cigi silk skrev:@JanR - det er helt fantastik. Hvor er dit argument i hele dit lange indlæg. Hvad er det du underbygger med at det jeg siger er forkert....
Du henviser til en masse tåber som ikke forstår Jackass af det der bliver skrevet. Men super godt argument - det holder 100% vand - og super kildekritik der. Ved du hvem der siger det er lort - og ikke mindst hvorfor.
Dine "argumenter" er ikke eksisterende og det er derfor helt umuligt at argumentere med dig. Fortæl mig istedet for om TR vil vøre en forskel og hvis ikke hvorfor. Fortæl mig så hvorfor PS4 vil være lige så god til at anvende TR som Xbox one. Så kan vi tage den derfra. Og indtil da så er dine indlæg helt til grin.
cigi silk skrev:The order 1886, Infamus kører 30FPS - og 1886 sågar 800p, dvs. under Ryse!.
“Currently we do not aim [for] 60 frames per second. In a first person shooter that [surely] makes sense. Also fighting games are undoubtedly predestined for 60 frames. But for us, the cinematic experience is in the foreground [basically focus] – presented in full HD 1080p. In favor of spectacular effects and the highest resolution we restrict ourselves to a fluid 30 frames per second,”
Dr_Gonzo skrev:Cigi >>> Hvornår kan vi regne med at se et multiplatform-spil der kører bedre på Xbox One end på PS4?
Hvis man går op i at ha' den bedste konsol køber man pt. PS4. Hvis Xbox One en dag overgår PS4'eren, kan man bare skifte ud, men hvis vi holder os til ting som er facts lige nu, er spil (grafisk) bedre på PS4.
Og at du synes Ryse er flottere end Killzone, er ret fanboy agtigt, for det er der ikke mange prof folk der mener. At begge spil så er ret kedelige er en helt anden snak.
Du har et hav af gange i denne tråd sagt, på den ene eller den anden måde, "I rest my case", men alligevel bliver du ved med at vende tilbage.
Mest af alt lyder du som en gambler, der har spillet på den forkerte hest og bliver ved med at skrige "Den kommer på opløbet, bare vent og se!" Nogen gange kommer hesten også i opløbet, men oftest gør den ikke.
Popp skrev:Hvilke prof folk mener da at killzone ser bedre ud end ryse?
30 fps vs 60 fps kan også være et designvalg. Nogle spil, f.eks. trediepersons spil har drager ikke så stor fordel af 60fps, som f.eks. FPS'er gør. Udviklerne kan derfor vælge kun at køre 30FPS, men så skrue op for andre effekter.
Erroneus skrev:30 fps vs 60 fps kan også være et designvalg. Nogle spil, f.eks. trediepersons spil har drager ikke så stor fordel af 60fps, som f.eks. FPS'er gør. Udviklerne kan derfor vælge kun at køre 30FPS, men så skrue op for andre effekter.
Et godt. eksempel som er Ratchet & Clank spillene som kørte 60 FPS i de første par udgaver, men de skiftede til 30 FPS, fordi de gerne vil skrue op for den grafiske kvalitet, da selve gameplay og spillet stadigvæk fungerende fint under 30 FPS.
...
The Order 1886 kører i øvrigt 1080p, som du kan se af her.
cigi silk skrev:Det er helt utroligt - i denne her tråd bliver jeg ved med at blive beskyldt for at jeg bare smider en masse lort ud. Alligevel er der ikke nogen som har kunnet argumentere mod det jeg siger. Xbox one vil udnytte TR på en måde der vil sætte PS4 på plads. Hvorfor skulle MS ellers have ofret GPU units mod at implementere ESRAM på samme die. Det ville have været langt nemmere bare at gøre som PS4 - det er standard komponenter - som de så flot selv har sagt.
cigi silk skrev:@styrvolt - principielt har du ret. Men ikke helt . For det første er DX11.2 implementationen betydeligt længere fremme end OpenGL som det også henvises til ovenfor. [..] PS4 er ikke hardwaremæssigt optimeret til TR - det skal gøres softwaremæssigt. [..]
Latency is one of the main factors. GDDR5 kills the latency and loses many cycles while switching from read to write. althoug, tiling kills some of the GDDR5 tricks becaus of really small reads that are performed. so the bandwidth is crippled and the latency is worse. Tiling would be still better than nothing, but GDDR5 is not good at this.
DDR3 has a better latency, and the bandwidth is more resistend against small reads. And there is the "small" esram. Latency is really good, the GPU has the same speed as the esram (no need for sync-cycles between esram and GPU) just to say it, is optimal for tiling (still not counting in the move-engines which also save cycles and bandwidth).
Major Oblivious skrev:Men udvikleren for Elite Sniper 3 sagde jo at der ikke var nok ESRAM i Xbox One til at det kunne garantere 1080p, men at de smed forskellige små "chunks" ind i dem.
Så det skyldes at MS ikke har vist dem, hvordan man kan gøre det smartere ?
Dybest set en ny måde at bage kagen på..
Brugere der læser dette forum: Ingen og 90 gæster