Xboxlife forum

Diablo III

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Diablo III

Indlægaf spif2001 » 9. sep 2013 10:43

Lidt ærgerligt, at man ikke kan vælge splitscreen ligesom LEGO spillene gør det. Det fungerer rigtig godt.

...men kunne jo være man skulle prøve det via system link, når spillet er faldet så meget i pris, at kopi nummer 2 kan købes. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo III

Indlægaf trigger » 9. sep 2013 11:33

Dette indlæg kan bare slettes
Senest rettet af trigger 9. sep 2013 11:55, rettet i alt 1 gang.
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: Diablo III

Indlægaf Banno » 9. sep 2013 11:55

Lige en bonusinfo. Elgigantens udgave inkluderer Infernal Helm (25% bonus experience item), som man egentlig kun ville få ved forudbestilling. Den er værd at tage med, hvis man allerede har spillet det på PC.

Jeg synes, konsoludgaven er klart bedre end PC-udgaven. Det virker helt rigtigt at styre med en controller som barbarian.

Og loot i forhold til PC... hvor skal man næsten starte :)

Jeg levellede min barbarian til 60 her i weekenden og gennemførte Inferno også. Jeg noterede mine legendary drops ned. Fandt den første på level 23 og der droppede 27(!) legendaries i alt på min vej til 60. Udover det fik jeg yderligere 13 legendaries ved at gennemføre Inferno (heriblandt en sweeeet 1600 dps one-hander :)).
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: Diablo III

Indlægaf Zt3pH » 9. sep 2013 12:18

Banno skrev:Lige en bonusinfo. Elgigantens udgave inkluderer Infernal Helm (25% bonus experience item), som man egentlig kun ville få ved forudbestilling. Den er værd at tage med, hvis man allerede har spillet det på PC.

Jeg synes, konsoludgaven er klart bedre end PC-udgaven. Det virker helt rigtigt at styre med en controller som barbarian.

Og loot i forhold til PC... hvor skal man næsten starte :)

Jeg levellede min barbarian til 60 her i weekenden og gennemførte Inferno også. Jeg noterede mine legendary drops ned. Fandt den første på level 23 og der droppede 27(!) legendaries i alt på min vej til 60. Udover det fik jeg yderligere 13 legendaries ved at gennemføre Inferno (heriblandt en sweeeet 1600 dps one-hander :)).


Hjelmen følger også med hvis man køber i GS uden at forudbestille...
Den er dog ubrugelig
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Diablo III

Indlægaf Banno » 9. sep 2013 12:37

Hjelmen følger også med hvis man køber i GS uden at forudbestille...
Den er dog ubrugelig


I disagree. Hvis man allerede har gennemført spillet på PC og 'bare' vil til 60 og i gang med at spille Inferno og paragon levels, så er 25% bonus xp meget værdifuldt. Den skærer måske 3-5 timer af den tid.

Men derefter er den ganske rigtig ubrugelig :)
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: Diablo III

Indlægaf Mike.B » 9. sep 2013 13:45

Nu var jeg så heldig at jeg fandt skemaet til Cain Armor set der giver 30% bonus xp, plus andet gear jeg havde gav mig samtidig 119 bonus xp per kill, så det kan godt gå stærkt med at lvl op.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Diablo III

Indlægaf A42Merlin » 10. sep 2013 09:02

Nu får jeg nok mit eksemplar idag og jeg glæder mig faktisk helt vildt til at komme igang, selvom jeg har 2 lvl 60 på PC :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo III

Indlægaf spif2001 » 10. sep 2013 09:07

Hvis man ikke har fået det endnu eller bare vil prøve det, så kom der en demo i går:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/Produ ... e=GameDemo

The demo version of Diablo III includes all five powerful Hero classes, local and online multiplayer, and game progression up to the Skeleton King. Demo saves can be carried forward to the full game.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo III

Indlægaf A42Merlin » 10. sep 2013 09:08

Vil hellere have det fulde spil :) Men ellers tak for info ;)
Senest rettet af A42Merlin 10. sep 2013 09:09, rettet i alt 2 gange.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo III

Indlægaf spif2001 » 10. sep 2013 09:08

A42Merlin skrev:Vil hellere have det fulde spil :) Men ellers tak for info ;)

du kan bruge saves fra demo i det fulde spil.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo III

Indlægaf A42Merlin » 10. sep 2013 09:09

Det kan da være jeg vil prøve det hvis den ikke ligger i postkassen idag :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo III

Indlægaf iiMSchulerDK » 10. sep 2013 12:39

Nogen der er nået så langt, at folk er kommet i rank 60 og er på inferno? er selv noget dertil med et par venner og i gang med at farm-run (søge efter gode items), men har dog svært ved at finde NETOP det jeg skal bruge... Nogen der kender nogen trading forums for konsol? Har kun kunne finde PC... :(
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Diablo III

Indlægaf Lasborg » 10. sep 2013 17:50

spif2001 skrev:
A42Merlin skrev:Vil hellere have det fulde spil :) Men ellers tak for info ;)

du kan bruge saves fra demo i det fulde spil.


Fedt, så bliver det demoen først. Min lokale blockbuster havde ikke spillet, og de kunne ikke engang sige om de fik det torsdag når der kommer varer.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Diablo III

Indlægaf Major Oblivious » 10. sep 2013 20:11

Det er jo for fedt!!

Sidder og spiller demoen lidt, og bliver nød til at have det. Ved godt at det er gris og kalde diablo hack n' slash, men det er dælme rart at kunne mashe en controller frem for en mus ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Diablo III

Indlægaf Lasborg » 11. sep 2013 12:38

spif2001 skrev:Hvis man ikke har fået det endnu eller bare vil prøve det, så kom der en demo i går:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/Produ ... e=GameDemo

The demo version of Diablo III includes all five powerful Hero classes, local and online multiplayer, and game progression up to the Skeleton King. Demo saves can be carried forward to the full game.



Nå demoen jeg har hentet har kun barbariab og wizard.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron