: 22

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 29. jul 2014 22:17

fenner skrev:
Slimjay DK skrev:Hvilket bagkatalog ? det her bagkatalog "FIFA 14, Madden NFL 25, Battlefield 4 and Peggle 2"

Wow demo'er af spil før de udkommer .. Jeg husker da at jeg har spillet EA Sports UFC før spillet udkom ganske gratis .

Men det er da fint for EA og MS hvis du vil betale 30 kr for det om måneden.

Når bagkataloget bliver stort nok kunne det være interessant, så frem man ikke allerede har købt de få titler der er noget værd ;)


Tror du skal i seng nu :lol:

Betaen STARTER med FIFA 14, Madden NFL 25, Battlefield 4 og Peggle 2. 4 fantastiske spil som jeg meget gerne vil spille.
Med tiden bliver det tilføjet flere og flere spil.


Enig, men jeg vil dog gerne medgive Slimjay, at det hele afhænger af tidspunktet for spillenes indtræden i kataloget.

Hvis først titlerne bliver tilgængelige et halvt år efter release, så giver det ingen mening overhovedet, men hvis de kommer på udgivelsesdatoen, og der er et bredt udvalg, så er det en rigtig god ordning.

Så mangler jeg bare at EA udgiver noget, ud over FIFA, som jeg rent faktisk gider :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 22:25

Tue : Der nævnes da intet om hvorvidt Dragon Ages eller de andre titler kommer day one, der kan lige så vel gå flere måneder før det kommer i deres vault ? Kommer de Day one, så er snakken noget helt andet, men det tvivler jeg rigtig meget på.

Som nævnt så spillede jeg EA Sports UFC FØR spillet kom ud ... Hvilket iøvrigt burde være standard for en demo, men det er en anden snak.

Men ja det er da fint at man får lov at downloade 40 GB fuld spil fremfor en demo der fylder 10GB for at finde ud af at spillet sutter max :)

Havde løsningen været en del af Xbox Live Gold, så var det mega Kudos, men ekstra abonnement, nej tak. Hvad bliver det næste [-X
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 29. jul 2014 22:30

Slimjay DK skrev:Tue : Der nævnes da intet om hvorvidt Dragon Ages eller de andre titler kommer day one, der kan lige så vel gå flere måneder før det kommer i deres vault ? Kommer de Day one, så er snakken noget helt andet, men det tvivler jeg rigtig meget på.

Som nævnt så spillede jeg EA Sports UFC FØR spillet kom ud ... Hvilket iøvrigt burde være standard for en demo, men det er en anden snak.

Men ja det er da fint at man får lov at downloade 40 GB fuld spil fremfor en demo der fylder 10GB for at finde ud af at spillet sutter max :)

Havde løsningen været en del af Xbox Live Gold, så var det mega Kudos, men ekstra abonnement, nej tak. Hvad bliver det næste [-X


Jeg skriver der nævnes, at de vil være en del af early access spillene, altså dem man kan prøve et par timer, ikke at de nødvendigvis er tilgængelige ved launch.

http://www.computerandvideogames.com/47 ... ea-access/

Og der er da mange ting du kan se ud af det fulde spil, som du ikke kan af en demo, så det synes jeg egentligt er fair nok.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 22:42

Så er vi enige .. Bagkataloget er interessant så frem at spillene kommer hurtigt og ikke flere måneder efter release.

Demo delen er set før og for nogle er det vel ok. Det er jo samme funktion som PS3 haft i lang tid, med at man kan spille det fulde spil i en time medmindre andet er nævnt. en feature jeg iøvrigt aldrig har brugt :)

Full Game Trial: Each month we will be offering members the chance to download full games and try them out for a period of time (one hour, unless otherwise stated). After the game trial is complete, simply purchase the game to carry on where you left off. This is a unique way to trial the full game experience and means you don’t have to be restricted to certain levels/game modes when you test out a game.
The games in Full Game Trial will become available to all PS Store users to purchase, but only PlayStation Plus members will have the chance to ‘try before you buy’.
The other great thing about this feature is that you can continue from where you were at the end of the trial period if you decide to buy the game. All game saves and trophies earned during the trial will be unlocked and will show up on your trophy list and your trophy level when you purchase the game. You don’t even have to re-download the game, just purchase and go back to the XMB to access the game.


10% Rabat, hmm ja, til DLC er det vel meget godt, hvis man køber masser af det.


Jeg synes det går i den forkerte retning. For betyder det så at man som normal guld medlem måske ikke ser rabatter på Digtiale EA ting mere, fordi at MS og EA har lavet en wanker deal, der kræver endnu et abonnement :roll:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 29. jul 2014 22:46

Slimjay DK skrev:Jeg synes det går i den forkerte retning. For betyder det så at man som normal guld medlem måske ikke ser rabatter på Digtiale EA ting mere, fordi at MS og EA har lavet en wanker deal, der kræver endnu et abonnement :roll:


Det er nok bare tidens trend. Netflix, Spotify, HBO, ViaPlay osv. osv. osv. har det på andre områder, så en abonnementsservice var på vej, det var nok uundgåeligt.

Man bliver nødt til at se hele formen af det, før man kan beslutte sig for, om det er det værd, men jeg synes umiddelbart det lyder spændende, og egentligt billigt nok, såfremt kataloget er nogenlunde opdateret.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 3 gæster

cron