Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Meistar » 20. jun 2013 22:30

CaptainKicker skrev:Vi har fattet det. Playstation 4 er bedre end Xbox One. Neogaf og IGN har talt. Lad nu bare manden købe Xbox One.

Det er trist at det ikke er spillene der taler. Xbox One står RIGTIG stærkt med lineuppen, og konsollen er mindst ligeså stærk på de fleste af de punkter. Personligt, så er mange af de punkter fuldkommen ligegyldige, og bare en undskyldning for at du ikke længere kan bruge "DRM" og "24 timer check" som argument mere... nårh ja, og Kinect....

inb4 meistar osv. - [indsæt smøre om at jeg intet ved om det] & XBOX FANBOY, CAPTAINKICKER!!! :)


Jeg køber PS4 og muligvis Xbox One.
Du køber Xbox One.

Jeg respekterer dit valg, men ikke din måde at debattere på (-:
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Morten Skou » 20. jun 2013 22:33

Meistar skrev:Jeg køber PS4 og muligvis Xbox One.


Det er da en ændring fra dine tidligere udmeldinger, hvor du gik benhårdt efter PlayStation 4 fordi din "roommate" skulle have den. Er det fjernelsen af DRM der har fået dig til at genoverveje den?

Tror selv at jeg ender ud med at købe begge to.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf -S- » 20. jun 2013 22:36

Morten Skou skrev:Jeg er i øvrigt fuldstændig ligeglad med indiespil, det har været MEGET få ud af alle de indiespil der var på Xbox 360, der rent faktisk var værd at smide penge efter.


Måske fordi Microsoft "tvang" indie-udviklere ind i deres arcade-afdeling? Skaf en udgiver, ellers dur dit spil ikke - det er ikke ligefrem det man gerne vil have at vide, når man står med et spil som skal koste 30,-.. 30,- delt i 3 = 10,-
- Ikke en særlig god fortjeneste, og jeg kan sagtens sammenligne mange af de spil vi har set på Xbox Live med nogle af de 6,- apps som er på iOS.
-S-
 


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Meistar » 20. jun 2013 22:36

Morten Skou skrev:
Meistar skrev:Jeg køber PS4 og muligvis Xbox One.


Det er da en ændring fra dine tidligere udmeldinger, hvor du gik benhårdt efter PlayStation 4 fordi din "roommate" skulle have den. Er det fjernelsen af DRM der har fået dig til at genoverveje den?


Jep at DRM og always online er fjernet har gjort at jeg genovervejer den (:
Jeg håber nemlig på et godt Gears.

PS4 købes stadig så min roomate og jeg kan spille mod/med hinanden.
Xbox One ville så være til de eksklusive der nu måtte være.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Morten Skou » 20. jun 2013 22:39

Meistar skrev:
Morten Skou skrev:
Meistar skrev:Jeg køber PS4 og muligvis Xbox One.


Det er da en ændring fra dine tidligere udmeldinger, hvor du gik benhårdt efter PlayStation 4 fordi din "roommate" skulle have den. Er det fjernelsen af DRM der har fået dig til at genoverveje den?


Jep at DRM og always online er fjernet har gjort at jeg genovervejer den (:
Jeg håber nemlig på et godt Gears.

PS4 købes stadig så min roomate og jeg kan spille mod/med hinanden.
Xbox One ville så være til de eksklusive der nu måtte være.


Tror at mange hardcore gamere ender ud med den tilgang til det - jeg gør det samme, men bare omvendt.

Men der er selvfølgelig også mange der ikke køber begge to, og jeg tvivler også på at jeg gider at have PS4 stående fremme. Den ryger nok som PS3 i en kasse, og taget frem når jeg skal spille et eller andet. Har egentlig mest brugt min PS3 til Blu-ray de sidste mange år, og selv det er jeg holdt op med.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Meistar » 20. jun 2013 22:42

Morten Skou skrev:
Tror at mange hardcore gamere ender ud med den tilgang til det - jeg gør det samme, men bare omvendt.

Men der er selvfølgelig også mange der ikke køber begge to, og jeg tvivler også på at jeg gider at have PS4 stående fremme. Den ryger nok som PS3 i en kasse, og taget frem når jeg skal spille et eller andet. Har egentlig mest brugt min PS3 til Blu-ray de sidste mange år, og selv det er jeg holdt op med.


Jeg får også en voldsom hylde i form af X360, PS3, Wii U, PS4 og Xbox One (;
Aner ikke hvordan der skal blive plads til alt.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf arnel925 » 20. jun 2013 22:56

Hold da op de her PS fanboys er irriterende hehe alt er bare perfekt på playstation ifølge dem... har de måske glemt at PS3 var offline over 26 dage på et tidspunkt... og bare for 2 dage siden var der fejl med PS update som de blev nødt til at trække tilbage.... Xbox one kommer til at have mere flydende interface selv hvis sony havde 16gb ram kunne de ikke finde ud af at lave et ordenligt interface. Men begge konsoller kommer til at have deres fordele, spiller selv mest på min playstation 3 pt på grund af last of us, men det hele er vel smag og behag.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Meistar » 20. jun 2013 23:04

arnel925 skrev:Xbox one kommer til at have mere flydende interface selv hvis sony havde 16gb ram kunne de ikke finde ud af at lave et ordenligt interface.


Stop nu med at drage konklusioner for noget du ikke har styr på.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf arnel925 » 20. jun 2013 23:26

Meistar skrev:
arnel925 skrev:Xbox one kommer til at have mere flydende interface selv hvis sony havde 16gb ram kunne de ikke finde ud af at lave et ordenligt interface.


Stop nu med at drage konklusioner for noget du ikke har styr på.

Jeg drager min konklusion ud fra det jeg har set, xbox one kan på mindre end et sekund skifte fra spil til tv fra tv til musik fra musik til internet... det vil jeg give min venstre hånd på at Playstation 4 ikke kan.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Krisgebis » 20. jun 2013 23:29

-S- skrev:
Morten Skou skrev:Jeg er i øvrigt fuldstændig ligeglad med indiespil, det har været MEGET få ud af alle de indiespil der var på Xbox 360, der rent faktisk var værd at smide penge efter.


Måske fordi Microsoft "tvang" indie-udviklere ind i deres arcade-afdeling? Skaf en udgiver, ellers dur dit spil ikke - det er ikke ligefrem det man gerne vil have at vide, når man står med et spil som skal koste 30,-.. 30,- delt i 3 = 10,-
- Ikke en særlig god fortjeneste, og jeg kan sagtens sammenligne mange af de spil vi har set på Xbox Live med nogle af de 6,- apps som er på iOS.

Du ved vist ikke særligt meget om Xbox 360 kan jeg forstå :D
Lille hint: Farvede kilder vil ikke give dig et særligt nuanceret billede
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Meistar » 20. jun 2013 23:36

arnel925 skrev:
Meistar skrev:
arnel925 skrev:Xbox one kommer til at have mere flydende interface selv hvis sony havde 16gb ram kunne de ikke finde ud af at lave et ordenligt interface.


Stop nu med at drage konklusioner for noget du ikke har styr på.

Jeg drager min konklusion ud fra det jeg har set, xbox one kan på mindre end et sekund skifte fra spil til tv fra tv til musik fra musik til internet... det vil jeg give min venstre hånd på at Playstation 4 ikke kan.


PS4 kan skifte fra spil, til PS store, til browser, til video eller andet med et klik og et sekunds skift.
Ikke voice command, med et klik på den controller man allerede sidder med i hånden.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 20. jun 2013 23:42

napper lige din først CaptainKicker

1.Jaaahh, der 3-400 til forskel i Danmark. Havde forskellen været 1000,-, så kunne det være et kæmpe +... Men fint punkt. I Danmark er dette punkt bare ikke så vigtig, medmindre du var lynhurtig og udnyttede Coolshops fuckup. Billig er ikke altid lig med bedre.
men den er billigere, og prisen kan nemt nå at blive bedre - ala coolshop fuckup. at sige prisen ikke kan være en grund til at vælge et køb.. det virker mystisk.


2.Er det virkelig vigtigt? Personligt ser Xbox One bedre ud som en maskine, på et TV bord.
alt efter hvem du er, kan dette være meget vigtig - og dermed en begundelse for valg af konsol (at strømstikketkassen er inde i maskinen, kan også være en fordel for mange, der vil skjule ledninger osv.)

3.Spekulation, spekulation. Lad os nu i virkeligheden se spillene i aktion. Sagde man ikke også at PS3 vil rykke røv på Xbox 360? Lol, Fallout 3 osv. - kom nu ned på jorden med de specs. Går du op i specs, burde du måske overveje PC gaming.
ja der blev snakket en del omkring xbox360vsps3 specs i sin tid. der er dog en STOR FORSKEL. de bruger samme arkitektur, samme setup mm. dette gør at det vil være tosset IKKE at tro, der kommer en forskel. og hvorfor stole på udviklerne.. de laver bare de spil vi skal spille. publisheren der skal sælge dem, derimod...


4.Har virkelig aldrig hørt om Kinect gå i stykker, medmindre man er så dum, at man selv gør skade på Kinect, så er sgu sakueme selv ude om det. Kinect går ikke bare i stykker. I øvrigt, mange af de features med Kinect er jo awesome! Den kan måle hvordan du reagere i horrorspil, og klø mere på, og bruges til at gøre oplevelser i spil sjovere, uden du skal stå og hoppe som et fjols. Se Kinect som noget der kan ende med at overraske dig godt, uden du faktisk kun skal bruge den, men også bruge controller. spekulation, sepkulation. lad os nu se det i aktion, for det var ikke meget guf over "better with kinect" på xbox360. hvorfor skulle dette være anderledes. og kinect skal da ikke bestemme om mit horror spil skal "klø mere på", det skal give mig den fulde spiloplevelse.
og kinect er da gået istykker. søg da lige på google! og gør den det ved xbone.. ja se kan det være du ikke kan spille dine spil (som ikke bruger kinect). dealbreacker for mange.



5.Ok? Hvad har det med os og gøre? Det skal vel ikke definere et køb, at folk på Fillipnierne ikke kan spille dag 1.
at der mulighed for at der skabes dårlig salg/omdømme.. også kan vi få en situation som med ps3/wii u.. hvor mange 3partsspil ikke kom/kommer i starten. kan dette ikke få indflydelse for ejere i danmark?

6 Smag og behag. Jeg synes PS+ er en dårlig udlejningsservice du betaler for hvert år, uden du selv vælger indhold. Xbox Live er bedre end PSNetwork, og sådan er det bare. Hvis man synes andet, er man hvis lidt for fanboy. Selvfølgelig har PS4'ern oppet sig, men stadig. Xbox Live er svær og overgå. Men ja, PS+ giver mere for pengene... men oplevelsen tæller mere i min verden.
du må satme gerne komme med nogle tal, for at et spil fifa køre bedre på xboxlife end på psn. for ellers kan du da ikke bare fyre en kommentar som den af. dermed er oplevelsen indtil du beviser andet, den samme. jeg kan spille og alt det gejl MS har vist på xbone, på samme måde på ps4. og når man så betaler (hvilket alle ikke gør 49 millioner live - mod 79 solgte enheder ), ja så for man mere i hatten ved ps+

7 Hvis du kan betale 3500,- for en konsol, kan du nok også punge ud for et spil. Ellers, Project Spark og Killer Instinct.
du antager at vi alle har ligemange penge. kan kaste om med dem mm. det er sku ikke iorden. mikkel der går med aviser, tjener og spare sammen. han skal vælge et køb af konsol. han kan betale 3000-4000 for en af de konsoller. den ene for han 4spil med dag et (uden meromkostninger for ps+), og der er flere annonceret. og ja KI har hvor mange kæmpere til rådighed? de 4 f2p på ps4 giver mulighed for alle spillets falsetter uden minitransaktioner. project spark? bliver det endnu en milo? lad os se det i aktion, LBP kan også skabe tower defence, shootere mm. men det vil være et godt køb, hvis man kun kan købe et spil. kommer det dag 1, hvor man nu skal købe konsollen?

8Igen, definere det virkelig et konsolvalg? Hvis du har konsol, har du Xbox Live pga. det sociale. Hvis man ikke har, jamen så spiller man højst sandsynligt lokalt.
hvorfor har man live? er det et must hvis man vil spille xboxspil? hvis man nu kun spiller singleplayerspil (det må da være nogle af de 30 millioner xbox360enheder der kun bruges til singleplayer - jeg kender et par. de må benytte af andre muligheder for at chatte sammen når de spiller deres forskellige spil), jamen så kan de chatte uden brug af telefon computer osv. så for dem er det da et + i valget af konsol.


9Ja fordi det kan man ikke se via. stort set alle SmartTV, computere, mobiler, tablets... Troede vi købte konsoller for at SPILLE på dem?!
syntes ellers microsoft gør et stort nummer udad, at den skal bruges til andet? og når den mest populære enhed, til at vise netflix er ps3(ikke tvet, tablet eller mobillen). ja så er dette et udmærket argument for at beholde en sonykonsol


10 Denne patch tager få øjeblikke. Er det endnu et tamt argument pga. DRM ikke længere kan debatteres? Mon ikke man kan få en disc-version med patchen hvis det skal gå helt galt. Lad os nu lige få detaljer på det her, og er det virkelig et konsol valgs-problem?
for dem der bor steder uden internet - dette er dog ikke et problem i danmark, det medgiver jeg. blev skrevet i den hurtige omgangs tryk tryk tryk.


11 Gælder vel også på Xbox One. Hvis ikke, bliver det nok snart annonceret eftersom at der er Facebook, Twitch & YouTube apps på Xbox Live.
har du et link til dette? for som det er nu, så nej.. den kan xbone ikke - hvilket derfor er et fint argumentation for preorder af en anden konsol. ændres dette inden udgivelse kan man ændre sin preordre. som det er nu, virker det som et plus for sonys konsol

12 Hahahaha, den her gider jeg ikke engang diskutere.
hvorfor? har du prøvet de 2 kontroller? hvorfor skal vi så ikke høre på dem der har? specielt når folk benytter det som et argument for at købe en xbox.. jamen dog, enten lader man være med at bruge det som argument, og venter til man står med den i hånden, ellers må man stole på dem der har stået med dem i hånden.


13Hørt om PC? De fleste PS4 indiespil, kan man få nu til ingen penge. Plug en controller i din PC, lé problem solved. Medmindre du viiiiirkelig gerne vil have trophies!! hvad er nu det? nå, så playstation ejere skal bare spille fable, minecraft, world of tanks mm. på sin pc.. for der kan man spille disse spil?. ved at xboxen ikke er indievenlig, jamen det betyder at hits braid mm. ikke dukker op på xboxen. mange arcadespil/udviklere er gået væk fra xboxen (til sony og pc). det kan betyde at de næste store hits ala trails, the walking dead, minecraft ikke dukker op på xboxen.. det må da være et plus for dem der køber en ps4, om man har en pc eller ej.

14 Okay? Must buy PS4 now... Lad os nu se, om ikke Microsoft finder en løsning... og hvis ikke, så hiver jeg Oddworld frem på PS1... Men igen, det er et plus, men igen, ikke en vild fordel, imo..
er glad for du skriver IMO. for dette kan som overstående betyde, mange downloade spil ikke kommer til xbox (slemt i en tid hvor vi gerne vil downloade ting hva). og du vil ikke spille de 2/3 nye oddworld spil, men hellere spille det gamle ps1spil? jamen hvorfor købe en ny xbox, for at spille et nyt forza, halo eller minecraft.. behold du din xbox360 - den kan spille de gamle udgaver. det kan altså være store titler xboxen kan miste. et vigtigt valg for kommende konsol ejere - spil der kommer/kan komme til konsollen. selvfølgelig svært at spå om hvilke titler der bliver hits.. men mange af dem kommer nok ikke til din xbox. ingen fez 2 f.eks.

15Her giver jeg dig ret. Det er bare ikke en overvejelse der falder mig ind, når jeg skal købe en konsol og vurdere hvor stærk en konsol er.
nej, men dette kan da have indflydelse på f.eks. de fezfans, der har oplevet dette, og set hvordan ms' regler har gjort deres spiloplevelse ikke blev bedre. de vælger måske udfra dette. du gør ikke. det er fint.. men lad være med at tro, at fordi du ikke tager et valg på disse grundlag, at andre ikke gør..

16Tag lige de indiespil fra, samt Planetside. Så er vi altså lidt nede. I kan bare tage Titanfall fra også så. Igen, personligt mener jeg at Xbox One står 1000x stærkere launch mæssigt med eksklusive spil.
tag du gerne indiespil fra. tallet er det samme - det er alle fra sonys egne hold/second party (f.eks er ready at down 2party - de smider et aaa spil ud i the order1886 - ingen af disse laver indiespil - eller de har ikke mens de har været ved sony. ændre det sig? link?). men lad os trække spil som titanfall fra xboxholdet, også kigger vi på et par kinecttitler :)


17Hvad fanden kan vi bruge Xbox 360 kontra PS3 til. Skal vi ikke tage en generation af gangen? Eller er Nintendo 64 også meget bedre pga. Occarina of Time? (JA!)
viser vel en pejling mod hvad vi kan forvente? det er der faktisk en del der ender med at vælge konsol på. kvaliteten af eksklusive spil. bare se her på siden, der er en del der alene grundet ND, vil købe en ps3/ps4. hvorfor? de laver kvalitet i særklasse -dermed de høje metascores.


18Yeah okay, du har 1 time ekstra i Bad Lag... Black Flag, og lidt ekstra til Watch Dogs. Så er tidseksklusivt vel et kæmpe + for Microsoft? Battlefield, Call of Duty etc. - Men okay, nyd dine ekstra skins.
mnja, tidseksklusivtet er en hel anden ting (og noget der er et stort plus for ms). men med det, der ved vi det kommer til ps4. med det eksklusive indhold - som du allerede mener du kan bestemme om folk syntes om eller ej - det forbliver på ps4. i et spil som diablo, hvor folk går op i loot.. ja der er eksklusiv loot da fedt. i store spil som Asscreed, batman og watch dogs (som er et af de spil, flest nævner som et køb dag 1), er mere gameplay/missioner da et stort plus (ligesom flere maps, er det i skydespil). og dette kan da nemt bestemme hvilken platform folk køber deres spil til.

19What?
det er da fedt man har ham med. ligesom det er fedt nintendo har Miyamoto. manden skaber store hits for børneflokken. og de spil, kan vende vægtskålen når der købes konsol


20Kæmpe plus, for dem der ejer Vita. Som dag 1 Vita ejer siger jeg; KØB EN VITA!!!
og et kæmpe plus for dem der har en pc, tablet eller mobiltelefon - playstation app understøttes også her, med de samme funktioner som den har på vitaen..

21Det er en feature der på papiret lyder fedt... og så ender det måske alligevel med at være "bleh.."
kan du ikke også give mig lottotallene for næste uge? du som kan se ind i fremtiden?. hvis funktionen kan virke for gaikai og onlive, hvorfor så ikke vita, tablets og mobil?

22[Vent og se. ;)
vent og se hvad? har du insider viden? har du kendskab til feltet? arbejder du selv inden for dette område?.
hvis ikke, hvorfor skal du som "uvidende" inden for feltet, ikke stole på dem der gør?



23. 300.000 servere.
300.000 virtuelle servere ;). hvor mange var det MS havde ved 360udgivelsen? og der fandt man jo udad det var viruelle servere - hvilket ikke er en dårlig ting. men det har INTET med gaikai at gøre/eller muligheden, og patenterne for cloud gaming

24Oh virkelig, er det en konsols styrke? Kom nu lidt...
for hr jensen, der skal købe en konsol, der ikke følger hardcore med i gamingverden. han har kun set mainstream mediet fortælle (og sikkert forkert på flere områder), om konsollerne. han har set hvordan MS har fucket rundt (det samme har en del gamere). der skabes en utryk følelse omkring MS og dens xbox. dette for indflydelse på hans/deres køb af konsol. og tror du ikke der er nogen, der vil føle sig taget i numsen, hvis MS efter udgivelse pludselig vender på en terklerken igen?.

25Såsom? Der er intet officielt, og du skal nok ikke regne med Titanfall og Dead Rising 3 på PS4. Tro mig.
hvorfor ikke? det var da det samme som folk sagde med DLC til gtaIV, the elder scrolls 4, bioshock og mass effect. jamen dog.. de er alle på ps3 alligevel. også selvom MS/publisherne/udviklerne kaldte dem eksklusive. nej det kan selvølgelig ikke gentage sig med titanfall og dead rising (hvis 2'er pludselig dukkede op på ps3.. selvom serien var eksklusiv til MS). dette er helt sikkert med til at, sørge for at nogle, der ville købe en xbone for disse spil (samt en ps4), bare holder sig til en ps4. og som sagt, titanfall kommer jo til pc, og som du tidligere nævner.. så skal man bare spille de spil der ikke kommer til ens konsol der.

26Eternal Sonata kom da først sent til PS3? Og det er efter min mening, det bedste JRPG i forrige generation. Men JRPG er ikke et stærkt segment for gamers udenfor Asien, og nu hvor Microsoft alligevel ikke sælger i Japan, så kan det vel være ligemeget. Men vil dog sige at Disgaea serien er et stort plus, og hvis de nye spil ikke bliver portet til Vita, så kan jeg være tvunget til at købe en PS4 om 4-5 år.
med den lille smule info jeg har om dig, så er det da en genre du nyder. og i denne generation har der været MANGE eksklusive jrpgs til ps3. og det er en niche serie.. men med spil som f.eks ni no kuni, gøre det rigtig godt.. ja så må der være mange fans. og de vælger altså derfor nok en ps4 - endnu et valg truffet udfra spil. og ja eternal sonta er fedt, og det kom med ekstra indhold på ps3 (flere figurer, udstyr mm. - er det en bagatel?). og tales serien kommer, som det ser ud nu, kun på ps4


27What?
du kender til kvalitet spil fra Naughty dog, SSM, sucker punch. Turn 10 laver gode spil. 343 og sikkert også Lionhead ?. men hvor jeg så vil kunne forsætte sonys liste med store studier der laver kvalitetspil alene udfra navnet (salgstal og metascore) så VED vi ikke om der kommer kvalitet udad Black Tusk, Microsoft Games Victoria og Microsoft Osaka. det kan vise sig at være godt. det kan også være lort. men med en god track record, så er det ikke ofte det sker.

28Igen, er det noget der påvirker dit valg af konsol? Jeg synes nu nok at Microsoft har forkælet os med gode tilbud over de mange år.
ikke mit valg, men der er andre som gerne vil have masser af 0.99$ spil når de udkommer. eller hvad med et til 2$, 4$? osv. og hvad med deres mystiske regler om dlcpriser/størrelse på indhold. dette betyder f.eks at witcher 3s dlc muligvis koste penge på xboen, hvor de derimod med sikkerhed kunne sige dette ikke vil ske på ps4 og pc. men du betaler gerne for noget, der er gratis på den anden konsol?

og lad mig slutte med dette. det kan godt være nogle punkter for DIG ikke har betydning, men for de 100+ millioner MS gerne vil sælge konsol til, ja der kan flere af dem, betyde at de køber en ps4 istedet.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf arnel925 » 20. jun 2013 23:45

Meistar skrev:
arnel925 skrev:
Meistar skrev:Stop nu med at drage konklusioner for noget du ikke har styr på.

Jeg drager min konklusion ud fra det jeg har set, xbox one kan på mindre end et sekund skifte fra spil til tv fra tv til musik fra musik til internet... det vil jeg give min venstre hånd på at Playstation 4 ikke kan.


PS4 kan skifte fra spil, til PS store, til browser, til video eller andet med et klik og et sekunds skift.
Ikke voice command, med et klik på den controller man allerede sidder med i hånden.

Desværre ikke noget som er vist live fra SONYs side, som Microsoft gjorde ved deres press conference... men nu må vi se når de to konsoller udkommer, så kan vi tag den derfra..
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 20. jun 2013 23:47

arnel925 skrev:
Meistar skrev:
arnel925 skrev:Xbox one kommer til at have mere flydende interface selv hvis sony havde 16gb ram kunne de ikke finde ud af at lave et ordenligt interface.


Stop nu med at drage konklusioner for noget du ikke har styr på.

Jeg drager min konklusion ud fra det jeg har set, xbox one kan på mindre end et sekund skifte fra spil til tv fra tv til musik fra musik til internet... det vil jeg give min venstre hånd på at Playstation 4 ikke kan.


må vel heller lige vise dig denne

ser ud til du mister din venstre hånd :D

og søg lige efter "fifa hack" eller hvad tråden hed. det var noget der fyldte her på xboxlife.. mens playstation ejere bare spillede videre ;)

arnel925 skrev:Desværre ikke noget som er vist live fra SONYs side, som Microsoft gjorde ved deres press conference... men nu må vi se når de to konsoller udkommer, så kan vi tag den derfra..

og vi fandt så senere udad det var fake, og ikke kørte livetv, eller ligeså flydende. vil du selv finde wires gennemgang af dette (video med folk fra MS - hun er sød). eller skal jeg finde den til dig.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Meistar » 20. jun 2013 23:50

arnel925 skrev:
Meistar skrev:
PS4 kan skifte fra spil, til PS store, til browser, til video eller andet med et klik og et sekunds skift.
Ikke voice command, med et klik på den controller man allerede sidder med i hånden.

Desværre ikke noget som er vist live fra SONYs side, som Microsoft gjorde ved deres press conference... men nu må vi se når de to konsoller udkommer, så kan vi tag den derfra..


Hvorfor så komme med den konklusion nu i dit tidligere indlæg?
Vent til konsollerne udkommer. Med PS4'erens kræfter, så vil der være mere end rig mulighed for multitask, hurtig skift af menuer/programmer mm.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron