Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Too Nizzle » 7. nov 2013 23:28

Slimjay DK skrev:gadvide om vi ser et lignende tilbud i DK :

Buy 2 get one free

Billede


Det gør vi nok ikke .. vi må betale ved kasse 1 !!


Af dømme af at vi skal give 3.500 for dyret viser i mine øjne at de ikke er specielt interesseret i DK - så kan ikke forestille mig at de ville lave kampagner som dette. Ved ikke rigtigt om jeg vil bebrejde dem nu hvor de rent faktisk ikke skal konkurrere med Xbox One før engang i de nye år - hvorfor så smide penge i et sikkert marked.

Jeg ville i hvert fald være meget meeeget overrasket hvis vi ser så gode tilbud herhjemme - i hvert fald indtil Xbox one lander officielt.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 7. nov 2013 23:45

De havde vel heller ikke behøvet at gøre det i USA ? PS4 udkommer en uge før Xbox One og er allerede 100$ billigere :) og iøvrigt er det nok ret begrænset hvor mange PS4'er der står på hylden som folk bare kan rive ned af hylden.....

Men ja, du har ret. De maskiner der kommer til DK i år er jo allerede udsolgt, så de kan sætte prisen som de har lyst .. desværre
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Too Nizzle » 8. nov 2013 09:21

Mit gæt er at Sony er lidt bange for Xbox One i USA - så det er det eneste marked der skal "kæmpes" for, da EU og Asien formentligt allerede er tabt.
Jeg tror Sony vil gøre at for at indtage United States of Xbox nu hvor de rent faktisk har en chance. Så mit gæt er at alt hvad der hedder markedsføring, kampagner og lignende bliver allokeret derover for at øge chancerne for verdensherredømmet :) Det er måske lidt skuffende fordi en af årsagerne til mit skift er jeg var træt af Microsofts USA-fokus - så håber lidt at Sony kun gør det indtil de har fået fodfæstet derovre.

Ja spørgsmålet er jo så bare om det er Sony, Nordisk Film, butikkerne eller en kombination af alle 3 som vælger at udnytte situationen til at presse flere kr ud af os :(
Synes måske bare det er lidt synd da prisforskellen er en af PS4s store fordele lige pt. så det er synes de ikke udnytter det. Men kan jo godt være de gør når der ikke længere er forudbestillinger flere måneder frem.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Erroneus » 8. nov 2013 10:35

I Skandinavien er det desværre Nordisk Film som er nogle affer. De vil hverken tage de sjove bundles hjem eller have interessante tilbud.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Major Oblivious » 8. nov 2013 10:39

Mon ikke at Coolshop laver parallel-import som de gør med Xbox One ? Dermed tager bundles hjem
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 8. nov 2013 12:42

Erroneus skrev:I Skandinavien er det desværre Nordisk Film som er nogle affer. De vil hverken tage de sjove bundles hjem eller have interessante tilbud.


Hørt !
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Thorpedo29 » 8. nov 2013 12:46

Erroneus skrev:I Skandinavien er det desværre Nordisk Film som er nogle affer. De vil hverken tage de sjove bundles hjem eller have interessante tilbud.


Er Nordisk film ejet af Sony eller er der en anden god grund(penge) til de har enerettten?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Shooter DK » 8. nov 2013 13:38

Hvis nogen er interesseret, så er her en multiplayer video, fra battlefield 4, på ps4, som viser spillets frame rate.
http://www.youtube.com/watch?v=pT1-mXZBDMM
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Noga » 8. nov 2013 13:59

Shooter DK skrev:Hvis nogen er interesseret, så er her en multiplayer video, fra battlefield 4, på ps4, som viser spillets frame rate.
http://www.youtube.com/watch?v=pT1-mXZBDMM


Og for os (mig) som intet aner om sådan noget, er det så godt eller skidt det videoen viser? :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 8. nov 2013 14:12

Noga skrev:
Shooter DK skrev:Hvis nogen er interesseret, så er her en multiplayer video, fra battlefield 4, på ps4, som viser spillets frame rate.
http://www.youtube.com/watch?v=pT1-mXZBDMM


Og for os (mig) som intet aner om sådan noget, er det så godt eller skidt det videoen viser? :D


Det er jo ikke godt når der er framedrops, det kan betyde dårlig programmering eller at man trækker mere på systemet end det kan håndtere ;)

men hvis der ikke havde været den tæller på, ville jeg heller ikke vide at den rent faktisk faldt i frames, syntes ikke man kan se det på video'en .. En ting er at man kan måle sig til noget, en anden ting er om det er noget man bemærker når man spiller.

Hvordan måler de egentlig frameraten på konsol spillene ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Noga » 8. nov 2013 14:14

Slimjay DK skrev:
Noga skrev:
Shooter DK skrev:Hvis nogen er interesseret, så er her en multiplayer video, fra battlefield 4, på ps4, som viser spillets frame rate.
http://www.youtube.com/watch?v=pT1-mXZBDMM


Og for os (mig) som intet aner om sådan noget, er det så godt eller skidt det videoen viser? :D


Det er jo ikke godt når der er framedrops ;) men hvis der ikke havde været den tæller på ville jeg heller ikke vide at den rent faktisk faldt i frames, syntes ikke man kan se det på video'en .. En ting er at man kan måle sig til noget, en anden ting er om det er noget man bemærker når man spiller ;)

Hvordan måler de egentlig frameraten på konsol spillene ?


Haha, nej, så langt er jeg dog med! Men jeg synes bare, som du selv siger, at man ikke særlig tydeligt kunne se det, når måleren viste der var framedrops! :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf andersfc3 » 8. nov 2013 14:45

andersfc3
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Lowlandet » 8. nov 2013 15:14

Nu skal jeg ikke mocke PS4 men en Reddit bruger har efter et par ugers brug med den nye controller oplevet voldsomt slid:

Billede
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Thorpedo29 » 8. nov 2013 15:49

Hold da helt kæft, det ser sgu skidt ud. Enten er manden gået helt amok eller også er Sony på vej ud i en epic shit storm af klager.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Lowlandet » 8. nov 2013 15:57

Thorpedo29 skrev:Hold da helt kæft, det ser sgu skidt ud. Enten er manden gået helt amok eller også er Sony på vej ud i en epic shit storm af klager.


Uanset hvad så kan man ikke have brugt sin controller så meget efter 2-3 uger, så ja Sony er lidt ude og skide på den der.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron