Prozel skrev:Jeg ved godt Sony har været i økonomiske problemer siden PS3, og betydelige værre end MS. Men tossen bliver ved med at påstå, at Xbox division bidrager til det kæmpe overskud, hold nu.
EDD revenue decreased, primarily due to lower Xbox 360 platform revenue, offset in part by higher Windows Phone revenue. Xbox 360 platform revenue decreased $1.1 billion or 29%, due mainly to lower volumes of consoles sold and lower video game revenue, offset in part by higher Xbox LIVE revenue.
Prozel skrev:Jeg ved godt Sony har været i økonomiske problemer siden PS3, og betydelige værre end MS. Men tossen bliver ved med at påstå, at Xbox division bidrager til det kæmpe overskud, hold nu.
Ikke at jeg tror hverken Playstation eller Xbox bliver solgt lige foreløbigt,
cigi silk skrev:Prozel skrev:Jeg ved godt Sony har været i økonomiske problemer siden PS3, og betydelige værre end MS. Men tossen bliver ved med at påstå, at Xbox division bidrager til det kæmpe overskud, hold nu.
Ikke at jeg tror hverken Playstation eller Xbox bliver solgt lige foreløbigt,
Hvem er tossen, og hvor stor det at Xbox divisionen giver et stort overskud?
IkkNico skrev:$1.3 milliarder er vel også en slags penge, selvom det ikke kun er tjent på spil
cigi silk skrev:- at PS4 altid vil være hurtigere end XB1 til de fleste ting, NOT - det har vi vist snakket om, og du har ikke rigtigt kunne argumentere for at MS ikke får betydelige fordele med PRT - netop fordi maskinen er udviklet til det formål
24 bit deferred lighting engine.
Killzone Shadow Fall:
1080p
1920 x 1080 = 2,073,600
2,073,600 x 8 bit colors x 24 bit = 398,131,200 bits
Divide by 8 to turn into bytes: 49,766,400 Bytes
Divide by 1024 = 48,600 KB
Divide by 1024 = 47.46 MB
~48 > 32
BF4 PS4 (uses same bit depth)
900p
1600 x 900
(((1,440,000 x 8 x 24) / 8 ) / 1024) / 1024 =
32.96 MB
32.96 > 32
BF4 XB1 (uses same bit depth)
720p
1280 x 720
(((921,600 x 8 x 24) / 8 ) / 1024) / 1024 =
21.1 MB
21.1 < 32
Moral of the story, eSRAM is a limit for game engines with dynamic lighting,
EDIT: All of this excludes MSAA which would increase this even more.
Zt3pH skrev:nakka - du er ca. lige så kompetent til at forudse fremtiden som Nostradamus på crack
Nå det er sagt, må du for min skyld hjertens gerne holde live i denne tråd. Kommer til at savne den underholdende læsning hvis du stopper.
Du ved lidt ligesom man ikke har lyst til at se et biluheld, men man kan alligevel ikke helt lade være med at kigge...
styrvolt skrev:Mere ved til bålet
Hvis man ikke orker denne tråds teknik mere kan man nøjes med at holde øje med denne side: http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_v ... ramerates#
susperia skrev:styrvolt skrev:Mere ved til bålet
Hvis man ikke orker denne tråds teknik mere kan man nøjes med at holde øje med denne side: http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_v ... ramerates#
Er pisse ligeglad hvad opløsning det spil køre i, jeg glæder mig ikke mindre til det udkommer, bare fordi at det ikke køre 1080.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster