Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 4. jul 2014 11:55

Blandina skrev:
Major Oblivious skrev:Nu har de ændret Xbox Live status til at der kan være fejl med at finde og downloade tidligere købte ting.

Men jeg kan ikke starte en chat med MS, så har ikke mulighed for at finde ud af, hvad der er op og ned lige nu.
Nogle som vil smide et link til den side, som normalt starter en chat med Xbox Support ?


Du kan altid checke Live status her
http://support.xbox.com/en-GB/xbox-live-status


Det havde han set, da han netop henviser dertil i hans post. Jeg sad i aftes og kunne ikke få lov til at hente GwG - ej heller her til formiddag, hvor jeg så skriver til xboxsupport på twitter. Herefter opdager jeg at det kun er i chrome jeg har problemet. Siden vil ikke indlæses, og går jeg i incognito mode vil den ikke åbne log in boksen, men det er måske en failsafe. :) Det fungerede fint for mig i firefox. Håber det løser sig i chrome.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JesperN2820 » 4. jul 2014 12:38

Blandina skrev:Så der er ingen regional lås. Så stop venligst dit trolleri JesperN2820 :lol:


Troll tror hver mand troller... :)

Jeg er 100% sikker på at jeg beholder alle køb. Jeg er blot i tvivl om hvorvidt jeg stadig kan købe billigt i US når DK market place er live? I dit eksempel har du IP i et ikke-launch land og påviser at du kan købe og overføre ml to locales. Så langt så godt.

Efter sept vl DK også være live med et marketplace - og din IP vil gøre MS opmærksom herpå. Situationen er analog til den wave 1 lande har idag, ogbrugere fra Australien, UK mv brokker sig heftigt over digitale priser - hvorfor shopper de så ikke bare i US? (Jaja, jeg ved godt amerikanerne også brokker sig, men de er bare forkælede :D )

Men vi får se i sept - jeg håber på det bedste frem mod oktober.novembers monsun af fede spil!

Vh Jesper (untrolled)
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 4. jul 2014 13:07

JesperN2820 skrev:
Blandina skrev:Så der er ingen regional lås. Så stop venligst dit trolleri JesperN2820 :lol:


Troll tror hver mand troller... :)

Jeg er 100% sikker på at jeg beholder alle køb. Jeg er blot i tvivl om hvorvidt jeg stadig kan købe billigt i US når DK market place er live? I dit eksempel har du IP i et ikke-launch land og påviser at du kan købe og overføre ml to locales. Så langt så godt.

Efter sept vl DK også være live med et marketplace - og din IP vil gøre MS opmærksom herpå. Situationen er analog til den wave 1 lande har idag, ogbrugere fra Australien, UK mv brokker sig heftigt over digitale priser - hvorfor shopper de så ikke bare i US? (Jaja, jeg ved godt amerikanerne også brokker sig, men de er bare forkælede :D )

Men vi får se i sept - jeg håber på det bedste frem mod oktober.novembers monsun af fede spil!

Vh Jesper (untrolled)
Det er vel ik værre end du bare bruger en VPN til at købe spillene på PC og så installere dem på din xbox? ellers vil jeg garantere et kæmpe marked for salg af keys til xbox one (som der allerede er til PC og PS4)


Edit: har lige siddet og googlet lidt og kan se at microsoft support i feb 2014 har sagt at spil skiverne er region free og dermed skulle codes også være region free
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Jetsonboy » 6. jul 2014 18:09

Så er der kommet nyt billede op på Xbox.com! Har forsøgt flere steder om man kan forudbestille den day one de reklamere med, men uden held. Forstår bare ikke disse billeder så ... :-/ Undtagen CDON.COM men skal ikke handle med dem.

Billede

Billede
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 6. jul 2014 22:51

Hvis du vil ha Day One Editions, er du ca. 1 år for sent ude...
(Overdrivelse kan forekomme)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 7. jul 2014 02:24

Jetsonboy skrev:Så er der kommet nyt billede op på Xbox.com! Har forsøgt flere steder om man kan forudbestille den day one de reklamere med, men uden held. Forstår bare ikke disse billeder så ... :-/ Undtagen CDON.COM men skal ikke handle med dem.

Hvad er der galt med cdon? De har altid været fine overfor mig.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 7. jul 2014 07:56

Bavi skrev:Hvis du vil ha Day One Editions, er du ca. 1 år for sent ude...
(Overdrivelse kan forekomme)


Forkert...! Dette er fra forsiden af xbox.com d.d.:

Billede

Tror Xboxen i sort kasse er lig med Day One edition.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 7. jul 2014 08:23

munckster skrev:
Bavi skrev:Hvis du vil ha Day One Editions, er du ca. 1 år for sent ude...
(Overdrivelse kan forekomme)


Forkert...! Dette er fra forsiden af xbox.com d.d.:
Tror Xboxen i sort kasse er lig med Day One edition.

Tror du ikke han mener det sarkastisk? :roll:
Er sgu da også lidt tosset de kalder det for en Day One edition når den nu den ved den danske release er
ikke mindre en 287 dage gammel. ;)

Men ja, Day One Edition er dem i de sorte kasser.
Du kan også se Day One Editon controlleren uden på kassen.

