Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Bavi » 20. aug 2013 19:40

tue69 skrev:
Bavi skrev:
tue69 skrev:Vil det sige, at man får Xbox One udgaven gratis, hvis man køber et Xbox 360 spil, som senere udkommer til Xbox One? Jeg troede kun det drejede sig om eventuelle Season Passes m.m.?


Nej nej.. Det var bare mig der drømmede videre efter 'MS ja tak.'

Jeg skal ikke umiddelbart have en PS4, så holdte mine drømme på egen banehalvdel :)


I så fald tag et kig på Xbox One-tråden - Skou har lige postet noget, der muligvis kan få dine drømme til at gå i opfyldelse :)


Det tør jeg ikke. Har lige været i bad og sidder i rene underbukser.

Synes Sonys bud på en Next Gen konsol er rigtigt spændende. Var helt vild med dashboardet. Xbox Ones er jo bare mere af det samme. Man kan garanteret ikke engang flytte rundt på de forpulede titles.. :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Ziqma2 » 20. aug 2013 19:40

29 November udkommer ps4 også i DK
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf TerrificFalcon » 20. aug 2013 19:43

tue69 skrev:Vil det sige, at man får Xbox One udgaven gratis, hvis man køber et Xbox 360 spil, som senere udkommer til Xbox One? Jeg troede kun det drejede sig om eventuelle Season Passes m.m.?


Jeg mener ikke, at Microsoft har annonceret noget i den stil. Læg mærke til, at det kun var Ubisoft/EA titler. Amazon har i dag, mener jeg da det var, annonceret at man kan købe Xbox 360-udgaven af de samme spil der, og så bytte dem + $10 til Xbox One-udgaven senere hen. Det ville ikke undre mig, hvis GameStop kom med noget lignende herhjemme, og at det var Ubisoft/EA der gerne ville have det sådan - byt udgaven fra current-gen ind og få next-gen udgaven til 100kr oveni bytteværdien, fx. Tror ikke at Xbox-ejere ender med at gå glip af den aftale der.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Bavi » 20. aug 2013 19:46

TerrificFalcon skrev:
tue69 skrev:Vil det sige, at man får Xbox One udgaven gratis, hvis man køber et Xbox 360 spil, som senere udkommer til Xbox One? Jeg troede kun det drejede sig om eventuelle Season Passes m.m.?


Jeg mener ikke, at Microsoft har annonceret noget i den stil. Læg mærke til, at det kun var Ubisoft/EA titler. Amazon har i dag, mener jeg da det var, annonceret at man kan købe Xbox 360-udgaven af de samme spil der, og så bytte dem + $10 til Xbox One-udgaven senere hen. Det ville ikke undre mig, hvis GameStop kom med noget lignende herhjemme, og at det var Ubisoft/EA der gerne ville have det sådan - byt udgaven fra current-gen ind og få next-gen udgaven til 100kr oveni bytteværdien, fx. Tror ikke at Xbox-ejere ender med at gå glip af den aftale der.


Især med titler der er crossplatform. Det ville være MEGET mystisk, andet end at Xbox følger trop.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf WozziFuzz » 20. aug 2013 19:46

hvornår er MS' gamescom-show?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 20. aug 2013 19:47

TerrificFalcon skrev:
tue69 skrev:Vil det sige, at man får Xbox One udgaven gratis, hvis man køber et Xbox 360 spil, som senere udkommer til Xbox One? Jeg troede kun det drejede sig om eventuelle Season Passes m.m.?


Jeg mener ikke, at Microsoft har annonceret noget i den stil. Læg mærke til, at det kun var Ubisoft/EA titler. Amazon har i dag, mener jeg da det var, annonceret at man kan købe Xbox 360-udgaven af de samme spil der, og så bytte dem + $10 til Xbox One-udgaven senere hen. Det ville ikke undre mig, hvis GameStop kom med noget lignende herhjemme, og at det var Ubisoft/EA der gerne ville have det sådan - byt udgaven fra current-gen ind og få next-gen udgaven til 100kr oveni bytteværdien, fx. Tror ikke at Xbox-ejere ender med at gå glip af den aftale der.


Det virker sandsynligt, ja :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf TerrificFalcon » 20. aug 2013 19:47

WozziFuzz skrev:hvornår er MS' gamescom-show?


Klokken 9 i morges, så det er du gået glip af.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 20. aug 2013 19:52

Efter dagens Gamescom fører XB1 helt klart på point her, men jeg afventer stadig TGS, launch og ikke mindst børnesygdommene, før den endelig beslutning tages
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf WozziFuzz » 20. aug 2013 19:53

TerrificFalcon skrev:
WozziFuzz skrev:hvornår er MS' gamescom-show?


Klokken 9 i morges, så det er du gået glip af.


Damn
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Bavi » 20. aug 2013 19:54

IkkNico skrev:Efter dagens Gamescom fører XB1 helt klart på point her, men jeg afventer stadig TGS, launch og ikke mindst børnesygdommene, før den endelig beslutning tages


Fordel: Xbox Ones, startproblemer er -forhåbentlig- long gone når den officielle launch rammer DK... :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Psymatiq » 20. aug 2013 19:56

IkkNico skrev:Efter dagens Gamescom fører XB1 helt klart på point her, men jeg afventer stadig TGS, launch og ikke mindst børnesygdommene, før den endelig beslutning tages


enig

så lige den nye trailer fra titanfall ser sku okay ud

Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 20. aug 2013 19:59

Psymatiq skrev:
IkkNico skrev:Efter dagens Gamescom fører XB1 helt klart på point her, men jeg afventer stadig TGS, launch og ikke mindst børnesygdommene, før den endelig beslutning tages


enig

så lige den nye trailer fra titanfall ser sku okay ud



Glæder mig :-) hvornår var det nu det udkommer :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Benja190782 » 20. aug 2013 20:02

IkkNico skrev:Efter dagens Gamescom fører XB1 helt klart på point her, men jeg afventer stadig TGS, launch og ikke mindst børnesygdommene, før den endelig beslutning tages


Hvorfor det - hvad er der da sket? Hvorfor fører de mener du? Jeg har været på arbejde hele dagen og har ikke hørt en skid. Fortæl, fortæl? :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 20. aug 2013 20:05

Benja190782 skrev:
IkkNico skrev:Efter dagens Gamescom fører XB1 helt klart på point her, men jeg afventer stadig TGS, launch og ikke mindst børnesygdommene, før den endelig beslutning tages


Hvorfor det - hvad er der da sket? Hvorfor fører de mener du? Jeg har været på arbejde hele dagen og har ikke hørt en skid. Fortæl, fortæl? :D



Se på forsiden her og pslife .. bl.a. Bliver Fifa 14 bundled med alle Xbox one pre-orders ..

Ps4 får release d. 29 november osv. osv :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Aberrant Simon » 20. aug 2013 20:06

Billede

Billede
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster

cron