Her er et billede af min Day One Edition jeg fik tilbage i november sidste år, hvor du også kan se den sorte kasse:

Billede
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 7. jul 2014 10:53

BuBubbi skrev:Er sgu da også lidt tosset de kalder det for en Day One edition når den nu den ved den danske release er
ikke mindre en 287 dage gammel. ;)


Jeg tror der ville have været rigtig mange gale mennesker hvis ikke de sendte Day One edition i sort boks og med Day One controller på de sene markeder. Det er slemt nok as is. Jeg er stadig på kanten om jeg skal have den eller ej her ved DK launch. Det er nok lidt afhængig af hvad vi har af penge og om vi kan se muligheden for at komme af med de digitale titler som medfølger.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 7. jul 2014 12:16

Jeg skal nok købe dit FIFA 15 til en god pris.. :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 7. jul 2014 12:22

BuBubbi skrev:
munckster skrev:
Bavi skrev:Hvis du vil ha Day One Editions, er du ca. 1 år for sent ude...
(Overdrivelse kan forekomme)


Forkert...! Dette er fra forsiden af xbox.com d.d.:
Tror Xboxen i sort kasse er lig med Day One edition.

Tror du ikke han mener det sarkastisk? :roll:
Er sgu da også lidt tosset de kalder det for en Day One edition når den nu den ved den danske release er
ikke mindre en 287 dage gammel. ;)


Meget muligt - sarkasme går ofte ikke igennem på skrift :D

Men ja, det er da lidt fjollet, et eller andet sted, at kalde det day-one (fik også min X1 ved launch).
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 7. jul 2014 13:16

Jeg forstå stadig ikke folks undren over det hedder en day one her i DK ved launch - den har jo ikke været på markedet herhjemme før, så derfor er det vel day one i DK på trods hvornår den ellers må være udkommet på andre markeder?

En film der har præmiere i USA før den har i DK(som sker mange gange stadigvæk) hedder jo stadig en præmiere film i DK selvom den måtte have haft bio præmiere over there 6 månneder før - og der piver folk da ikke over at de kalder den for en præmiere selvom den er 6 mdr. gammel.

Men det er så en effekt af globalisering jeg ville have taget op i min klasse, hvis jeg stadig gik på gymnasiet eller lign :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 7. jul 2014 13:45

Zt3pH skrev:Jeg forstå stadig ikke folks undren over det hedder en day one her i DK ved launch - den har jo ikke været på markedet herhjemme før, så derfor er det vel day one i DK på trods hvornår den ellers må være udkommet på andre markeder?

En film der har præmiere i USA før den har i DK(som sker mange gange stadigvæk) hedder jo stadig en præmiere film i DK selvom den måtte have haft bio præmiere over there 6 månneder før - og der piver folk da ikke over at de kalder den for en præmiere selvom den er 6 mdr. gammel.

Men det er så en effekt af globalisering jeg ville have taget op i min klasse, hvis jeg stadig gik på gymnasiet eller lign :)


Enig.. Lige nu findes der kun parallel-importerede XBs i DK. Selvom de er blevet solgt af vores vante pushere, så ændres det faktum ikke. Dermed bliver sept. XB1'erne Day Ones i DK. Er dog lidt i tvivl om, hvorvidt der vil stå Day One på dem
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 7. jul 2014 16:11

Zt3pH skrev:Jeg forstå stadig ikke folks undren over det hedder en day one her i DK ved launch - den har jo ikke været på markedet herhjemme før, så derfor er det vel day one i DK på trods hvornår den ellers må være udkommet på andre markeder?

Er nok ikke så meget undren, som generel forvirring over hvorfor hulen det har skulle tage så lang tid.
Jeg ser umiddelbart ikke en eneste god grund til hvorfor de ikke kunne have sendt den ud på det danske marked i november sidste år.
Så kunne alt det danske halløj så bare komme på når det var klart.
Vi har da brugt 360'en i årevis uden noget som helst dansk indhold.

Men er stadig lidt fladt at få en "super speciel" controller hvor der står Day One 2013 på d. 5. september 2014. :D
Med mindre de selvfølgelig vælger at trykke alle deres Day One controllere om.

Eller skal de være velkommen til at bruge mit forslag:

Billede
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 7. jul 2014 17:02

BuBubbi skrev:
Zt3pH skrev:Jeg forstå stadig ikke folks undren over det hedder en day one her i DK ved launch - den har jo ikke været på markedet herhjemme før, så derfor er det vel day one i DK på trods hvornår den ellers må være udkommet på andre markeder?

Er nok ikke så meget undren, som generel forvirring over hvorfor hulen det har skulle tage så lang tid.
Jeg ser umiddelbart ikke en eneste god grund til hvorfor de ikke kunne have sendt den ud på det danske marked i november sidste år.
Så kunne alt det danske halløj så bare komme på når det var klart.
Vi har da brugt 360'en i årevis uden noget som helst dansk indhold.

Men er stadig lidt fladt at få en "super speciel" controller hvor der står Day One 2013 på d. 5. september 2014. :D
Med mindre de selvfølgelig vælger at trykke alle deres Day One controllere om.

Eller skal de være velkommen til at bruge mit forslag:



Hehe, godt lavet, men er det ikke lige som at lave nye etiketter på gammelt slik el.lign. De Day One Xboxe har jo stået på lageret siden sidste år, så årgangen er jo rigtig nok :wink: :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron